karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 07:35:32

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 254 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 13 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-08-26 09:23:31 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Dumpo on tyhmä 8) :mrgreen: ! Enkä häpee sitä ollenkaan :wink: Mullon mahdollisuus vielä viisastua, kun ei viisaus pursua navasta ja korvista...

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 11:23:09 
Poissa
maatilakarppi
maatilakarppi

Liittynyt: 2010-12-06 19:51:50
Viestit: 3339
No niin. Just näin! Tätä mä hainkin. Siis positiivisessa mielessä. Tuli hyviä kommentteja. Asiat voi nähdä just niin monella tavalla, mutta itse tykkään kun ne tulevat ulos juurikin asiallisesti argumoiden. Eikä mulla ole tarvis yrittää olla ketään parempi tms, ne ajat on menneet jo. Mutta sen sijaan toivon että sattuisin sellaiseen seuraan netissäkin, jossa osattaisiin edes alkeellisimmat käytöstavat. Toki mikään pakkohan mun ei täällä ole olla, eikä kukaan varmasti edes jää kaipaamaan jos täältä häviän.
Ei se mitä kirjoittaa, vaan juurikin se miten kirjoittaa. Niitä asioita kun voi laittaa juurikin niin monella eri tavalla ja silti saada sen viestinsä perille. Vaikka kuinka olisi tunteet pelissä. Kyllä minäkin äitinä olen suojeleva ja ymmärrän sen, mutta taidan olla aika tyhmä kun en jaksa innostua niistä vertauskuvista joissa käydään jonkun kimppuun. No, lapset saattaa olla siinä kohtaa kyllä musta samaa mieltä kun en ole koskaan hyväksynyt pyssyjuttuja tai vastaavia. Vaan yrittänyt kasvattaa lapset siihen että asiat ratkotaan aivan toisin kuin edes kuvainnollisesti kenenkään kimppuun käymällä.

Harla: En. R-A:n kommentti oli vain pisara meressä ja minun kommentti oli todellakin aivan yleisellä tasolla tarkoitettu. Se että sain siitä haistattelut niskaani osoittaa minusta vain kyseisestä henkilöstä jotakin. En minä jaksa kantaa kaunaa kenellekään ja käydä sen kummemmin kenenkään sanomisia mielessäni pohtimaan. Mulla on muutakin elämää (joskin tällä hetkellä sairaslomalla on tullut oktua ihan liikaa netissä kun on vähän liikuntarajoitteinen). Se on ihan kiva että puolustatte noin kovin R-A:ta, onhan hän kovin näkyvä ja ahkera persoona täällä. Mutta eikö teitä oikeasti haittaisi, jos joku teidän kommentistanne kävisi haistattelemaan? Se olisi vaan kiva kun joku tuulettaa ajatuksiaan??

_________________
04/10 113,5kg
Ensimmäisestä tilauksesta iHerbistä -5$ koodilla KIV264
"Kaikkea kivaa kohtuudella."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 11:51:37 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 94916
Täytynee minunkin sitten lakata tänne kirjoittelemasta, jotta saat mieleistäsi hyvin käyttäytyvää seuraa. Itse ei aina olemuksensa frekkiyttä huomaa joten kiitän mitä nöyrimmin ojennuksistasi. Pyydän anteeksi ihan kaikilta foorumin postaajilta ja lukijoilta huonoa käytöstäni, haistatteluitani, tyhmyyksiäni ym. riehaantumistani. Olette muut olleet harvinaisen hienotunteisia, kun olette antaneet vanhan naisen kirjoitella vapaasti tuntemuksiaan ja mielipiteitään tänne ihan mukavasti takaisin kommentoidenkin.

Omasta mielestäni olen kirjoittanut tänne aina vain ihan omana itsenäni, joten jos se nähdään noin, olen todella pahoillani.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 11:58:43 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18625
Älä nyt vain lopeta Konnis, minulle ainakin tulisi ikävä!

