karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

Hyvää Joulua!
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=4&t=68356
Sivu 1/1

Julkaisija:  moi [ 2014-12-24 14:42:29 ]
Viestin otsikko:  Hyvää Joulua!

Ihan parasta Joulua trolleille ja muille tontuille! :smt114

Uuden vuoden tappelemisiin! :smt084

Julkaisija:  jazzhole [ 2014-12-24 15:05:47 ]
Viestin otsikko:  Re: Hyvää Joulua!

Kekriä!

Julkaisija:  Matee [ 2014-12-24 15:09:14 ]
Viestin otsikko:  Re: Hyvää Joulua!

Rölli en ole, mutta epämainstreamkarppaaja kuitenkin. Eli oliiviöljyä lotraan ja voita säännöstelen. Juu ei, kyllähän sitä voitakin menee, varsinkin kermajuustoviipaleiden täytteeksi. Niitä kutsun voijuustoiksi. :cool:

Hyvää joulua vain teille kaikille! :smt114

Julkaisija:  iso isä [ 2014-12-24 15:40:44 ]
Viestin otsikko:  Re: Hyvää Joulua!

Koska kyse on taistelutantereesta...

Mitään joulua, saati sitten hyvää.
Suuri osa maailman ihmisistä ei vietä mitenkään tälläistä juhlaa.

Jatkakaa.

Julkaisija:  karpaasi [ 2014-12-24 16:54:46 ]
Viestin otsikko:  Re: Hyvää Joulua!

Se onkin pakanoitten ja kadotukseen tuomittujen oma ongelma!

Hyvää joulua kristitty kansa 8)

Julkaisija:  Matee [ 2014-12-24 17:00:33 ]
Viestin otsikko:  Re: Hyvää Joulua!

Tänks teille iso isille ja karpaaseille, vedänkin masun täyteen sapuskaa. Tänäänhän en ole mitään syönyt; juonut vain. Eni vei, loisteliaat ruoat kokkaan kuitenkin kristillisen juhlan kunniaksi.

Julkaisija:  Ronja-Aliisa [ 2014-12-24 21:43:48 ]
Viestin otsikko:  Re: Hyvää Joulua!

Hyvää joulua! Tänään oli karppia ja epäkarppia ruokaa, mutta kaikki kuitenkin gluteenitonta ja hyvää ja seura sitäkin parempaa.
Midän kinkulla oli ollut nimikin, vaan niin se maistui kaikille :D

Julkaisija:  jazzhole [ 2014-12-24 22:41:41 ]
Viestin otsikko:  Re: Hyvää Joulua!

Mitä muuta karpin joulupöytään kuuluu kuin kinkkua? :shock: :shock:

Julkaisija:  Anni-vaan [ 2014-12-24 23:05:49 ]
Viestin otsikko:  Re: Hyvää Joulua!

moi kirjoitti:
!,,,
Uuden vuoden tappelemisiin! :smt084


Juuh, mutta ei ihan vielä aloiteta! :lol:
Sain niin ihanat lahjat, että hetken (lupaan :oops: ) olen kilttinä! :smt045 :respect:

Julkaisija:  jussi [ 2014-12-24 23:34:31 ]
Viestin otsikko:  Re: Hyvää Joulua!

Jeh, uusi vuosi kohta ja uudet riidat

Julkaisija:  Regina [ 2014-12-26 12:26:14 ]
Viestin otsikko:  Re: Hyvää Joulua!

Vielä ois monta päivää aikaa lämmitellä vanhoja :-k

Julkaisija:  nirri [ 2014-12-29 15:41:23 ]
Viestin otsikko:  Re: Hyvää Joulua!

jazzhole kirjoitti:
Kekriä!
Vähän olet myöhässä :lol:

Wikistä: Kekri, myös keyri tai köyri, on vanhan suomalaisen maatalous­yhteis­kunnan aikainen syksyisin vietetty sadonkorjuun juhla. Sillä ei alkujaan ollut vakinaista kalenteriin sidottua ajankohtaa, vaan se määräytyi kulloisenkin vuoden syystoimien mukaan, mutta viimeistään 1800-luvun alusta sen ajan­kohdaksi vakiintui pyhäin­miesten­päivä marraskuun alussa

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/