fatu kirjoitti:
mulla taas on tullu verta ulosteen seassa muutaman kerran..kauheen näköstä,että säikähin.onkohan vaarallista ja mistä vois johtua?

Tämä on ihan spekulointia, mutta sinullahan
saattaa olla suolistossa tulehdus, josta on jo syntynyt suolistoon haavautumia. Onko sinua tutkittu - ehkä nimittäin olisi sen aika? (en halua lietsoa mitään kauhutarinoita siitä mitä voi pahimmillaan käydä jos jää odottelemaan) Sinuna pysyisin todella tiukasti erossa puhtaista hiilareista. Tiukan ketogeeninenkään ruokavalio ei välttämättä ole kaikkein paras tässä vaiheessa. Voi olla jopa hyötyä soseuttaa vihanneksensa, pureskella ruokansa hyvin (liha ja rehut, pihvit kannattanee jättää syrjään ja syödä jotain helpommin sulavaa, kuten kananmunaa ja maitotuotteita, juusto voi toisaalta ummettaa) , suosia kalaa useammin ja jopa öljytä itseään sisäisesti jollakin kylmäpuristetulla kasviöljyllä. Joku vähäinen, pehmeä kuitulisä, l-glutamiini, kalaöljyt, monivitamiinit (viherravintodrinkki tai vastaava, luomu porkkana- tai kaalimehu jopa, tehosekoittimessa murskatut mustikat jne.) ja luontaiset antioksidantit, probiootit ja maitorasvat käyttöön. Onko taustalla muuta ongelmaa: närästystä, ylä- tai alamahan kipua, ummetusta, ripulia?