Eleison kirjoitti:
En uskalla kohta syödä mitään, jollei se ole uber terveellistä. Kaikesta ruuasta tulee vain huono omatunto 'liikaa hiilareita, missä vitamiinit, tämänkin tilalta olisit voinut syödä jotain parempaa.., jne'
Tuolla suolla voi vaikka kuolla.
Munat, kalat, possut, kanat, marjat, pähkinät, ja jonkin verran ne kaninruuatkin ovat uber terveellisiä. Ne tukevat elämän jatkumista.
Mutta, miten vaikuttaa sinne korven väliin siten että tuon kaltainen ruokastressi ja ahdistus vähenisi... siinäpä olisi työsarkaa erilaisilla ruokafoorumeillakin.
Eivät nuokaan kovin sairailta näytä... missä ihmeessä heidän vitamiinit ja hivenet ovat. Heidän ruoka näyttää kuitenkin uber terveelliseltä.
Aitoja "karppilapsia" ja hiukan aikuisiakinSiellä sv taudit ja 2-tyypin diabetes ovat harvinaisuuksia, ei poksahda haima - ei maksa, eikä siellä veriputket tukkeudu. (ravinnon rasvaenergia luokkaa 70-90%)
"Muktuk is the beluga skin with a thin layer of fat attached. It is a favourite for everyone."
"Jeannie likes muktuk! Muktuk is
eaten raw. Many students took
some home for their families."
Siellä eivät ole konsensustohtorit ja professorit -- Puskat & Gyllingit -- juottamassa elintärkeää kasviöljyä eikä sipaisemassa erikoistutkija P.Hakalan suonet suojaavaa margariinia ohuesti ruisleivälle. Eikä siellä diabeteksen parasta preventiota ole rasvaton pikapuuro, riisi ja peruna.
Surullista sensijaan on että wiina suoraan ja epäsuoraan sekä tupakka tappaa siellä sitten sitäkin enemmän. Ilmaston muutos hoitaa sitten tuossa luonnon laboratoriossa lopun tuhon.