karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-29 03:01:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 158 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-12-10 15:06:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

BigDragon kirjoitti:
Tissien kiinteyteen voi vaikuttaa itse varsin vähän. Ainakaan siis terveellä tavalla tai ilman kirurgin veistä. Jos on siunattu (tai rangaistu) isoilla, löysillä rinnoilla, niin siihen jumpat ja ruokavaliokaan auta. Pienet tissit taas pysyvät helpommin myös kiinteämpinä.
Myös imettäminen vaikuttaa rintoihin. Ja tietysti ikä.

Keskustelu noin muuten on aika absurdi :lol:

Minulla on isot läskitissit. Onneksi ne on mun miehen suoranainen fetissi ja ei saa niistä tarpeekseen :lol: Joten jos ny kaikki ei kaikesta tykkää, niin yleensä se vakka sen kantensa löytää jos vain hyvä tuuri käy :mrgreen:
Ja kun näin tapahtuu, niin voi muitten mielipiteistä sillon viis veisata.
Toivon totisesti, että Vieras ja Raahen Tiikeri on jo löytäneet omat hyllymättömät, kiinteätissiset vaimonsa :D Silloinhan kaikki on hyvin!! ;)

http://karppausjaperhe.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2012-12-10 15:29:25 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

RaahenTiikeri kirjoitti:
-mutta väitän sittenkin,että ei nainenkaan(joka tarvistsee miestä korkeamman rasvaprosentin) varsinaisesti mitään hyllyvää tarvitse ympärilleen.Kyllä nainen voi olla ihan terveellä rasvaprosentilla kiinteä ja "hytkymätön".

Jotenkin mulle tulee nyt mieleen, että toinen puhuu aidasta ja toinen seipäästä.
Mulla esim. hytkyy kyllä ojentajat kunnes niillä työntää kaksnelosen kuulan pään päälle. Eipä hytkähdä enää. Tämän meidän huutelijan mielestä tuo on todennäköisesti läskiä. Hytky kuin hytky.

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2012-12-10 15:40:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nimenomaan, traanitapiiri.

Kun ne kiinteät ja käteen sopivatkin rasvasta tehdyt tissit kyllä hytkyvät kun liikuskelee ilman rintaliivejä. Hytkyminen on siis tässäkin ristiriitaisesti käytetty termi. Jopa a-kuppi hytkyy, kun hyppelee ylös-alas ilman rintsikoita. :D Ne ihmisnaaraan rinnat on tehty rasvasta, olivatpa ne sitten kiinteät tahi eivät.

Ja juu, meikäläisen massiiviset reisilihakset hytkyvät myös rentoina, mutta eivät jännitettyinä.

Tämä vieras tuntuu olevan niitä, joilta puuttuu se terve sisäinen tunne siitä että on hyvä ja rakastamisen arvoinen ihminen. Tätä sitten paikkaillaaan etsimällä muista vikoja ja vertaamalla itseä niihin, jotka on itse määritellyt jotenkin huonommiksi, tai tässä tapauksessa läskimmiksi. Vaikka tällaisen ihmisen voisi ehkä vakuuttaa siitä, että läskikin on ihan kelpo ihminen ja että toiset tykkäävät hyllyvämmästä kuin toiset, niin hän etsisi kyllä sitten jonkin toisen ihmisryhmän, johon vertaamalla voisi tuntea itsensä paremmaksi.

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.

ViestiLähetetty: 2012-12-10 15:50:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

traanitapiiri kirjoitti:
RaahenTiikeri kirjoitti:
-mutta väitän sittenkin,että ei nainenkaan(joka tarvistsee miestä korkeamman rasvaprosentin) varsinaisesti mitään hyllyvää tarvitse ympärilleen.Kyllä nainen voi olla ihan terveellä rasvaprosentilla kiinteä ja "hytkymätön".

Jotenkin mulle tulee nyt mieleen, että toinen puhuu aidasta ja toinen seipäästä.
Mulla esim. hytkyy kyllä ojentajat kunnes niillä työntää kaksnelosen kuulan pään päälle. Eipä hytkähdä enää. Tämän meidän huutelijan mielestä tuo on todennäköisesti läskiä. Hytky kuin hytky.

