| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Hyvää Joulua! http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=4&t=68356 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | moi [ 2014-12-24 14:42:29 ] |
| Viestin otsikko: | Hyvää Joulua! |
Ihan parasta Joulua trolleille ja muille tontuille! Uuden vuoden tappelemisiin!
|
|
| Julkaisija: | jazzhole [ 2014-12-24 15:05:47 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Hyvää Joulua! |
Kekriä! |
|
| Julkaisija: | Matee [ 2014-12-24 15:09:14 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Hyvää Joulua! |
Rölli en ole, mutta epämainstreamkarppaaja kuitenkin. Eli oliiviöljyä lotraan ja voita säännöstelen. Juu ei, kyllähän sitä voitakin menee, varsinkin kermajuustoviipaleiden täytteeksi. Niitä kutsun voijuustoiksi. Hyvää joulua vain teille kaikille!
|
|
| Julkaisija: | iso isä [ 2014-12-24 15:40:44 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Hyvää Joulua! |
Koska kyse on taistelutantereesta... Mitään joulua, saati sitten hyvää. Suuri osa maailman ihmisistä ei vietä mitenkään tälläistä juhlaa. Jatkakaa. |
|
| Julkaisija: | karpaasi [ 2014-12-24 16:54:46 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Hyvää Joulua! |
Se onkin pakanoitten ja kadotukseen tuomittujen oma ongelma! Hyvää joulua kristitty kansa |
|
| Julkaisija: | Matee [ 2014-12-24 17:00:33 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Hyvää Joulua! |
Tänks teille iso isille ja karpaaseille, vedänkin masun täyteen sapuskaa. Tänäänhän en ole mitään syönyt; juonut vain. Eni vei, loisteliaat ruoat kokkaan kuitenkin kristillisen juhlan kunniaksi. |
|
| Julkaisija: | Ronja-Aliisa [ 2014-12-24 21:43:48 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Hyvää Joulua! |
Hyvää joulua! Tänään oli karppia ja epäkarppia ruokaa, mutta kaikki kuitenkin gluteenitonta ja hyvää ja seura sitäkin parempaa. Midän kinkulla oli ollut nimikin, vaan niin se maistui kaikille |
|
| Julkaisija: | jazzhole [ 2014-12-24 22:41:41 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Hyvää Joulua! |
Mitä muuta karpin joulupöytään kuuluu kuin kinkkua? |
|
| Julkaisija: | Anni-vaan [ 2014-12-24 23:05:49 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Hyvää Joulua! |
moi kirjoitti: !,,, Uuden vuoden tappelemisiin! ![]() Juuh, mutta ei ihan vielä aloiteta! Sain niin ihanat lahjat, että hetken (lupaan |
|
| Julkaisija: | jussi [ 2014-12-24 23:34:31 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Hyvää Joulua! |
Jeh, uusi vuosi kohta ja uudet riidat |
|
| Julkaisija: | Regina [ 2014-12-26 12:26:14 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Hyvää Joulua! |
Vielä ois monta päivää aikaa lämmitellä vanhoja
|
|
| Julkaisija: | nirri [ 2014-12-29 15:41:23 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Hyvää Joulua! |
jazzhole kirjoitti: Kekriä! Vähän olet myöhässä Wikistä: Kekri, myös keyri tai köyri, on vanhan suomalaisen maatalousyhteiskunnan aikainen syksyisin vietetty sadonkorjuun juhla. Sillä ei alkujaan ollut vakinaista kalenteriin sidottua ajankohtaa, vaan se määräytyi kulloisenkin vuoden syystoimien mukaan, mutta viimeistään 1800-luvun alusta sen ajankohdaksi vakiintui pyhäinmiestenpäivä marraskuun alussa |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|