karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 10:39:10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Tutkimus: karppaus tappaa
ViestiLähetetty: 2011-09-16 22:33:24 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-04-25 00:07:31
Viestit: 421
Viimeisimpien tutkimusten mukaan on selvinnyt, että noin 100 prosenttia karppaajista kuolee. Tämän johdosta THL on antanut suosituksen, että vähähiilihydraattiseen ruokavalioon puututaan lain nojalla. Tutkimuksessa selvisi myös, että ruokavaliossaan paljon rasvaa käyttävä karppaaja kuolee noin kolme vuotta myöhemmin kuin virallisia suosituksia noudattava, jonka johdosta on annettu lakiesitys, jonka nojalla julkinen terveydenhuolto voi kieltäytyä kokonaan korvaamasta sellaisesta sairaudesta aiheutuvia hoitokustannuksia, jonka voidaan epäillä aiheutuneen paljon rasvaa sisältävästä ruokavaliosta. Tämän lakiesityksen tarkoituksena on säästää eläkevaroja lyhentämällä keskimääräistä eläkkeellä vietettyä ikää.

:mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-16 23:12:21 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Laitoit tämän sit tantereelle. Toivotko tähän kovinkin vastaanpanevaa ottoa. Ei lisättävää. Nam.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-04 17:14:38 
Minustakin tuntuu nyt siltä että tappaahan tämä. Tein leivitettyjä silakkafileitä ja ohjeessa käskettiin laittaa merisuolaa. Hyi helvetti kun on niin suolaisia fileitä, vaikka yritän kaapia suolakokkareita irti kaloista. Janottaa aivan v..sti vaikka en pystynyt syömään kun 2 kalaa. Hyi yääk näitä ohjeita! Siinä meni illallinen vessasta alas.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-04 18:18:12 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47843
^^ No, hyvällä onnella tuoni korjaa pois lempeästi jo ensi yönä, ettei tarvitse kitua enää kauempaa täällä matoisessa maailmassa.

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)