-todella.Tässä nyt oli ihan väärinkäsitystä koko juttu.Minä kun kuvittelin sinun ajavan tässä "sopivasti lihava on terveyden edellytys"-juttua.

Ronja-Aliisa kirjoitti:
Toivon totisesti, että Vieras ja Raahen Tiikeri on jo löytäneet omat hyllymättömät, kiinteätissiset vaimonsa :D Silloinhan kaikki on hyvin!! ;)

-minä en ole puhunut koko ketjussa tisseistä mitään.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?

ViestiLähetetty: 2012-12-10 16:01:01 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Toisinsyöjä kirjoitti:
Vaikka tällaisen ihmisen voisi ehkä vakuuttaa siitä, että läskikin on ihan kelpo ihminen ja että toiset tykkäävät hyllyvämmästä kuin toiset, niin hän etsisi kyllä sitten jonkin toisen ihmisryhmän, johon vertaamalla voisi tuntea itsensä paremmaksi.

Taitaa olla useimpiin ihmisiin sisäänrakennettu tuo ominaisuus, pyrkimys ja halu tuntea itsensä muita paremmaksi. Itse olen kanavoinut sen kilpaurheiluun. Ei sitten tarvi niin hirveesti päteä kaikilla muilla aloilla :D

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2012-12-10 16:04:13 
Poissa
apina
apina

"If it jiggles it is fat", vaimitensemeni. Kyllä Iso-Arskakin veivaa, tai veivasi aikanaan, peilin edessä helikopterit? :mrgreen:
(vai onko/oliko jatkuvasti 'kiinteänä'. Sori.)

P.S Otsikkoon liittyen, syön sokeria ihan avoimesti, salailematta.

ViestiLähetetty: 2012-12-10 16:06:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Traanitapiiri: Kun käsittelee ne traumat/kokemukset jotka sen puuttuvan arvon tunteen aiheuttavat, katoaa tarve vertailla itseään muihin ihmisiin kertaheitolla. Suosittelen, vaikka työskentely voikin olla rankkaa, koska ne tuntemukset ovat yleensä lapsuudenkodin aiheuttamia. Melko suuri osa ihmisistä ei ole edes tietoisia siitä, että toisiin vertailu on puuttuvan arvon tunteen merkki, joten he eivät koskaan edes tule ajatelleeksi että asian kanssa ehkä olisi töitä tehtävänä.

Kilpailuvietin suhteen sen sijaan olen mutantti: En ole koskaan - edes silloin kun niitä käsittelemättömiä asioita vielä oli - tuntenut minkäänlaista vetoa kilpailemiseen. Jokin peli tai kilpailu voi innostaa minua vain, jos itse pelaamisen tms. prosessi on hauska ja viihdyttävä. Sen sijaan minua ei pätkääkään motivoi mahdollisuus voittaa, eikä minua lainkaan kiinnosta kuka voittaa ja millä pistemäärällä tms. Kilpailuviettiä pidän itse sisäsyntyisenä ominaisuutena osalla ihmisiä ja siinä ei silloin ole mitään traumaperäistä tms. syytä, vaan kyse on yksilöllisestä synnynnäisestä ominaisuudesta. Toisilla sellainen on ja toisilla ei, minulla ei.

Aikuisiällä on helppoa valita kilpaileeko vai ei, mutta esim. koululiikunta oli tosi nuivaa, kun suunnilleen KAIKKI mitä opetettiin oli kilpailulajeja. Onneksi olen löytänyt liikuntamuotoja, joissa ei kilpailla vaan joissa se itse liikunta on itseisarvoisesti niin innostavaa ja hauskaa, että ne jaksavat kiinnostaa.

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.