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 12:07:56 
Poissa
maatilakarppi
maatilakarppi

Liittynyt: 2010-12-06 19:51:50
Viestit: 3339
Niin, miksi te sitten otatte itseenne jos joku ei ole asioista kanssanne samaa mieltä? Miksi siis minun teksteistä pitää tuumata, että täytyy lopettaa täällä kirjoittelu kun minäkin vaan "tuuletan ajatuksiani"? Jos se teille suodaan niin miksei sitä suoda sitten kaikille???
Miksi pitää ottaa yksittäinen asia henkilökohtaisesti????????????????

Ja minä en sentään ole haistatellut teille tai uhkaillut, että jollette ole samaa mieltä niin täältä pesee :cry:

Edit: Konnis, miksi siis sinun pitäisi lopettaa täällä kirjoittelu vain siksi että joku "tuulettaa ajatuksiaan"? Ja miksi juuri sinun? Miksei vaikka minun tai jonkun joka ei ole edes osallistunut tähän keskuteluun? Eikö se "ajatusten tuulettaminen" olekaan enää hyvä asia?

Edit2: Yritin etsiä profiilista kohtaa, josta käyttäjätunnus poistetaan. Jos joku tietää onko siellä sellainen, niin kertokaa ihmeessä. Poistan itseni täältä kun tuo kultakala-aika on kulunut loppuun.

_________________
04/10 113,5kg
Ensimmäisestä tilauksesta iHerbistä -5$ koodilla KIV264
"Kaikkea kivaa kohtuudella."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 12:15:32 
Poissa
häjykarppi
häjykarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 07:27:49
Viestit: 3471
Tyyli-Lyyli kirjoitti:
Mutta eikö teitä oikeasti haittaisi, jos joku teidän kommentistanne kävisi haistattelemaan? Se olisi vaan kiva kun joku tuulettaa ajatuksiaan??


No ei sitä niin vakavissaan kannata ainakaan mennä ottamaan, ei haukku oikeasti juurikaan haavaa tee, jos tilanne on se, että tietää, että no tuota haukkua en ollut mitenkään ansainnut. Ja jos sen taas on ansainnut, niin sitten on syytäkin tehdä haavaa. Tässä saattaa nyt varmasti vaikuttaa se, että olen niin paljon tekemisissä vähän alle parikymppisten poikalapsien kanssa jatkuvasti, sitä erisorttista naamanrepimistä, päänaukomista ja naljailua ne harrastavat ihan hupimielessä - kuten iso osa ihmisistä muutenkin. Meillä töissä on omanlaisensa ilmapiiri työporukan kesken, mekin kiusoitellaan toisiamme vähän väliä, toisinaan saattaa ulkopuolisesta kuulostaa varmasti ihan hirveältäkin, mutta kun kaikki tietää porukassa sen, että kyse on ainoastaan siitä, että vitsaillaan siten, että joku keksii jotain ällistyttävän vinoa sanottavaa toiselle ja taas päinvastoin. Koko ajan kaikki tietää kuitenkin, että todellisuus on juurikin päinvastainen: tavallaan me silitellään ja rapsutellaan toisiamme vinoilemalla, kun ei kehdata lässyttääkään.

Eli on ihmisiä, joille suoranainen vittuilu on pikemminkin kohteliaisuus kuin haistattelua. Näin virtuaalimaailmassa tuollainen jää aina ymmärtämättä joiltakin - mutta täälläkin kun on sitä samanhenkistä porukkaa, kenellä näyttää puuttuvan päästä ne samat ruuvit mitkä multakin, niin tulee tuota toisinaan harrastettua täälläkin. Ja ilmeisesti mun näkemys hyvästä käytöksestä ja empatiasta on aika erilainen kuin "se virallinen käsitys". Ja kuten sanottu, mulla näyttää punaista taas sellaisen ulkokultaisen muotokohteliaisuuden kohdalla.

Meitä on niin moneksi. Ja on musta hauska lukeakin, kun joku täällä vähän yltyy tuulettelemaan.

Nyt ei muuten puutu kuin että els huomauttaisi, että on perjantai! :lol: :smt026

Hyvät viikonloput ihan sydämestä muuten teille itse kullekin, niin Tyyli-Lyylille kuin muillekin.

