Pera Noid kirjoitti:
Antti Heikkilä kirjoittaa 27.2.2012 blogissaan aiheesta "Viestintätoimistojen valheet" seuraavaa:
"Samalla tavalla monet netin keskustelusivustot on pilattu muutamien tyyppien toimesta. Nämä pilaavat kaiken järkevän keskustelun. Joillakin näistä tyypeistä on yhteys viestintätoimistoihin."
Miten moni tämän foorumin käyttäjistä tunnustaa syyllisyytensä? Ja onko teillä tosiaan yhteyksiä "viestintätoimistoihin"

?
Mitähän tuo viestintätoimistojuttu kertoo koko karppaushommasta. Etteivät vain karppaajat olisi nyt lähteneet Kellokosken junaan:lol:.
Viestintätoimiston alkukirjaimet ovat muuten VT. Luistaako jossakin hihna nyt pahemman kerran?