ViestiLähetetty: 2012-12-10 16:46:52 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Mulla on aina pysynut lyijykynä tissin alla. Tissin malli on ihan perinnöllinen juttu. Nyt kun tulee ikää, rintarauhaskudos korvautuu rasvalla. Kun ikää tulee vielä lisää, hävii se rasvakin ja on sit vaan nahkapussit. Näin se menee naisilla - valitettavasti. Ikäni mua on katsottu tisseihin, ei silmiin. Ehkä siinä nahkapussivaiheessa ei katsota enää minnekään. :smt077 Naisilla on kuitenkin nätimmät rinnat kuin nykymiehillä. :smt077

Miksi ihmisen pitäisi syödä salaa. Salaa keltä? Itseltäänkin? Mua diabeteshoitaja syytteli salaa syömisestä, kun paino on juminut pudottuaan sitä ennen 20kg. Mitenkä voisin syödä julkisemmin? En silti pastaa himoa. Vaikka himoaisin kotimaisia viljoja, rangaistus olisi sen verran kova, että on järkevämpi pysyä ruodussa. makeaa himoitsen ajoittain, mutta se ei ole mikään salaisuus. :smt040

ViestiLähetetty: 2012-12-10 16:53:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Toisinsyöjä kirjoitti:
Melko suuri osa ihmisistä ei ole edes tietoisia siitä, että toisiin vertailu on puuttuvan arvon tunteen merkki, joten he eivät koskaan edes tule ajatelleeksi että asian kanssa ehkä olisi töitä tehtävänä.

-en ihan täysin ymmärrä tätä toisinsyöjän ajatusta?Miksi se olisi puuttuvan arvon merkki?
Kyllä minä ainakin olen saanut ymmärtää lapsuuden kodista asti (ilman mitään traumoja)että ihmisellä on arvo sinänsä,ettei ihmisen tarvitse tuntea alemmuutta tekojen tai ominaisuuksien mukaan.Mutta on vertailu silti luonnollista.
Hyvin usein tulee ajatus,että "en minä pystyisi tuohon mihin tuo pystyy","en minä jaksaisi tms","miten tuo tipahtaa aina jaloilleen"....en minä tuommoista vertailua näe ilmentymänä mistään traumasta.Enkä ymmärrä minkälaisia töitä olisi tehtävä,jotta ihminen lakkaa näkemästä erilaisia ominaisuuksia toisissa ihmisissä?

Kyllä minä arvostan ja rakastan itseäni.Kelpaan tällaisena itselleni,mutta jos vaikka keksitään hatusta Ilkka Kanerva..niin ei minun pääni olisi kestänyt julkisuudessa tekstiviestiryöpytyksen aikana.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

ViestiLähetetty: 2012-12-10 17:31:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minä tarkoitan juurikin sellaista 'tuomitsevaa' asennetta johonkin ihmisryhmään, kuten vaikkapa nyt jos ylipainoisia määritellään niin että ovat:
'ilman tahdonvoimaa, ahneita, tunnesyöppöjä, läskejä, läski on rumaa, ei saa hyllyä, laiskoja'

Ihminen toki miettii paikkaansa muiden ihmisten joukossa myös vertailemalla itseään muihin, mutta se ei tasapainoisella ihmisellä sisällä arvostelua itsestä poikkeavia ihmisiä kohtaan. Mutta siinä vaiheessa kun se vertailu sisältää sen että jokin ihmisryhmä leimataan kategorisesti jollain negatiivisella tavalla ja sitten selkeästi erottaudutaan malliin 'minä en ole sellainen' niin silloin on kyse itsetunnon pönkityksestä.

Hirveän tyypillistä nimenomaan nykyään kun laihuus on trendikästä ja joka paikka on täynnä asiaa laihduttamisesta, on se että heikkoitsetuntoiset laihat löytävät edes sitten yhden ryhmän joka on selkeästi 'tuomittavissa' ja sitten voivat tuntea itsensä siihen verrattuna arvokkaammiksi.

Minä puhun nyt nimenomaan sellaisesta asenteesta, jota tämä vieras täällä osoittaa.

