[quote="
Sulle ei leipä selkeestikään sovi. Mulla ei ole tota ongelmaa.[/quote]
Sulla ei ole ongelmia ainakaan vielä, mutta kyllä se vanhetessa sitten sen terveyden nakertaa palan kerrallaan.
[/quote]
Heh. Kuten aikaisemmin kirjoitin, olen sua lähes kymmenen vuotta vanhempi ja silti olen hoikka, lihaksekas ja täysin terve vaikka nautinkin leipää. Ja välillä, akkujen ollessa finaalissa nauttimastani kovasta reenistä, nautin myös (perhe)pitsan, kokista ja runsaasti olutta
Sullahan taisi olla ongelmia leivän ja ylensyönnnin kanssa jo lapsena?
viewtopic.php?f=1&p=1897256#p1897256[/quote]
Kuinka sulla voi sitten olla ihan märkäkorvien jutut? En ihan usko sun ikäväitettäsi, tai sitten sulla on oikeasti ongelmia jollain muulla puolella kuin ruokavaliossa. Et ole ensimmäinen trolli täällä, etkä toivottavasti jää viimeiseksi kesäpojaksi.
Runsaaseen oluenjuontiin sulla ei taida olla varaa, tai sitten et tiedä mitä runsas oluenjuonti on. Tuskin pystyt kolmea viikkoa kori per dag edes ajattelemaan.
En minä lapsena syönyt ylen, vaikka olinkin lihava ja meillä syötiin tarkasti suositusten mukaan. Mutsi sattui olemaan laitoskeittiön pomona ja sieltä arkiruoka ja aika pitkälle pyhäruokakin tuli.
Mutta juokse sinä humma, kun tuo taivas on niin tumma tiuku on aisan alla. Voi miten pieninä palasina onkaan sunkin leipäsi maailmalla.