Lainaa:
Vastaus vain otsikkoon, ei muuhun...
1. lihottaa
2. vituttaa
3. ahdistaa
4. tylsää
5. sammuttaa
montako osui ja uppos. mä tänään kelasin, että missä oon, minne meen...
Lihoin, yli 25 kiloo tällä saatanan pelleilyllä, jota karppaukseksi kutsuin, mutta joka oli sen irvikuva
Vitutti, läski hetero himokas äijä, ilman torttua, vitutti muuten oikeesti, eikä vaan tämän ketjun iloksi
Ahdisti, kyllä ihan vitusti, join, poltin, kärsin addiktioista, inhosin itseäni
Tylsistyn, sitäkin, suurin intohimoni kirjat alkoivat tuntua paskalta
Sammutin, hoidin asiat niin, että joko sammuu tai jatkuu, mutta jostain kummasta syystä jatkoin elämää ja sammutin janoni
Mitä karppaamattomuus mulle antaa...
1. Rakkautta
2. Elämän
3. Valinnan vapauden
4. Tunteet
5. Rakkaani sanoja lainatakseni - The Hunk.
Oikeastaan noi sanat kuuluisivat lausua nykyisen rakkaani iloksi eikä suinkaan yhdenkään ruokavalion ansioksi. Ei yksikään ruokavalio tee elämää, ei paranna sen syvintä olemusta, saattaa hetkittäin vähentää lääkitystä, mutta totuus on se, että sillä mitä jätät suuhusi laittamatta on aina joka tapauksessa suurempi merkitys kuin sillä mitä laitat.
Päivitys. Mun rakas on edelleen tärkeämpi kuin yksikään ruokavalio. Tää ketju näyttää varsin hassulta kun laittaa kirjoittajajärjestykseen. Jopa els lähes väittelee itsensä kanssa. Sori kamu. Oli pakko

Muuten sanoisin, että sellaisella karppauksella kuin me sen tulkkaamme on kovin vähän haitallisia terveysvaikutuksia. Aki sanoi sen aika hienosti. Se mikä ei huononna on hyväksi. Mä en jaksa enää tapella mitään tuntemuksia vastaan. Nyt on hyvä. Minkä takia pitäis listata huonoja, kun voi keskittyä hyvään?
Mun postaukset alkaa näyttää tosi himmeiltä. Hain vanhan postin ja sekoilin sen kans. Laitan tän kuitenkin niin, että kuplailee ylös.