_________________
Krapulan parantaminen ryypiskelemällä on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...

Quidquid latine dictum, altum videtur.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 12:17:41 
Poissa
maatilakarppi
maatilakarppi

Liittynyt: 2010-12-06 19:51:50
Viestit: 3339
Lisään vielä, että näin ne mielipiteet muuttuu. Tällaista se elämä sitten on :D .
Tämä on poiminta tuolta toisesta keskustelusta:
Harlamovski kirjoitti:
Tyyli-Lyyli kirjoitti:
Lainaa:
Hellanduudelis, tämä on avoin foorumi - kyllä tänne on jokaisella oikeus kirjoitella ja ihan siihen tyyliin kuin kukin haluaa.

Netiketti olis silti syytä muistaa. Eikä siihen kyllä kuulu sellainen käytös mitä tässä(kin) ketjussa esiintyy.

Ymmärrän aloittajan pointin kyllä. Sääli on, että vedotaan siihen miten muualla netissä käyttäydytään - eikö sitä voisi sitten (edes yrittää) käyttäytyä viisaammin? Mikä siinä on niin vaikeaa?

Arvatenkin saan niskaani samanlaisen ryöpyn kuin aloittaja, mutta silläkin uhalla laitoin kommenttini.


Et sä saa multa ainakaan ryöppyä niskaasi tosta, vaikka mä olinkin varmaan se luokattomin naamanrepijä tossa keskustelussa, kyllä sä olet musta ihan oikeassa tossa. Minussa on ihmisenä sellainen pieni (toisinaan suurikin) epätäydellisyys, että jos vaistoan jossain pönötystä ja jäykkäniskaisuutta, tulee kaivettua pilkkakirves herkästi plakkarista - joskus ihan vain puhtaasti vittuilun ilosta. Mä en näitä jaksa ottaa niinkään henkilökohtaisesti, vaan minusta on mainiota, jos myös vastapuoli keksii ärhäköitä ja osuvia vastakommentteja. Tietysti tässä anonyymissä latelussa on se vaara, että joku ottaa henkilökohtaisesti ja loukkaantuu. Sikäli olisi tietysti hyvä pysytellä asialinjalla. Mää olen kuitenkin livenäkin yhtä ristiriitainen persoona :twisted: - miksi sitten esiintyisin anonyymisti muka itseäni fiksumpana? Suurimmat naurut tulee kuitenkin naurettua itselleni - ja jos jollain on asiat surullisesti, seikka on saletti, että meikäläisestä saa puolustajan silloin.

Eli tää keskustelu oli multa luokatonta vittuilua, se on tullut myönnettyä jo monessa yhteydessä muuallakin. Antakee anteeksi jos loukkaannuitte. Ilkeetä vääntää vitsiä toisen pönötyksen kustannuksella, varsinkaan, jos toinen ei ymmärrä pönöttäneensä.

_________________
04/10 113,5kg
Ensimmäisestä tilauksesta iHerbistä -5$ koodilla KIV264
"Kaikkea kivaa kohtuudella."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 12:20:38 
Poissa
häjykarppi
häjykarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 07:27:49
Viestit: 3471
Tyyli-Lyyli kirjoitti:
Edit2: Yritin etsiä profiilista kohtaa, josta käyttäjätunnus poistetaan. Jos joku tietää onko siellä sellainen, niin kertokaa ihmeessä. Poistan itseni täältä kun tuo kultakala-aika on kulunut loppuun.


Mutta tähän siis, että mitä helvettiä!? Et kyllä lähde mihinkään tämmösen onnettoman väännön takia, Tyyli-Lyyli! Älä suotta. :hug:

Ei kai täs ny noin vakavissaan tarvi meidän kenenkään olla että aletaan puolin ja toisin uhkailemaan poistumisella?

EDIT: Tyyli-Lyyli ehti taas ensin ja mitä tulee tohon Tyyli-Lyylin lainaukseen aiemmasta ketjusta, niin olen edelleen samaa mieltä kuin siinäkin ketjussa. Ja edelleen on todella ulkokultaisen kohteliasta lainata toisen viesti toisesta ketjusta ja liittää se asiayhteyksistä irralleen ja pyrkiä siten osoittamaan itsensä vähän paremmaksi ihmiseksi.

