karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 11:51:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 178 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 59 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Tissimiehet
ViestiLähetetty: 2007-04-22 18:46:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-04-14 20:47:36
Viestit: 4407
Olen kauhukseni huomannut paitakelien alkaessa että hyvin monella nuorella ja vähän vanhemmallakin miehellä on ainakin A-kupin tissit.Olenko keski-iän hormoonimyrskyn kourissa alkanut näkemään näkyjä vai onko tämä uusi kansanosa:Tissimiehet.Jos tämä on jotenkin sidoksissa lapsettomuuteen ja siittiökatoon.Voisi kuvitella että kun tissit kasvavat niin kivekset surkastuvat.Voikohan niillä sitten imettää,se olisi kyllä kätevää...Miten sitä sitten erotuttaisiin selkeistä naispareista,vai olisko tuolla niin väliäkään,kaksi äitiä pyykkää ja tiskaa tehokkaammin kuin yksi (ja toinen voi olla vaikka oluella).

_________________
on kolmenlaisia ihmisiä,niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa..
perj. 13.4 -07 83,5kg


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-22 18:48:31 
Poissa
maallikkokarppi
maallikkokarppi

Liittynyt: 2006-05-28 11:19:47
Viestit: 3782
Voisko kyse olla vaan laskeutumattomista kiveksistä?

_________________
He muistelivat prahalaisten joulukaloja, katukäytävien sammioissa uivia karppeja.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tissimiehet
ViestiLähetetty: 2007-04-22 18:51:40 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:46:22
Viestit: 2259
turbo-orvokki kirjoitti:
.... kivekset surkastuvat. Voikohan niillä sitten imettää, se olisi kyllä kätevää


Auh.. mielikuvia, joita ilman voisin mieluummin olla :D

_________________
Blessed are the young, for they shall inherit the national debt.
- Pres. Herbert Hoover


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-22 18:57:09 
Poissa
karppikakara
karppikakara

Liittynyt: 2005-06-26 20:52:26
Viestit: 3154
Katso kun naiset haluaa näyttää muodottomilta, niin miehet on nousseet tisseillään vastarintaan. :wink:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-22 19:03:54 
hillapuuri kirjoitti:
Voisko kyse olla vaan laskeutumattomista kiveksistä?

No ei kai ne NIIN ylhäällä ole nekään? :shock:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-22 19:05:59 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14390
8) Nii ku naiset kutistuu, ni miehet saa muotoja... :twisted:

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-22 19:32:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-16 12:11:10
Viestit: 2334
Maailman pienimmällä miehellä on pussit silmien alla.
Maailman pienimmällä naisella on huulet ristissä.

_________________
"Kyllä meitissä ihan missille asti muotoja riittää - neljälle, viidellekki."


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-22 19:32:32 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Liittynyt: 2004-08-22 10:41:55
Viestit: 11181
KR: Se on sellaista nollasummapeliä jota niin paljon luonnossakin ilmenee.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-22 19:42:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-07 19:59:06
Viestit: 2539
Avasin kiinnostuneena, mutta täällähän puhuttiinkin ihan muusta kuin luulin.

No, olen minä silti tissimies, hmph.

_________________
Kuva

Carpe diem, carp in dies


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-22 20:18:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-04-14 20:47:36
Viestit: 4407
:lol: :lol: :lol: ei mutta ihan oikeesti,eikö kukaan muu oo huomannu?Ei tarvi etes olla mitenkään isosti ylipainoinen mutta kunnon tötsät löytyy.Pitääkö ne tissit sitte olla nimenomaan naisella?Sama kait se kenen rintakehää ne rasvakertymät koristaa,eikö ne oo yhtä hienot silti...vai mitä tissimies tuumaa? :lol:

