karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-15 05:07:39

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 178 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tissimiehet
ViestiLähetetty: 2008-11-27 16:21:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Einomies kirjoitti:
turbo-orvokki kirjoitti:
Osaan olla vielä hirveän paljon ilkeämpi :twisted: mutta jätetään väliin.

Miksi himmata, kun kerran olet vauhtiin päässyt. ;)

turbo-orvokki kirjoitti:
Ainahan voi toista loukata, jos haluaa, mutta toisen ei ole pakko loukkaantua.

Niinjuu, että vittuilla saa ja se on vaan kohteen ongelma, jos siitä loukkaantuu. Tämä on hyvä, ehkä voimme käyttää tätä jatkossa. =D>

Joo tuo oli kyllä perinteinen kiusaajan mielipide asiaan :D . "Älä ota sitä niin tosissaan jos mä vähän vittuilen joka päivä ja ehkä potkasenkin sua". Ja eihän tuo nyt suoraa vittuilua ollut, eihän tämä ketju ollut minulle osoitettu mutta lievästä gynekomastiasta kärsivänä katsoin oikeudekseni ilmaista mielipiteeni asiaan. Toki sain palkaksi vain tissimies-haukut, mutta so not.

ViestiLähetetty: 2008-11-27 20:11:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tuo on erään psykoterapeutin sanonta, alkuperäisessä muodossaan näin: sinä voit loukata minua, mutta minun ei ole pakko loukkaantua :) . Ehkä se on hieman provosoivampi tuossa muodossa jossa sen esitin. Hymy suupielessä olen näitä juttuja kirjoittanut, pieni kina on terveellistä vaihtelua, tai jotain :mrgreen: . Jos tämä on ollut jonkun mielestä henkilökohtaista panettelua, niin sille en voi mitään. Einomies tietenkin nauttisi jos alkaisin oikein häijyksi, ähäs, enpäs ala :smt016 , lälläslää.

ViestiLähetetty: 2008-11-27 20:34:28 
Poissa
paleokatti
paleokatti

turbo-orvokki kirjoitti:
Einomies tietenkin nauttisi jos alkaisin oikein häijyksi, ähäs, enpäs ala :smt016 , lälläslää.

No, ollaanhan me jo "nautittu" typeryydestäsi ja aivopieruistasi monta sivullista.

Ilmeisesti et edes ymmärrä hävetä. Veikkaan, että moni muukaan ei ole pitänyt juttujasi huumorina. Sairas huumorintaju, jos tuo pitäisi sellaiseksi käsittää.

Jos olisin jepejee, olisit jo vihamieslistallani.

ViestiLähetetty: 2008-11-27 21:37:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jepejee tekee niinkuin parhaaksi katsoo, eikä mikään estä sinuakaan lisäämästä minua vihanneslistallesi. Luuletko että vaivun synkkyyteen :lol: . En ole täällä keräämässä fanikerhoa.
Omaa masokistisia taipumuksia jos lukee sivukaupalla typeriä juttuja, eikö sinulla ole parempaa tekemistä?

perj. 13.4 -07 83,5kg

ViestiLähetetty: 2008-11-28 00:38:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^^mistä ihmeen typeryydestä??minä ainakin tykkään ja nautin lukea turbon viestejä,eikä niissä ole mitään hävettävää.mulle ainakin uppoaa "sairas"huumori.kyllä elämä olisi todella tosikkomaista ilman sitä :lol:

ViestiLähetetty: 2008-11-28 08:57:41 
turbo-orvokki kirjoitti:
Tuo on erään psykoterapeutin sanonta, alkuperäisessä muodossaan näin: sinä voit loukata minua, mutta minun ei ole pakko loukkaantua :) . Ehkä se on hieman provosoivampi tuossa muodossa jossa sen esitin. Hymy suupielessä olen näitä juttuja kirjoittanut, pieni kina on terveellistä vaihtelua, tai jotain :mrgreen: . Jos tämä on ollut jonkun mielestä henkilökohtaista panettelua, niin sille en voi mitään. Einomies tietenkin nauttisi jos alkaisin oikein häijyksi, ähäs, enpäs ala :smt016 , lälläslää.

Aiiiiivan ja kaikki ihmiset on tietty samanlaisia ja kestää samanlaista henkilökohtaisuuksiin menevää huumoria. Sairasta, todella sairasta. Sun kannattaa vaihtaa psykoterapeuttia jos se sulle tuollaisia ohjeita antaa istunnollasi.

