karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 13:02:02

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-04-27 10:49:19 
Marketissa tulee käytyä päivittäin ruokaostoksilla ja olen sitä ihmetellyt kuinka vähän siellä tulee vastaan läskejä. Ostoskoreja ja -kärryjä olen kyttäilyt kuin karpit konsanaan, mutta mitään yhteistä nimittäjää en ole ei-läskien korien sisällöissä havainnut. Pari oikein läskiä, BMI varmaan yli 30, olen toki bongannut, ja yksi tällainen (kammotus) latoi eilen hihnalle salaisuutensa: 4 puolentoista litran kokoista, 8-pakki siideriä, 4 litraa tuoremehua, kahdeksan roiskeläppää ja karkkipussi. Mutta eipä hätiä mitiä, sillä hän kompensoi koko komeuden 4 litralla rasvatonta maitoa :lol: No se siitä ja asiaan: missä nämä läskit lymyilevät, kun heitä kuitenkin lienee jo aika paljon Suomessa? Käyvätkö he häthätää lähikaupassa hakemassa edellä kuvaillun satsin, siellä kun ei tarvitse kävellä niin paljoa kuin marketissa, ja livahtavat takaisin löhöilemään? Mikä on sinun tarinasi?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-27 13:58:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-09-01 09:25:42
Viestit: 1062
Kuten ilmeisesti olet oman havainnon tehnyt: läskejä ei ole. Kaikki ovat vt-mantraan turvautuen elämänsä kunnossa :wink: .

_________________
'...ilo pintaan, vaikka sydän itkisi...' ...vai miten se oli...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-27 14:23:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-22 16:23:15
Viestit: 587
Karppaushan on enemmän sydämen ja kehon hyvinvointiin kuin laihduttamiseen ;) Onhan noita VT-laihoja pilvin pimein, mutta heillä alkaa sitten mahdollisesti kaikenlaista terveysongelmaa esiintyä 40-50-vuotiaana.

_________________
Tein makro- ja kalorilaskurin, tässäpä näin: http://koti.mbnet.fi/juhau/makrolaskuri/ :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-27 14:31:40 
Torniojaws kirjoitti:
Onhan noita VT-laihoja pilvin pimein, mutta heillä alkaa sitten mahdollisesti kaikenlaista terveysongelmaa esiintyä 40-50-vuotiaana.


Kiva mantra, kuin suoraan näiden elkojen, hikikomorien ja muiden fanaatikkojen näppiksiltä :lol: Näin se omilla aivoilla ajattelu etenee :lol:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-27 14:46:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-05-01 08:56:14
Viestit: 1662
Mä voin kertoa vahvalla mututuntumalla, että lihavat ihmiset ovat Mäkkärissä tai KFCssä. Tämä siis omaan empiiriseen havainnointiin perustuen maassa, jossa 99% ihmisistä on tikkulaihoja, osa jopa aliravittuja. Ei ole muuta ruokaneuvontaa, kuin että riisi ja kaali on sikahalpaa, muu perusruoka halpaa ja pikaruoka suhteellisen kallista.

Tästä voitaneen vetää johtopäätös, että se on köyhän merkki jos vyönsolki näkyy. :D

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-27 14:49:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-09-21 19:49:49
Viestit: 1797
Ei varmaan sitten ole niitä läskejä, kun et ole kerran niitä nähnyt. Tuohan on pätevä tutkimus. Samaa luokkaa on monet muutkin, joiden tuloksista saa kelaisesta lehdistöstä lukea. Miksi muuten pitää käydä päivittäin marketissa?

_________________
Fyysinen ikä 46 - henkinen ikä 19 - Kylähulluus kunniaan!
Suhina vaan käy, kun menee yli ymmärryksen
carpe diem - karppaajan daimit
.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-27 15:02:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-04-03 15:26:52
Viestit: 5440
No mie käyn paikallisessa S-marketissa ja välillä Lidlissä ja toki K-kaupassakin, noin 3-4 krt/viikossa. Lisäksi liikun töissä, kirjastossa, ABC:llä, uimahallissa, kaduilla, kavereilla...

_________________
huh'


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-27 15:23:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-18 07:28:02
Viestit: 1370
Itte en ole läski (paitsi jos vappumunkkitarjoilu ei kohta lopu), eikä niitä kauhean ylipainoisia täällä Helsingin keskustassa juuri näekään, paitsi yliopiston luennoilla joskus. Nekin on yleensä junantuomia. Sen sijaan läskit tuntuvat asuttavan pohjoisia kaupunginosia sekä erityisesti Vantaata. Videovuokraamo voi olla aika hyvä paikka bongata läskejä.

