Vieras kirjoitti:
No jaa, kyllä täällä karppilassa tuo (turhien) lisäravinteiden käyttö näyttää olevan vähintäänkin yhtä yleistä kuin valtaväestön joukossakin. Yhdessä sun toisessa viestissä/allekirjoituksessa vilahtaa iHerb ja esim. d-vitamiinipillerit ovat saaneet lähes kaikkivoivan statuksen

kai vieras tietää että iHerbistä saa kasapäin kaikkea muutakin kuin lisäravinteita? Kuten vaikkapa puhdasta jauhettua stevianlehteä, mauste- ja ruoka-aineita, teetä, kahvia.. kaikista ihon- ja hiustenhoitotuotteista puhumattakaan

Mikä on turhaa on sitten kai suhteellista, ehkä joistakin mun c-vitamiinilisäni flunssakautena on käsittämättömän turhaa rahanhaaskausta, musta vaan on siis jotenkin niin vitsin siistiä selättää flunssa parissa päivässä ja päästä heti takas energisenä töihin. Vaikka onhan se vähän diivailua, myönnän, pitäis lakata leikkimästä prinsessaa ja sairastaa rehellisesti viikkotolkulla niinkuin kaikki muutkin
ps. ota tuosta alta koodi jos vaikka innostut joskus tilaamaan itsekkin humpuukkia netistä
____
Karppailun hinnasta puheen ollen mä oon pitänyt nihilistisen tarkasti budjettia vuosikausia, ja joka ikinen ruokaostoskuitti on lyöty sisään omaan sarakkeeseensa. Eipä ole mun kuukauden ruokakulut keskimäärin noussu penniäkään ei-karppiajoista, vaikka ruuan hinta kyllä on todellakin noussut viimesen 5 vuoden sisällä. On se kumma

Vähemmän pahvista huijausmukaruokaa; parempi mieli