ViestiLähetetty: 2008-11-28 09:38:48 
Poissa
Vastarannan karppi
Vastarannan karppi

turbo-orvokki kirjoitti:
Tuo on erään psykoterapeutin sanonta, alkuperäisessä muodossaan näin: sinä voit loukata minua, mutta minun ei ole pakko loukkaantua :)

Tuollaiselle psykoterapeutille pitäisi tehdä lobotomia, perkele.

turbo-orvokki kirjoitti:
Einomies tietenkin nauttisi jos alkaisin oikein häijyksi

Miksi näin luulet? En mä erityisesti nauti tyhmien ihmisten turhanpäiväisistä jutuista.

ViestiLähetetty: 2008-11-28 09:39:52 
Poissa
Vastarannan karppi
Vastarannan karppi

misukisu kirjoitti:
turbo-orvokki kirjoitti:
Einomies tietenkin nauttisi jos alkaisin oikein häijyksi, ähäs, enpäs ala :smt016 , lälläslää.

No, ollaanhan me jo "nautittu" typeryydestäsi ja aivopieruistasi monta sivullista.

Ilmeisesti et edes ymmärrä hävetä. Veikkaan, että moni muukaan ei ole pitänyt juttujasi huumorina. Sairas huumorintaju, jos tuo pitäisi sellaiseksi käsittää.

Jos olisin jepejee, olisit jo vihamieslistallani.

Hyvin kiteytetty. :)

ViestiLähetetty: 2008-11-28 11:23:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jos todella kävisin psykoterapiassa niin tuskin kirjoittelisin teidän kanssanne täällä :lol: . Kaikilla ei valitettavasti ole sama älykkyystaso. Onneksi muut voivat nauttia Einomiehen, misukisun ja erään kolmannen terävistä ja nerokkaista argumenteistä, minun juttujani ei ole kenenkään pakko lukea :) , se on ihan vapaaehtoista. En tiedä, mahtaako se olla vahingollista. Voinhan laittaa siguuni varoituksen: "turbo-orvokin tarinat voivat aiheuttaa heikoille henkisiä traumoja"

perj. 13.4 -07 83,5kg

ViestiLähetetty: 2008-11-28 12:28:24 
Poissa
voipallo
voipallo

:smt114

― Kurt Vonnegut

ViestiLähetetty: 2008-11-28 12:30:23 
turbo-orvokki kirjoitti:
Jos todella kävisin psykoterapiassa niin tuskin kirjoittelisin teidän kanssanne täällä :lol: . Kaikilla ei valitettavasti ole sama älykkyystaso. Onneksi muut voivat nauttia Einomiehen, misukisun ja erään kolmannen terävistä ja nerokkaista argumenteistä, minun juttujani ei ole kenenkään pakko lukea :) , se on ihan vapaaehtoista. En tiedä, mahtaako se olla vahingollista. Voinhan laittaa siguuni varoituksen: "turbo-orvokin tarinat voivat aiheuttaa heikoille henkisiä traumoja"

Jep, jep, peruskamaa. Mä muistan kun lukion fysiikanmaikka aikoinaan sanoi, että "tyhjät tynnyrit kolisee eniten". Olinkin melkein unohtanut tuon hokeman jo mutta jostain syystä tuli uudelleen mieleen :lol:

ViestiLähetetty: 2008-11-28 18:14:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, tää oli tässä =D> . Kun tissit on puhuttu loppuun niin mistä sitten kinataan?

perj. 13.4 -07 83,5kg

ViestiLähetetty: 2008-12-12 00:21:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt044

Vaaka mäkeen ja mittanauhailua maltilla

ViestiLähetetty: 2008-12-12 12:40:02 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

:lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-18 15:42:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Itävaltalainen lääkäri Wolfgang Lutz, joka on hoitanut menestyksekkäästi potilaita jo monia vuosikymmeniä vähähiilihydraattisella ruokavaliolla kirjottaa kirjassan "Leben ohne Brot" havainnoistaan miesten rinnoista.
Hiilihydraateilla on vaikutus hormooneihin. Vähähiilihydraattisella ruokavaliolla oli monen miespotilaan rinnat pienentyneet. Hän oli alkanut tutkimaan yhdessä wieniläisen endokrinogologin Iselstögerin kanssa naishormonien määrää miesten virtsasta ja huomannut, että runsaasti hiilihydraatia syövillä miehillä määrä oli paljon korkeampi.
Eskimonaisilla taas ei ole rintasyöpää.

