Vieras kirjoitti:
Harlamovski kirjoitti:
Myönnän, että joskus tulee itse kunkin sanottua aika kirpeästi, olen itsekin repinyt naamaani täällä Taistelutantereella ja tahtomattani loukannut joitakin väärinkäsitysten takia
Joskus? Minusta sinä et juuri muuta teekkään. Omistasi poikkeavia mielipiteitä siedät huonosti kuten niin moni muukin täällä.
Ihme agressiivista porukkaa täällä on muuten noin keskimäärin? Jotkut vetävät roolia, että ovat muka liberaaleja ja sallivia ajatusmaailmaltaan. Mutta se on pelkkää teatteria. Heti jos joku on eri mieltä, niin vedetään herneet nenään ja bannataan äkkiä vihamiehiksi. Eikä sekään riitä, sitä merkkaamista vihamieheksi vielä oikein julistetaan foorumillai?
Vihamiehiä syntyy toisen mielipiteiden vuoksi? Ihan kuten Oslon mieskin teki?
Käsittäisi, jos joku edustaisi ääritiukkaa natsismia tai rasismia, että siitä vähän jo suututaan. Mutta täällä vihamiesluokitteluun riittää se, että kertoo käyttävänsä oliiviöljyä voin sijasta. Menkää vähän itseenne ja miettikääpä käytöstänne.
Mainitsemasi Heikkiläkin on ihme hitsaaja. Huonosti kestää eriäviä mielipiteitä. Mielipiteet ja salaliittoteoriat jyrkkenevät vuosi vuodelta. Johtuuko ruokavaliosta? On ainakin syönyt karppaamalla pidempään kuin moni muu.
Mä en tiedä, mistä tää Vieras on tehnyt tällaisen päätelmän, ilmeisesti hän on lukenut kaikki mun viestit? Mutta jokaisella on oikeus muodostaa mielipiteensä ihan itse. Tuota mä en ymmärrä, millä perusteella joku väittää, että täällä olis jotenkin vihamielistä porukkaa - ei mua ainakaan kiinnosta, mitä öljyä tai voita te itse kukin käytätte - enkä käsittääkseni tuollaisista aiheista ole ketään alkanut dissailemaan! Mitä tulee bannaamiseen, niin lasset on sikäli merkittävä henkilö maailmanhistoriassa, että hän on ainoa, jonka olen listannut "vihamieheksi". Minkä minä sille voin, että bannaaminen on täällä nimetty sellaiseksi? En minä erityisemmin lasset:tä vihaa, vaikka bannasinkin. Ajattelin vaan, että eipähän ala itseä ärsyttämään hänen viestit, kun en lue niitä - niin jos ei tulis sitten suotta kohdeltua muita tällä foorumilla niin vihamielisesti sen takia. Parempi bannata kuin tapella?
Ja mistähän ihmeen syystä Vieras aloittaa taas Heikkilästä? Voisi sitä kirjoittaa rekkautuneenakin, jos haluaa samasta aiheesta jorista loputtomiin.