karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 10:47:40

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 284 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 515 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2015-03-21 19:17:57 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2013-05-25 14:52:16
Viestit: 395
http://vahahiilihydraattinen-ruokavalio ... a.html?m=1


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-21 20:32:44 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18625
Muistaakseni Schwab alkoi perua puheitaan kun häneltä alettiin tiedustella kuinka hän on saanut tietoonsa salassapidettävää tietoa lastensuojeluasioista. Ja joka on ollut työskennellyt lastensuojeluasioiden parissa tietää kyllä kuinka tiukka salassapitovelvollisuus on eli ei varmaan Kuopioon soitella niistä asioista.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-25 07:52:09 
Vieras kirjoitti:
Tykkään Heikkilän jutuista. Olen lukenut kaikki hänen netissä nähtävillä olevat blokikirjoituksensa. Välillä vain tuntuu, että vähempi vihaisuus johtaisi parempiin tuloksiin, mutta mistä minä tietäisin, kuinka paljon on saanut kuraa päällensä. Kuitenkin, kun hän on dieettinsä keulakuva, niin aggressiivisuus leimaa ikävästi koko ruokavaliota.


Myös minun mielestäni Heikkilä kirjoittaa ihan asiaa, mutta hänen negatiivinen tapansa kirjoittaa on aikamoinen turn off. Asiallinen linja puree paremmin minuun, mutta Suomessa lienee paljon niitä jotka ruokkivat itseään Heikkilän kirjoitusten kaltaisella negatiivisella materiaalilla. Uskon subjektiivisesta näkökulmastani kuitenkin että Heikkilän negatiivinen ote tekee karppaukselle pääasiassa hallaa.

Siitä huolimatta ilahduin että Heikkilä oli vihdoin oppinut kirjoittamaan gluteenin muodossa "gluteeni" eikä "gluteiini". Kunpa hän vielä oppisi kirjoittamaan "ravitsemusterapeutti" "ravintoterapeutin" sijaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-25 11:08:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 18132
No, ravitsemusterapeutilla on vinha ero ravintoterapeuttiin!
Joten oikeinkirjoitus on ihan oikein.

Miksi muuten ennen oltiin sairaslomalla, nykyään sairauslomalla?
Turhaa viilaulua.

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-27 12:20:17 
VeeraX kirjoitti:
No, ravitsemusterapeutilla on vinha ero ravintoterapeuttiin!


Niin on: ravintoterapeutiksi voi kuka tahansa kutsua itseään, mutta ei ravitsemusterapeutiksi.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-10 10:04:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-05-23 13:34:12
Viestit: 826
Vieras kirjoitti:
VeeraX kirjoitti:
No, ravitsemusterapeutilla on vinha ero ravintoterapeuttiin!


Niin on: ravintoterapeutiksi voi kuka tahansa kutsua itseään, mutta ei ravitsemusterapeutiksi.


Tutut ovat näitä virallisia opintoja tehneet, kuka kokonaan ja kuka vain perusopinnot, mutta kaikille on opetettu vain yksi totuus eikä siitä voitu keskustella. Opettaja suuttui, jos kysyi tai kyseenalaisti, niin opettaja sanoi, että "ei tässä ehditä kaikkien mielipiteitä käsitellä, kun on kiire eteenpäin, että ehditään käydä läpi kaikki..."

Tiedettä? Ei ainakaan itse saa ajatella.

Muuten, lukekaapa sairastuneiden keskustelupalstoilta kuinka moni on saanut mielestään apua käytyään ravitsemusterapeutilla vaikkapa crohnin taudin tai colitiksen takia!
Samoissa jutuissa mainitaan usein myös mistä he OVAT kokeneet saaneensa hyötyä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-10 10:07:50 
Leenuliinutiinu kirjoitti:
Samoissa jutuissa mainitaan usein myös mistä he OVAT kokeneet saaneensa hyötyä.


Homeopatiasta? Kurkumasta ja kookoksesta? :lol:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-20 13:29:05 
Vieras kirjoitti:
Leenuliinutiinu kirjoitti:
Samoissa jutuissa mainitaan usein myös mistä he OVAT kokeneet saaneensa hyötyä.


Homeopatiasta? Kurkumasta ja kookoksesta? :lol:


Itse olisin veikannut vyöhyketerapiaa tai yksisarvishoitoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-28 16:48:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-05-23 13:34:12
Viestit: 826
Vieras kirjoitti:
Leenuliinutiinu kirjoitti:
Samoissa jutuissa mainitaan usein myös mistä he OVAT kokeneet saaneensa hyötyä.


Homeopatiasta? Kurkumasta ja kookoksesta? :lol:

Vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-28 17:39:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-02-12 17:24:12
Viestit: 3176
Vieras kirjoitti:
Leenuliinutiinu kirjoitti:
Samoissa jutuissa mainitaan usein myös mistä he OVAT kokeneet saaneensa hyötyä.


Homeopatiasta? Kurkumasta ja kookoksesta? :lol:


Siinä onkin kolme kovaa.

_________________
- Ruisleipä on suomalaisten ravinnon multitabs -


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-29 09:39:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-05-23 13:34:12
Viestit: 826
Vieras kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
Homeopatiasta? Kurkumasta ja kookoksesta? :lol:


Itse olisin veikannut vyöhyketerapiaa tai yksisarvishoitoja.

Lukeminen kannattaa aina -ainakin ennen kommentointia.