_________________
Edustusvaimon etsikkoaika
Karkittomat päivät: 1. Ennätys tänä kesänä: 9


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-27 15:27:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-15 21:03:04
Viestit: 1568
:lol: Selvää taistelutannerkamaa :lol:

_________________
Yötä aina ikävöin,
vaikka päivän lapsi oon.
Pimeyden laskiessa
kaipaan valoon.
(Mariska)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-27 15:30:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 18132
:lol: Mä käyn kaupassa illalla kun on pimeetä, ja kun sä syöt himassa porkkanaa. Tai sit käyn heti aamusta, kun sä vielä nukut. Lisäks mulla on selkee lista, joten kaupassa ei mee kuin 2 min. , sen takia ei olla kohdattu!! :^o

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-27 15:34:52 
Edustusvaimo kirjoitti:
Itte en ole läski (paitsi jos vappumunkkitarjoilu ei kohta lopu)


Et sä simalla ja vappumunkeilla liho, sesonkitavaraa nääs. On muuten houkuttelevan herkullinen avatar sulla, saanko hypätä sekaan ja kuiskutella sun korvaan Juuuliaa, Juuliaa? PS. En ole lesbo. PPS. Ei haittaa vaikka olisit varattu.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-27 20:33:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 18132
^^ Mistä noita kipeitä oikein riittää, ei tää oo mikään suomi24. #-o

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-27 20:43:54 
Poissa
napakettu
napakettu

Liittynyt: 2009-07-25 19:43:02
Viestit: 12442
Antaa niitten yrittää. Nää perstakiketjut on ihan viihdyttäviä - loppujen lopuksi.

_________________
Kuva
This woman is made of curves and lines

18518 Nirrilä


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-27 20:47:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-18 07:28:02
Viestit: 1370
Vieras kirjoitti:
Edustusvaimo kirjoitti:
Itte en ole läski (paitsi jos vappumunkkitarjoilu ei kohta lopu)


Et sä simalla ja vappumunkeilla liho, sesonkitavaraa nääs. On muuten houkuttelevan herkullinen avatar sulla, saanko hypätä sekaan ja kuiskutella sun korvaan Juuuliaa, Juuliaa? PS. En ole lesbo. PPS. Ei haittaa vaikka olisit varattu.

Tuu tänne vaan, tää on tällänen iso kasariamme, kyl tänne mahtuu. Mäkään en oo lesbo.

_________________
Edustusvaimon etsikkoaika
Karkittomat päivät: 1. Ennätys tänä kesänä: 9


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-28 16:48:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-05 15:38:02
Viestit: 5571
http://www.youtube.com/watch?v=O6BIaLdd5sg

läski läski missä on se läski.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-28 17:20:02 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-08 13:31:14
Viestit: 7401
Edustusvaimo kirjoitti:
Tuu tänne vaan, tää on tällänen iso kasariamme, kyl tänne mahtuu. Mäkään en oo lesbo.

Nuo vierasoliot ei uskalla kummiskaan. Ihan pikkuisen kun tarkennat osoitetta, niin oon ammeessa suht'koht' vikkelästi. :mrgreen:

_________________
- pikkuiii... "Hui hai"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-28 18:36:11 
Poissa
luontokarppi
luontokarppi

Liittynyt: 2010-09-16 21:34:37
Viestit: 10408
Tänään meitä läskejä oli ainakin kauppa pullollaan..tiedä sitten olisko täällä ollut jotkin valtakunnalliset läskitapaamiset vai mistä niitä niin paljon oli siunaantunut :shock: Olihan siellä muutama kusimatokin joukossa,mutta ne tuppas hukkumaan sinne kärryjensä taakse :smt045

_________________
Ruoalla terveeksi!
LCHF


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-30 16:20:29 
Poissa
voinen
voinen

Liittynyt: 2011-07-01 11:44:20
Viestit: 5466
[quote="Voikku"]Tänään meitä LÄSKEJÄ oli ainakin kauppa pullollaan..tiedä sitten olisko täällä ollut jotkin valtakunnalliset läskitapaamiset vai mistä niitä niin paljon oli siunaantunut :shock: Olihan siellä muutama KUSIMATOkin joukossa,mutta ne tuppas hukkumaan sinne kärryjensä taakse :smt045[/quote)
Meitinkin kaupoista löytyy kyllä joka kerta molempia. Ja vielä koko paljon porukkaa siltä väliltä.

_________________
Uushullu

Kuuntelen Kroppaa


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-30 17:50:28 
Poissa
Turmiokarppi
Turmiokarppi

Liittynyt: 2010-10-01 08:55:55
Viestit: 1685
Ai Helsingissä ei oo läskejä? :shock: Kyllä mä oon aina niitä siellä nähny. Vai kattelinkohan mä peilii? :-k

_________________
Cogito ergo doleo


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-01 10:01:32 
Poissa
maatilakarppi
maatilakarppi

Liittynyt: 2010-12-06 19:51:50
Viestit: 3339
Meilläpäin läskit löytyy lihatiskistä. Sieltä voi joskus jopa valkata, että minkälaista läskiä kyytiin pistää :lol:

_________________
04/10 113,5kg
Ensimmäisestä tilauksesta iHerbistä -5$ koodilla KIV264
"Kaikkea kivaa kohtuudella."


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)