Jos karppaus ei siedä perusteltua kritiikkiä, on se muuttunut uskonnon kaltaiseksi hurmosliikkeeksi eikä sitä enää todellakaan tarvitse noteerata missään ravintokeskustelussa.
Kuten aiemmin sanoin, VHH sopii hyvin matalatehoiseen treeniin. Minäkin olen vaeltanut ja jopa hölkännyt monelle vuorille VHH:lla ja kuittaillut muille, kun he ovat hyytyneet ja joutuneet tankkaamaan höttöä matkalla ja luultavasti heitän hiilarit hittoon vastaisuudessakin kun lähden vaeltamaan. Siihen se on hyvä.
Sen sijaan kun siirrytään salin puolelle, isketään 50kg käsipaino kumpaankin käteen ja ruvetaan tekemään tiukkaa sarjaa, niin siinä putoavat heilahtaen pois ne, jotka eivät ole vetäneet hiilareita. 8kg kahvakuulaa nyt nylkyttää vaikka hypoglykemiassa, se ei ole edes mikään paino, kun minä teen vatsalihasliikkeetkin 30kg levypainolla että saan edes jonkinlaista tuntumaa vatsaan ja kyykyssä on käytössä toisatasataa kiloa rautaa olkapäillä. Jos siis tarkoitus on harrastaa muutakin kuin kuntoliikuntaa, kuten esimerkiksi voima- ja lihastasojen kehittämistä, niin ei sitä todellakaan harrasteta millään reidenlähentäjälaitteella tai 8kg kahvakuulilla.
pipanen kirjoitti:
Tuon kuvasi mukaan et näytä kovin terveeltä saatika liikkuvalta tai aktiiviseltakaan. Joten karsi vaan niitä hiilareita niin saadaan sustakin noi manboobsit pois....
Viimeksi kun peiliin vilkaisin niin pari kiloa pois ja olen täydellisessä rantakunnossa. Peilistä irvisti myöskin noin 40 vuotta kuvan jamppaa nuorempi henkilö, joten viimeistään tässä vaiheessa varmaan kaikille on käynyt selväksi, että tuo kuva on laitettu ihan trollina tuohon.