ViestiLähetetty: 2012-12-10 17:37:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Konnasintti kirjoitti:
Mulla on aina pysynut lyijykynä tissin alla. Tissin malli on ihan perinnöllinen juttu. Nyt kun tulee ikää, rintarauhaskudos korvautuu rasvalla. Kun ikää tulee vielä lisää, hävii se rasvakin ja on sit vaan nahkapussit. Näin se menee naisilla - valitettavasti. Ikäni mua on katsottu tisseihin, ei silmiin. Ehkä siinä nahkapussivaiheessa ei katsota enää minnekään. :smt077 Naisilla on kuitenkin nätimmät rinnat kuin nykymiehillä. :smt077

Miksi ihmisen pitäisi syödä salaa. Salaa keltä? Itseltäänkin? Mua diabeteshoitaja syytteli salaa syömisestä, kun paino on juminut pudottuaan sitä ennen 20kg. Mitenkä voisin syödä julkisemmin? En silti pastaa himoa. Vaikka himoaisin kotimaisia viljoja, rangaistus olisi sen verran kova, että on järkevämpi pysyä ruodussa. makeaa himoitsen ajoittain, mutta se ei ole mikään salaisuus. :smt040

Mua rupes ärsyttää tuo salaa syömisestä syyttely...

ViestiLähetetty: 2012-12-10 17:42:03 
Ei kyse ole mistään itsetunnosta vaan makuasioista. Musta läskiys on rumaa/inhottavaa. Joku toinen voi hyvinkin tykätä riippurinnoista ja hyllyvistä alleista. Tässä on muuten aika timmi mimmi: http://www.mtv3.fi/urheilu/muutlajit/ui ... pialaisiin

Karppaakohan hän?

ViestiLähetetty: 2012-12-10 17:56:43 
Poissa
voinen
voinen

Aikas karvasen oloset kainalot... onkohan joku hormoonihäiriö?

Kuuntelen Kroppaa

ViestiLähetetty: 2012-12-10 18:00:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No minä en kelpuuttaas montakaan miestä sänkyyni, mutta en kyllä juokse missään toitottamassa, mikä muoto tai piirre on minusta inhottavaa/rumaa. Olen ollut hyvä ystävä monelle rumallekkin ihmiselle ja ihan epämuodostuneellekin.
Eräskin mies, joka oli minusta tosi ruma, oli niin kertakaikkisen mahtava, että meinasin hypätä kerran jopa sänkyyn.
Kyllä ne on ihan muut asiat jotka ratkasee.
Mutta se tieten vaatii, että tutustuu ihmiseen ja näkee vähän syvemmälle kuin mitä pinta.

Kun oikeen aattelen, niin ei läski ole musta ollu ällöä. Läskin voi kantaa monella tavalla. Myös kauniisti tai seksikkäästi. Muutaman kunnon kaljamahankin olen tavannu ja olen aatellu, että tuopa olis kiva kun nostas röllyn selän päälle ja vetäs oikeen kunnolla takaapäin... Joten vissiin meitä on moneen junaan :lol:

ViestiLähetetty: 2012-12-10 18:00:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pönkerö kirjoitti:
Aikas karvasen oloset kainalot... onkohan joku hormoonihäiriö?

:lol: reps

ViestiLähetetty: 2012-12-10 18:06:54 
Poissa
The Kuningatar
The Kuningatar

Vieras kirjoitti:
Ei kyse ole mistään itsetunnosta vaan makuasioista. Musta läskiys on rumaa/inhottavaa. Joku toinen voi hyvinkin tykätä riippurinnoista ja hyllyvistä alleista. Tässä on muuten aika timmi mimmi: http://www.mtv3.fi/urheilu/muutlajit/ui ... pialaisiin

Karppaakohan hän?