_________________
Krapulan parantaminen ryypiskelemällä on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...

Quidquid latine dictum, altum videtur.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 12:24:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-15 21:03:04
Viestit: 1568
No hei, vaikka tämä onkin taistelutantereella, niin ei kai karppien keskenään sentään tartte peistä vääntää niin pahasti, ettei samalle foorumille mahdu? Ei kai sitä oikeassakaan elämässä kadota heti takavasemmalle, jos tulee kränää? :wink:

_________________
Yötä aina ikävöin,
vaikka päivän lapsi oon.
Pimeyden laskiessa
kaipaan valoon.
(Mariska)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 12:39:56 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-08 13:31:14
Viestit: 7401
kekexxx kirjoitti:
(...) mää osaan muussakin elämässä ihan sujuvasti käyttäytyä kuin idiootti. ja pienellä treenillä sääkin osaat. kokeile vaikka =P~

Ottaisin kernaasti sut' valmisteilla olevaan akvaariooni. Tarttis' sukupuolitietoutta kuiteskin, lähtökohtaisesti lienet naarasolio?

_________________
- pikkuiii... "Hui hai"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 12:44:17 
Poissa
häjykarppi
häjykarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 07:27:49
Viestit: 3471
Ja Pikku-iikalla on taas senssit meneillään? :lol: NIIN perjantai! :lol:

_________________
Krapulan parantaminen ryypiskelemällä on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...

Quidquid latine dictum, altum videtur.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 12:49:25 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Pikku-iikka kirjoitti:
kekexxx kirjoitti:
(...) mää osaan muussakin elämässä ihan sujuvasti käyttäytyä kuin idiootti. ja pienellä treenillä sääkin osaat. kokeile vaikka =P~

Ottaisin kernaasti sut' valmisteilla olevaan akvaariooni. Tarttis' sukupuolitietoutta kuiteskin, lähtökohtaisesti lienet naarasolio?


:lol: Jos se on ollu lähtökohtaisesti, niin sitten se on jossain vaiheessa tehny sukupuolenvaihdoksen (tai ainakin mä olen saanut ihan sen käsityksen, että ehta uros on kyseessä)... tai mistä sitä tietää, jos se on kaksineuvoinen....

Se on perjantai... :lol:

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 12:50:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-05-04 09:17:07
Viestit: 144
Minä kyllä puolustan pylliötä/persiötä Kuva, kyllä sille on oma hetkensä ja tilanteensa, joko ihan tosissaan tai sitten pilke silmäkulmassa esitettynä. :wink:

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 12:54:51 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Dumpo kirjoitti:
Pikku-iikka kirjoitti:
kekexxx kirjoitti:
(...) mää osaan muussakin elämässä ihan sujuvasti käyttäytyä kuin idiootti. ja pienellä treenillä sääkin osaat. kokeile vaikka =P~

Ottaisin kernaasti sut' valmisteilla olevaan akvaariooni. Tarttis' sukupuolitietoutta kuiteskin, lähtökohtaisesti lienet naarasolio?


:lol: Jos se on ollu lähtökohtaisesti, niin sitten se on jossain vaiheessa tehny sukupuolenvaihdoksen (tai ainakin mä olen saanut ihan sen käsityksen, että ehta uros on kyseessä)... tai mistä sitä tietää, jos se on kaksineuvoinen....

Se on perjantai... :lol:


Tarvittaessa keket voivat vaihtaa sukupuolta. Elinolosuhteista riippuen otukset vaihtelevat ulkoisia sukupuolielimiään yleensä keskenään. Ennen kekejä pidettiin kaksineuvoisina mutta töölön eläintarhassa huomattiin ensimmäisen kerran täydellinen suokupuolenvaihdos.

