| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| säännöt http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=4&t=7996 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Nist [ 2005-07-15 22:51:03 ] |
| Viestin otsikko: | säännöt |
Tämä areena on tarkoitettu höyryjen päästelemiseen. Täällä saa trollata, täällä saa tapella. Täällä voi riehua vaikka ihan ilman rekisteröitymistä. Mutta netiketti täytyy silti ottaa huomioon täälläkin riehuessa. Joka viestistä jää ip muistiin, eli ilkeily ja pahantahtoisuus ei ole täälläkään sallittua. Muuten höyryt ulos vaan - olkaa hyvä! |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|