karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 02:07:43

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-03-07 00:03:50 
Antti Heikkilä kirjoittaa 27.2.2012 blogissaan aiheesta "Viestintätoimistojen valheet" seuraavaa:
"Samalla tavalla monet netin keskustelusivustot on pilattu muutamien tyyppien toimesta. Nämä pilaavat kaiken järkevän keskustelun. Joillakin näistä tyypeistä on yhteys viestintätoimistoihin."

Miten moni tämän foorumin käyttäjistä tunnustaa syyllisyytensä? Ja onko teillä tosiaan yhteyksiä "viestintätoimistoihin" :shock: ?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-07 13:02:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-02-01 11:41:20
Viestit: 570
Pera Noid kirjoitti:
Antti Heikkilä kirjoittaa 27.2.2012 blogissaan aiheesta "Viestintätoimistojen valheet" seuraavaa:
"Samalla tavalla monet netin keskustelusivustot on pilattu muutamien tyyppien toimesta. Nämä pilaavat kaiken järkevän keskustelun. Joillakin näistä tyypeistä on yhteys viestintätoimistoihin."

Miten moni tämän foorumin käyttäjistä tunnustaa syyllisyytensä? Ja onko teillä tosiaan yhteyksiä "viestintätoimistoihin" :shock: ?

Aika heikosti on karppiviestintätoimiston kätyrit hoitanu hommansa, ku lehdissäkin vaan haukutaan :)

_________________
Blogini - Asiaa ja ajatelmia ravinnosta, uusin teksti 27.9.2013


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-07 14:07:35 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Viestintätoimistojen yhteydenotto yritykset voi estää yksinkertaisesti pitämällä foliolla tai voipaperilla vuorattua kypärää netissä ollessaan. Yöksi voi myös peittää pistorasiat ja vetää kaikki sähkölaitteet pois verkkovirrasta :folio:

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-07 14:09:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-11-03 11:08:08
Viestit: 4205
No eihän tuo ole mikään salaisuus, että nettiin on ihan poliisin toimesta palkattu kaiken maailman hiippareita. Ei jaksa etsiä uutista..

_________________
"Kukaan kuluttaja ei voi olla niin herkkäuskoinen, että pitää yhtiömme vitamiinivettä terveellisenä virvoitusjuomana." by Coca Cola


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-07 14:48:11 
Poissa
himokarppi
himokarppi

Liittynyt: 2011-09-22 11:26:44
Viestit: 4658
ninni74 kirjoitti:
No eihän tuo ole mikään salaisuus, että nettiin on ihan poliisin toimesta palkattu kaiken maailman hiippareita. Ei jaksa etsiä uutista..


Eikö se ollut vasta suunnitteluasteella?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-07 14:52:42 
Pera Noid kirjoitti:
Antti Heikkilä kirjoittaa 27.2.2012 blogissaan aiheesta "Viestintätoimistojen valheet" seuraavaa:
"Samalla tavalla monet netin keskustelusivustot on pilattu muutamien tyyppien toimesta. Nämä pilaavat kaiken järkevän keskustelun. Joillakin näistä tyypeistä on yhteys viestintätoimistoihin."

Miten moni tämän foorumin käyttäjistä tunnustaa syyllisyytensä? Ja onko teillä tosiaan yhteyksiä "viestintätoimistoihin" :shock: ?


Mitähän tuo viestintätoimistojuttu kertoo koko karppaushommasta. Etteivät vain karppaajat olisi nyt lähteneet Kellokosken junaan:lol:.

Viestintätoimiston alkukirjaimet ovat muuten VT. Luistaako jossakin hihna nyt pahemman kerran?


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)