Kerron ne hyvät kokemukset ensin.- Paino on pudonnut.
- Pääsin eroon insuliinista, ennen meni 140 yksikköä päivässä. Verensokeri oli tuolla insuliini määrällä 7-10. Nyt 4-6.
- Pääsin eroon verenpainelääkkeistä.
- Pääsin eroon uniapneasta.
- Unen tarve on puolittunut.
- Vyötärö on kaventunut valtavasti.
- Huono kolesteroli on laskenut.
- Hemoglobiini on noussut.
- Hammaskivi on kadonnut.
- Energisyys ja henkinen vireys on noussut huimasti. En tarvitse päikkäreitä työpäivän jälkeen.
- Vatsavaivat eli jatkuva ripuli ja jatkuva piereminen ovat loppuneet.
- Pysty käyttämään maitotuotteita, aikaisemmin niistä seurasi tuskaa ja varpusparvia.
- Seksuaalinen aktiivisuus, laatu ja kyky on parantunut. Myös vaimon mielestä.
- Makeanhimo on kadonnut kokonaan, samoin halu napostella koko ajan jotakin pientä.
- Liikunta on alkanut kiinnostamaan entistä enemmän.
- Ihon kuivuminen ja halkeilu on loppunut.
- Hilse on kadonnut.
- Pitkäjänteisyyteni on parantunut.
- Saan vastakkaiselta sukupuolelta positiivisia kommentteja.
- Saan syödä vatsani täyteen maukasta kotiruokaa aikaisemman kevyt tuotteilla närppimisen sijaan.
Sitten ne huonot puolet.- Joudun tekemään keittiössä itse enemmän kun aikaisemmin sai kaupasta valmiina.
- Muutamissa paikoissa joutuu vielä erikseen pyytämään kasvikset perunan tilalle jos syö ulkona.
- Suu maistuu usein happamalle.
- Uusiin, entistä pienempiin vaatteisiin kuluu julmasti rahaa.
- Joudun kuuntelemaan koko ajan miten tämä ruokavalio on vaarallinen, epäterveellinen ja aiheuttaa minulle hitaan harakirin - niiden suusta jotka eivät ole tätä koskaan kokeilleet.
- Kuulemani mukaan saatan kohta joutua tykö tuppaavia naisia hätistelemään pois...

uskotaan uskotaan

Johtopäätöksenä lienee vedettävä että koska noita elämäntapaani suorastaan hengenvaaralliseksi tuomitsevia on niin paljon, minun olisi pian palattava entiseen rasvattomaan ruokavalioon ja ryhdyttävä kuluttamaan valtavasti hiilihydraatteja erilaisten kevyt tuotteiden muodossa siitäkin faktasta huolimatta että valintani ansiosta yhteiskunta säästää pelkästään lääkekuiluissani nyt yli 6000 euroa vuodessa.