Joo, on tosi timmissä kunnossa tämä mimmi :smt007

Ja usko tai älä, myös karppajista löytyy tosi timmissä kunnossa olevaa hyväkuntoista sakkia. Eli ei pidä (taaskaan) yleistää ja kuvitella, että kaikki karpit on liikalihavia ja/tai löllöjä [-X

91kg --> 74kg

ViestiLähetetty: 2012-12-10 18:11:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Toisinsyöjä kirjoitti:
Minä tarkoitan juurikin sellaista 'tuomitsevaa' asennetta johonkin ihmisryhmään, kuten vaikkapa nyt jos ylipainoisia määritellään niin että ovat:
'ilman tahdonvoimaa, ahneita, tunnesyöppöjä, läskejä, läski on rumaa, ei saa hyllyä, laiskoja'

Ihminen toki miettii paikkaansa muiden ihmisten joukossa myös vertailemalla itseään muihin, mutta se ei tasapainoisella ihmisellä sisällä arvostelua itsestä poikkeavia ihmisiä kohtaan. Mutta siinä vaiheessa kun se vertailu sisältää sen että jokin ihmisryhmä leimataan kategorisesti jollain negatiivisella tavalla ja sitten selkeästi erottaudutaan malliin 'minä en ole sellainen' niin silloin on kyse itsetunnon pönkityksestä.

Hirveän tyypillistä nimenomaan nykyään kun laihuus on trendikästä ja joka paikka on täynnä asiaa laihduttamisesta, on se että heikkoitsetuntoiset laihat löytävät edes sitten yhden ryhmän joka on selkeästi 'tuomittavissa' ja sitten voivat tuntea itsensä siihen verrattuna arvokkaammiksi.

Minä puhun nyt nimenomaan sellaisesta asenteesta, jota tämä vieras täällä osoittaa.

-onpas tänään väärinkäsitysten päivä.Minä kun ajattelin,että se kertoo traumasta aina jos ihminen vertaa itseään johonkin....nyt tajusin mitä meinasit.

Ronja-Aliisa kirjoitti:
Kun oikeen aattelen, niin ei läski ole musta ollu ällöä. Läskin voi kantaa monella tavalla. Myös kauniisti tai seksikkäästi. Muutaman kunnon kaljamahankin olen tavannu ja olen aatellu, että tuopa olis kiva kun nostas röllyn selän päälle ja vetäs oikeen kunnolla takaapäin...

-herttinen sentään sinun suorasukaisuuttasi Ronja-Aliisa.

ViestiLähetetty: 2012-12-10 18:13:36 
Bloody Mary kirjoitti:
Joo, on tosi timmissä kunnossa tämä mimmi :smt007

Ja usko tai älä, myös karppajista löytyy tosi timmissä kunnossa olevaa hyväkuntoista sakkia. Eli ei pidä (taaskaan) yleistää ja kuvitella, että kaikki karpit on liikalihavia ja/tai löllöjä [-X

Tietenkin karppi voi olla timmi. Ja hyvä niin.

ViestiLähetetty: 2012-12-10 18:13:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ei läskistä tarvitsekaan tykätä. Mutta läskiä ja sen määräkin on monenlaista. On siis hiukan läskiä ja toooodella läskiä. Sitten on ihan laihojakin läskejä. Makuasia on, mistä niistä pitää vai pitääkö ollenkaan.
Riippurinnat ja hyllyvät alllit muuten ei liity läskiin mitenkään.

Minä pidän pitkätukkaisista miehistä! Monen mielestä miehen pitkä tukka on ällö ja erehtyvät leimaamaan kaikki pitkätukkaiset miehet rasvaleteiksi tai liimaleteiksi tms.
Pitkähiuksisia miehiä on kumminkin monenlaista. Erityisen heikkona olen vaaleisiin pitkätukkiin! :smt049

Big Dragon -> Small Dragon -päiväkirja: tarinaa nutrauskatkaisuhoidosta karppaukseen

ViestiLähetetty: 2012-12-10 18:32:59 
Poissa
The Kuningatar
The Kuningatar

Joo, mä pidän kanssa pitkähiuksisista miehistä. Mutta enemmän tummista ku vaaleista. Ja liian laiha mies on minusta todella ruma. Miehessä pitää olla massaa oli se sitten lihasta tai läskiä kunhan ei ole pelkkää luuta ja nahkaa.

91kg --> 74kg

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 158 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00