Tää ny oli lähinnä mun asiaani, joten siksi tää topikki vaikkei suoraan makrojen energia-arvoja asiani koske!
Lähdin huimana laskemaan omia makroja, eli katoin kuinka paljon on aina tuotteessa 100g kohden rasvaa/proteiinia/hiilaria, sitten kerroin tai jaoin omilla syömismäärillä. Meniks oikein tähän asti?
Eli laitan tähän mitä sain tulokseksi, ni kohta mua voi sit nolottaa ku joku tulee sanoo et v*tuiks meni
Paistettu kananmuna x3/pv
44,1g proteiinia
55,5g rasvaa
1,2g hh
Metvursti 50g/pv
10g proteiinia
18g rasvaa
Kanafile marinadilla 150g/pv
27g proteiinia
8,25 rasvaa
1,25g hh
Pekonia 50g/pv
6g proteiinia
15g rasvaa
Juusto 50g/pv
13g proteiinia
14,5g rasvaa
Eli Yhteensä:
100g proteiinia
111,25 rasvaa
2,45g hh (tähän ei laskettu mukaan salaatteja ja kurkkuja joten määrä oikeesti isompi)
Eli, jos noudattaisi tätä monien suosimaa ja mun korvaan hyvältä kuulostavaa puol kiloa prodea, puol kasviksia, ja öljyä(/voita?) kuis pal tykkää.. niin JOS siis olen laskenu noi oikein (mitä edelleen epäilen

) multa puuttuis 400g päivässä proteiinia. Mun ongelmahan on ollu se että nälkä vaivaa, ja siihen sanottii että käytä rasvaarasvaa! Nyt sitten huomaan että johan noissa ruuissa on se 100g itessään rasvaa, mikä on jo aika lähellä sitä päivittäistä suositusta. Kyllä se nälkä paremmin on pysyny poissa sillä rasvalla, mutta johtuisko tää löllöläski olo ja lähtemättömät sentit sekä kilot siitä ettei oo ollu tarpeeks proteiinia ja liikaa rasvaa?
Kertokee ja auttakee joku ny äkkii!