Puhutte nyt sairaista, jotka eivät ole lainkaan tällä palstalla. Tosi kaunista käytöstä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-29 10:50:32 
Puolesta loukkaantuminen on jotenkin niin ylevää.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-30 12:36:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-05-23 13:34:12
Viestit: 826
Vieras kirjoitti:
Puolesta loukkaantuminen on jotenkin niin ylevää.

Ehkä minä olenkin hyvä ihminen? En loukkaa ihmisiä tahallani edes netissä. Teetkö sinä sitä ihan tahallasi? Jos, niin siitä voi sanoa suoraan, että se ei ole ylevää.

[-X


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-07 14:02:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Nimimerkki vieras tykkää/haluaa loukata ihmisiä varsinkin Heikkilän kannattajia. Tunnettu IL-keskustelu foorumilla

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-08-06 12:32:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2015-06-10 10:40:31
Viestit: 1205
Heikkilän kannattajia sopiikin pilkata, siis sellaisia, jotka ajattelevat suurin piirtein niin, että "pakko olla totta koska Heikkilä". Kliinisen työn ohella Heikkilän erikoisuuksiin kun kuuluvat huuhaahoidot sekä salaliittoteoriat, mutta ei missään tapauksessa älyllinen ulosanti. Sinänsä hienoa, että AH painuu lätäkön toiselle puolen, niin ehkäpä joku TIETEESEEN uskova kaveri saataisiin Suomenkin VHH-skenen nokkamieheksi. Valitettavasti tuo internet vain toimii Saksan ja Suomen välilläkin.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-08-06 12:39:47 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18625
Niin- eihän karpeilla saa olla kuin paradigman mukaisia mielipiteitä, muuten kaikki saa hävetä punaisina.
Eihän tarvitse laskea montako kakkosdiabeetikkoa on ohjeillaan remissiossa, täällä yksi seitsemän vuotta jo.
Sinne Saksaan joutaisi aika monta muuta - tai kauemmaksikin.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-08-06 21:54:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2015-06-10 10:40:31
Viestit: 1205
Eli jos Antti Heikkilä sanoo, että täysikuulla pullotettu vesi tuottaa enemmän yksisarvissäteitä, ja tämä puolestaan parantaa terveyttäsi, niin uskot? Valitettavasti Heikkilän blogiteksteistä kovin monet ovat täynnä salaliittoteorioita vailla substanssia, ulosanti on surkeaa, ja esimerkiksi homeopatian ylistys vaikuttaa idioottimaiselta, koska kontrolloiduissa tutkimuksissa sillä ei ole havaittu olevan mitään tehoa. Jokainen saa toki uskoa mihin haluaa ja yhdelle tulee hyvä olo siitä, että juo kraanavettä, jolle on laulettu tuutulauluja, ja toiselle hyvä olo tulee rukouksesta. Mitään plaseboa kummallisempaa noista ei kuitenkaan ole havaittu.

Sinänsä sääli, että jokainen, joka ei laula Pekka Puskan ja ruisleivän ylistystä, nähdään kuuluvaksi samaan porukkaan tuon hörhön kanssa.

Ja kuten aina, disclaimer: en todellakaan väheksy Heikkilän työn tuloksia. Mieshän on todennäköisesti auttanut useampia ja merkittävämmin kuin kukaan toinen lääkäri Suomessa. Minä kuitenkin inhoan sädekehävaikutusta, ts. sitä, että "koska joku on hyvä/paha, kaikki mitä hän tekee on hyvää/pahaa".


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-08-06 22:49:28 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18625
Mattila, jatka vain pilkkaamista, jos siitä saat hyvän mielen. Minä puolustan Heikkilän oikeutta kirjoittaa blogissaan vapaasti mitä haluaa. Samaa sananvapauden rajoittamista harrastivat täällä Ruotsissa Annikan kimpussakin LCHF porukka kun hän ei kaikkien mieleen kirjoittanut. Homeopatia on esimerkiksi Saksassa ihan virallisesti hyväksytty hoitomuoto eikä ainakaan vahingoita potilaita.

Mihin minä uskon tai olen uskomatta ei sinulla taida olla aavistustakaan.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-08-07 06:22:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-02-12 17:24:12
Viestit: 3176
Heikkilälläkin ovat silmät pikku hiljaa avautuneet sen suhteen, mitkä tahot tätä maailmaa oikein pyörittävät.

Pienet on piirit sillä saralla. Antti alkaa myös tajuta miksi rahasta on tullut ongelma ympäri maailmaa.

_________________
- Ruisleipä on suomalaisten ravinnon multitabs -


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-08-07 06:54:13 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47843
mattila kirjoitti:
Eli jos Antti Heikkilä sanoo, että...

Ei kukaan meistä ole kaikessa oikeassa.

Paljon suurempi ongelma ovat ne suunsa kiinni pitävät käypähoitorobotit
jotka turhilla lääkityksillä lamaannuttavat suomalaiset ja imevät veren valtiosta, asiallisen hoidon sijaan.

Miksi Käypähoidon konsensuksesta irti pääseminen ääntään menettämättä on suomalaislääkäreille niin ylivoimaista,
jopa silloin kun omat potilaskokemukset selvästi kertovat missä mennään,
ettei meillä ole sieltä selvinnyt kuin yksi, ja hänkin pahoin mustelmiin?
Ruotsissa heitä on rintamaksi saakka...

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 284 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 515 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)