karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

Miksei Atkinsinille myönnetä Nobelia?
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=4&t=7907
Sivu 1/1

Julkaisija:  biggest loser [ 2005-07-12 23:41:44 ]
Viestin otsikko:  Miksei Atkinsinille myönnetä Nobelia?

Siis Atkin ratkaisi ihmiskunnan painohallintaprobleeman (vaikkei ehkä ollut ainoa, mutta ensimmäinen joka sen yleiseen tietoon saattoi), mutta lääketieteen nobelin palkinto puuttuu... Miksi näin? Tosin ovathan monet väärin ymmärretyt taitelijat kuolleet unohduksissa, mutta vasta tuelvaisuus on osannut arvostaa heitä. Ehkä näin on Atkinsikin laita! Toivoa ei kannata heittää :lol:

Julkaisija:  TMC [ 2005-07-13 00:23:57 ]
Viestin otsikko: 

Nobelin palkintoja ei myönnetä postuumisti :(

Julkaisija:  Pienetär [ 2005-07-13 08:03:05 ]
Viestin otsikko:  Re: Miksei Atkinsinille myönnetä Nobelia?

biggest loser kirjoitti:
Siis Atkin ratkaisi ihmiskunnan painohallintaprobleeman (vaikkei ehkä ollut ainoa, mutta ensimmäinen joka sen yleiseen tietoon saattoi), mutta lääketieteen nobelin palkinto puuttuu... Miksi näin? Tosin ovathan monet väärin ymmärretyt taitelijat kuolleet unohduksissa, mutta vasta tuelvaisuus on osannut arvostaa heitä. Ehkä näin on Atkinsikin laita! Toivoa ei kannata heittää :lol:


Yleiseen tietoon saattamisesta saa korkeintaan viestinnän nobelin, eikä sellaista ole.

Julkaisija:  Pixu [ 2005-07-13 09:21:21 ]
Viestin otsikko:  Re: Miksei Atkinsinille myönnetä Nobelia?

biggest loser kirjoitti:
Siis Atkin ratkaisi ihmiskunnan painohallintaprobleeman (vaikkei ehkä ollut ainoa, mutta ensimmäinen joka sen yleiseen tietoon saattoi), mutta lääketieteen nobelin palkinto puuttuu... Miksi näin? Tosin ovathan monet väärin ymmärretyt taitelijat kuolleet unohduksissa, mutta vasta tuelvaisuus on osannut arvostaa heitä. Ehkä näin on Atkinsikin laita! Toivoa ei kannata heittää :lol:


Jos ei sitten Nobelia, niin ainakin hänet voisi julistaa Kaikkien Pullukoitten Suojelupyhimykseksi...vai pitäisikö se olla Kuihdutuspyhimys :-k :lol:

Julkaisija:  Nist [ 2005-07-13 09:28:00 ]
Viestin otsikko:  Re: Miksei Atkinsinille myönnetä Nobelia?

Pixu kirjoitti:

Jos ei sitten Nobelia, niin ainakin hänet voisi julistaa Kaikkien Pullukoitten Suojelupyhimykseksi...vai pitäisikö se olla Kuihdutuspyhimys :-k :lol:


Riitta Rantanen on se kuihdutuspyhimys. :wink:

Julkaisija:  Pixu [ 2005-07-13 14:11:07 ]
Viestin otsikko:  Re: Miksei Atkinsinille myönnetä Nobelia?

Nist kirjoitti:
Pixu kirjoitti:

Jos ei sitten Nobelia, niin ainakin hänet voisi julistaa Kaikkien Pullukoitten Suojelupyhimykseksi...vai pitäisikö se olla Kuihdutuspyhimys :-k :lol:


Riitta Rantanen on se kuihdutuspyhimys. :wink:


... :oops: ...kelpaisiko Trimmauspyhimys :-k :lol:

Julkaisija:  Nist [ 2005-07-13 14:15:56 ]
Viestin otsikko:  Re: Miksei Atkinsinille myönnetä Nobelia?

Pixu kirjoitti:

... :oops: ...kelpaisiko Trimmauspyhimys :-k :lol:


..tai ketoosi-keisari? :lol:

Julkaisija:  misty-otus [ 2005-07-14 02:47:48 ]
Viestin otsikko:  Re: Miksei Atkinsinille myönnetä Nobelia?

Nist kirjoitti:

..tai ketoosi-keisari? :lol:



:mrgreen:

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/