ViestiLähetetty: 2009-03-19 09:59:59 
elinaR kirjoitti:
Itävaltalainen lääkäri Wolfgang Lutz, joka on hoitanut menestyksekkäästi potilaita jo monia vuosikymmeniä vähähiilihydraattisella ruokavaliolla kirjottaa kirjassan "Leben ohne Brot" havainnoistaan miesten rinnoista.
Hiilihydraateilla on vaikutus hormooneihin. Vähähiilihydraattisella ruokavaliolla oli monen miespotilaan rinnat pienentyneet. Hän oli alkanut tutkimaan yhdessä wieniläisen endokrinogologin Iselstögerin kanssa naishormonien määrää miesten virtsasta ja huomannut, että runsaasti hiilihydraatia syövillä miehillä määrä oli paljon korkeampi.

Eli eturauhassyövän ja muiden mies-hormoniperäisten syöpien todennäköisyys pitäis laskea runsaasti hiilareita syövillä miehillä vai? Myös pienempi sydäntautiriski? Ei huonompi homma ollenkaan.

ViestiLähetetty: 2009-03-19 10:32:58 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Vieras kirjoitti:
elinaR kirjoitti:

Eli eturauhassyövän ja muiden mies-hormoniperäisten syöpien todennäköisyys pitäis laskea runsaasti hiilareita syövillä miehillä vai? Myös pienempi sydäntautiriski? Ei huonompi homma ollenkaan.

Pitäisi, pitäisi.... Mutta sääli ettei se käytännön tilastoissa enää toimikaan, vaan hiilareilla metaboliset vaivat iskevät ensin pallomahoineen - ja suonenkovettumineen ynnä diabeteksineen jopa ilman sitä palloa.

Jos auttaisi, niin kukapa ei haluaisi koettaa vaikka sitten titä kykyä vievää estrogeenilisää?
Etenkin kun estrogeenitankkauksen saa soijalla vielä helpommin kuin runsailla hiilareilla. Miehet siis :)

ViestiLähetetty: 2009-03-19 11:37:05 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Einomies kirjoitti:
turbo-orvokki kirjoitti:
Tuo on erään psykoterapeutin sanonta, alkuperäisessä muodossaan näin: sinä voit loukata minua, mutta minun ei ole pakko loukkaantua :)

Tuollaiselle psykoterapeutille pitäisi tehdä lobotomia, perkele.
.

Miksi pitäisi? Eikö se ole tervetä itsetuntoa ettei anna toisten panettelun liikaa määritellä itseään. Jokainen tunne lähtee ihmisestä itsestään. Ainoastaan ihminen itse voi ottaa vastuun omasta loukkaantumisestaan.

Olin myös joskus aikanaan eräässä työpaikan maksamalla jaksamis kurssilla, jossa vetäjä (oli kait jonkin luokan terkkari :twisted: ) kertoi juuri tästä IHMISEN TAIPUMUKSESTA käsitellä asioita tunteitten kautta. Jokaiseen tunteeseen vaikuttaa jokin ajatus. Jos saat jostain ajatuksesta ahdistusta, muuta ajattelua positiivisempaan tai neutraalimpaan suuntaan. Simple - isn't it? 8)

ViestiLähetetty: 2009-03-19 11:49:59 
els kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
elinaR kirjoitti:

Pitäisi, pitäisi.... Mutta sääli ettei se käytännön tilastoissa enää toimikaan, vaan hiilareilla metaboliset vaivat iskevät ensin pallomahoineen - ja suonenkovettumineen ynnä diabeteksineen jopa ilman sitä palloa.

Jos auttaisi, niin kukapa ei haluaisi koettaa vaikka sitten titä kykyä vievää estrogeenilisää?
Etenkin kun estrogeenitankkauksen saa soijalla vielä helpommin kuin runsailla hiilareilla. Miehet siis :)

Jaahas vai että soijalla estrogeenitankkaus jne ? Noh, tässä olis sulle yksi nelikymppinen puntteja jo alun kolmattakymmentä vuotta treenannut jantteri joka on käyttänyt soijaa lisäravinteena jo vissiin parivuosikymmentä. Feminiinisiä piirteitä miestisseineen ei kyllä meikäläisestä löydy, joten teoria ja käytäntö ei taida oikein kohdata? Toisaalta......eipä oo kyllä päälakikaan vielä kaljuuntunut vaan hiukset on vahvat joten josko sittenkin........ :D

ViestiLähetetty: 2009-03-19 12:04:53 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

^^ Ystävä hyvä, eiväthän KAIKKI sairastu pullaan, karkkiin ja kokikseenkaan.
Eivätkä kaikki kuolleet sydänkohtauksiin edes silloin kun margariinissa oli 20 prossaa teknotransseja.
Mutta tilastollisesti ne näkyivät hyvin. Aivan kuten teknosoijan vaikutus miehisiin estrogeeneihin (ja mm siittiöihin).

Mutta onnea vain valitsemallasi tiellä o//

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 178 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00