Tyyli-Lyyli kirjoitti:
Mutta eikö teitä oikeasti haittaisi, jos joku teidän kommentistanne kävisi haistattelemaan? Se olisi vaan kiva kun joku tuulettaa ajatuksiaan??
No ei sitä niin vakavissaan kannata ainakaan mennä ottamaan, ei haukku oikeasti juurikaan haavaa tee, jos tilanne on se, että tietää, että no tuota haukkua en ollut mitenkään ansainnut. Ja jos sen taas on ansainnut, niin sitten on syytäkin tehdä haavaa. Tässä saattaa nyt varmasti vaikuttaa se, että olen niin paljon tekemisissä vähän alle parikymppisten poikalapsien kanssa jatkuvasti, sitä erisorttista naamanrepimistä, päänaukomista ja naljailua ne harrastavat ihan hupimielessä - kuten iso osa ihmisistä muutenkin. Meillä töissä on omanlaisensa ilmapiiri työporukan kesken, mekin kiusoitellaan toisiamme vähän väliä, toisinaan saattaa ulkopuolisesta kuulostaa varmasti ihan hirveältäkin, mutta kun kaikki tietää porukassa sen, että kyse on ainoastaan siitä, että vitsaillaan siten, että joku keksii jotain ällistyttävän vinoa sanottavaa toiselle ja taas päinvastoin. Koko ajan kaikki tietää kuitenkin, että todellisuus on juurikin päinvastainen: tavallaan me silitellään ja rapsutellaan toisiamme vinoilemalla, kun ei kehdata lässyttääkään.
Eli on ihmisiä, joille suoranainen vittuilu on pikemminkin kohteliaisuus kuin haistattelua. Näin virtuaalimaailmassa tuollainen jää aina ymmärtämättä joiltakin - mutta täälläkin kun on sitä samanhenkistä porukkaa, kenellä näyttää puuttuvan päästä ne samat ruuvit mitkä multakin, niin tulee tuota toisinaan harrastettua täälläkin. Ja ilmeisesti mun näkemys hyvästä käytöksestä ja empatiasta on aika erilainen kuin "se virallinen käsitys". Ja kuten sanottu, mulla näyttää punaista taas sellaisen ulkokultaisen muotokohteliaisuuden kohdalla.
Meitä on niin moneksi. Ja on musta hauska lukeakin, kun joku täällä vähän yltyy tuulettelemaan.
Nyt ei muuten puutu kuin että els huomauttaisi, että on perjantai!
Hyvät viikonloput ihan sydämestä muuten teille itse kullekin, niin Tyyli-Lyylille kuin muillekin.