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 13:00:50 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-08 13:31:14
Viestit: 7401
Harlamovski kirjoitti:
Ja Pikku-iikalla on taas senssit meneillään? :lol: NIIN perjantai! :lol:

Kunhan tässä remppailen vaan... Akvaariosta oli puhe joskus tasan tarkkaan (reikä reikä) vuosi sitten:

Pikku-iikka kirjoitti:
Ruokieni suhteen oon ollut täällä niin vaatimaton, että kehaisen estoitta em. laatoitusta. Sain toisen sivuseinäkkeistä putsattua, ja todennäköisesti herään ensi yönä pudottuani tuolilta, johon olen unohtunut tuijottamaan väriä vaihtavan led-spotin valossa häilyvää seinää. Kerran nuorempana kävi hiukan vastaavasti, silloin olin nukahtanut tuoliin ihastellessani juuri sisustettua 300 litran akvaariota (alkoholilla saattoi olla osuutta asiaan - en muista varmasti). Ja, akvaariosta puheen ollen: mustan keittiön nurkassa on elon taipaleella mukana seurannut vankka mäntyinen kulmakaappi. Värisävy ei stemmaa enää, joten kaappi on petsautumassa valkeaksi. Mutta, siinä keskellä on avohylly, ikään kuin puuseppä olisi aikanaan mietiskellyt, 'että jätänpä tähän tämmöisen tilan, että joskus - sitten kun silikonituubit on keksitty - joku voi rakentaa siihen kulma-akvaarion'. Nyt on sen aika tullut. Maalaan avotilan taustan mustaksi, leikkautan just' soppelit lasit ja liimaan sen altaan sinne avotilan uumeniin. Vesitilaa tulee osapuilleen 60 litraa, joten siihen passaa parinkymmenen kardinaalitetran parvi, eikä sitten muuta. Muutama syvänvihreä kasvi tietysti, ja vähän turveuutetta veteen. Nään jo sieluni silmillä mustaa taustaa vasten jalokiven lailla hehkuvat kalat, ah'.


Nyt ^ ym. on vaiheessa: avohylly mustaksi maalattu, muu runko vaaleanharmaaksi petsattu. Not tod. bad. Lasinleikkurille asiaa...

Tottahan perjantai on mielessäin, paljon sitä sun tätä (kukapa tietää [itte en {vielä}]).

_________________
- pikkuiii... "Hui hai"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 13:01:40 
Poissa
häjykarppi
häjykarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 07:27:49
Viestit: 3471
FunkeyKong kirjoitti:
Minä kyllä puolustan pylliötä/persiötä Kuva, kyllä sille on oma hetkensä ja tilanteensa, joko ihan tosissaan tai sitten pilke silmäkulmassa esitettynä. :wink:


:shock: :smt119 :smt118 Wau. Olen sanaton.

Ja jussi kruunasi tämän kaiken ällistyttävän hölmöilyn onnistuneesti!

_________________
Krapulan parantaminen ryypiskelemällä on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...

Quidquid latine dictum, altum videtur.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 13:04:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-15 21:03:04
Viestit: 1568
Pylliö :smt044

_________________
Yötä aina ikävöin,
vaikka päivän lapsi oon.
Pimeyden laskiessa
kaipaan valoon.
(Mariska)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 16:34:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-01-28 22:23:42
Viestit: 1363
Ootte ihania pylliöinenne tai ilman :smt058 Varsinainen taistelutanner, heh. (Yritän pärjäillä ilman enempiä hymiöitä sun muita persiöitä, kun kuinkas mun romaanin käy, jos en osaakaan enää kirjottaa ilman moisia?!)

_________________
"Elämä ei ole pelkkää juhlaa. Se on myös ruusuilla tanssimista."
-Karppausta maaliskuusta -05 lähtien.-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 16:43:12 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2009-08-20 20:17:24
Viestit: 290
Persiöt on kyllä stringmalliset alushousut. Ihan selvästi.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-26 16:51:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-01-28 22:23:42
Viestit: 1363
Pylliö on hyvä. Pitäiskö perustaa äänestys?

_________________
"Elämä ei ole pelkkää juhlaa. Se on myös ruusuilla tanssimista."

-Karppausta maaliskuusta -05 lähtien.-


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 254 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 13 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)