_________________
on kolmenlaisia ihmisiä,niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa..

perj. 13.4 -07 83,5kg


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-22 20:23:06 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
jos ne ovat niitä laihoja lihavia, jotka ovat sitten lopultakin lihoneet?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-22 20:33:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-24 17:26:40
Viestit: 1374
Miksei nämä meitä naisia vaivaavat insuliiniongelmat ja niiden muita hormoneja sotkeva vaikutus voisi päteä myös miehiinkin...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-22 20:39:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-04-14 20:47:36
Viestit: 4407
No jottain hormoonihäirikköä minä tässä eppäilen.Kovin on pehmosen näkösiä pojjaat nykypäivänä :shock: .Jos syöpi vaan ranskanpullaa ja rasvapottuja kepsutin kera ja ryyppääpi limukkaa päälle,sillä ei taija tosiaan kasvaa ku tissit :D

_________________
on kolmenlaisia ihmisiä,niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa..

perj. 13.4 -07 83,5kg


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-22 20:49:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-24 17:26:40
Viestit: 1374
Lieköhän se niin, että miehelläkin rasvakudos erittää estrogeeniä niinku naisella...? Eipä hoikilla miehillä sellaisia naisten tissejä näe ja sellaiset miehet, jotka ovat vähän ylipainoisia, ovat sitä yleensä vaan pallomahan verran. Sitten kun mennään ihan kunnon ylipainoon, niin näkyis nuo kädet ja jalat ja tissitkin lihovat ja peba. Ehkä siinä vaiheessa saattais olla liikaa estrogeeniäkin veressä?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-22 20:58:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-07 19:59:06
Viestit: 2539
Lemmu kirjoitti:
Lieköhän se niin, että miehelläkin rasvakudos erittää estrogeeniä niinku naisella...? Eipä hoikilla miehillä sellaisia naisten tissejä näe ja sellaiset miehet, jotka ovat vähän ylipainoisia, ovat sitä yleensä vaan pallomahan verran. Sitten kun mennään ihan kunnon ylipainoon, niin näkyis nuo kädet ja jalat ja tissitkin lihovat ja peba. Ehkä siinä vaiheessa saattais olla liikaa estrogeeniäkin veressä?


Mutta kun mulla on ihan timmi peba!

_________________
Kuva

Carpe diem, carp in dies


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tissimiehet
ViestiLähetetty: 2007-04-22 23:29:52 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
turbo-orvokki kirjoitti:
Voikohan niillä sitten imettää,se olisi kyllä kätevää...Miten sitä sitten erotuttaisiin selkeistä naispareista,vai olisko tuolla niin väliäkään,kaksi äitiä pyykkää ja tiskaa tehokkaammin kuin yksi (ja toinen voi olla vaikka oluella).


Kyllä periaatteessa mieskin voi imettää kunhan rintarauhasta stimuloi tarpeeksi. Jotkut muinaistutkijat väittävät, että tämä oli yksi hengissäsäilymisen varmistaja joskus ammoisina aikoina. Ihan sama koskee synnyttämättömiä naisia.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-23 06:51:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 14:55:36
Viestit: 9035
Lemmu kirjoitti:
Lieköhän se niin, että miehelläkin rasvakudos erittää estrogeeniä niinku naisella...?


Jep. Muistelen, että myös alkoholilla ja sen vaikutuksella maksaan olisi osuus asiaan.

_________________
2003: 161,8 kg :arrow: 2006: 80kg :arrow: 2020: 171 kg
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-23 07:25:48 
Poissa
himokarppi
himokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-04 14:53:14
Viestit: 3807
Alkoholia jykevästi käyttävät naiset miehistyy ja miehet naisistuu. Että ei ole reilua se.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-23 07:59:58 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
juoppo, kolmas sukupuoli. julkishallinnossa on juoppokiintiö suomessa tullut täytetyksi jo pitkään.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-23 09:02:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-30 18:58:21
Viestit: 1138
Hmmm... kasvaiskohan minunkin tissit, jos palaisin takaisin ranskalaiset-valkoinen leipä -linjalle?

_________________
Sisäinen kannibaali jo vuodesta 2005


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 178 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 59 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)