karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-21 00:11:43

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 144 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-05-25 14:21:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liikun luullakseni kohtuullisesti, ehkä hiukan enemmänkin ihan töiden puolesta; ei ne aamun sanomalehden itsekseen postiluukkuihin ja -laatikoihin lennä. Kolmisen tuntia 7:ä aamuna 8:sta, puolet kerrostalojen rappusia edestakaisin. Ja juosten, muuten aika loppuu kesken. Karppina.

ViestiLähetetty: 2009-05-28 17:33:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mie juoksen lenkillä kun aropupu töiden jälkeen, vaikka lounaasta voi hyvinkin olla kuusi tuntia. En syö välipalajo ollenkaan. Hyvin jaksaa!

ViestiLähetetty: 2009-05-28 17:49:21 
Goldie kirjoitti:
Mie juoksen lenkillä kun aropupu töiden jälkeen, vaikka lounaasta voi hyvinkin olla kuusi tuntia. En syö välipalajo ollenkaan. Hyvin jaksaa!

Jep,jep, se taitaa olla tuo lihaskasvatus mikä ei tahdo onnistua karppaamalla. Tarkoitan siis reilua lihaskasvua enkä mitään homopumppailua. Insuliini on avainsana muskelin kasvatuksessa.

ViestiLähetetty: 2009-05-28 18:06:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vieras kirjoitti:
Goldie kirjoitti:

Jep,jep, se taitaa olla tuo lihaskasvatus mikä ei tahdo onnistua karppaamalla. Tarkoitan siis reilua lihaskasvua enkä mitään homopumppailua. Insuliini on avainsana muskelin kasvatuksessa.

No, karppaustahan voi suorittaa myös suuremmilla hiilarimäärillä. Oikeat urheilijat ovat asia erikseen.

Itselläni on lihaskasvanut nykyisillä alhaisilla, harrastan myös salitreeniä. Enkä homopumppaile vaan ihan oikein ;) Mutta en kovin isoon lihaksistoon pyrikään.

ViestiLähetetty: 2009-06-05 10:03:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vieras kirjoitti:

Ne pahimmat muskelimaurithan sitä homopumppailua edustavat. Peilin edessä väännetään mavea naama punaisena... puhumattakaan siitä, että luonnottoman lihaksikas vartalo on
a) juntin/typerän näköinen
b) helvetin epäkäytännöllinen

Puhumattakaan siitä, että useimmat sikaniskat ovat vieläpä keskivartalolihavia.

ViestiLähetetty: 2009-06-05 11:36:20 
jepejee kirjoitti:
Vieras kirjoitti:

Ne pahimmat muskelimaurithan sitä homopumppailua edustavat. Peilin edessä väännetään mavea naama punaisena... puhumattakaan siitä, että luonnottoman lihaksikas vartalo on

No olipahan purkaus. Tuossa siis koitettiin tuoda esille insuliinin tärkeää merkitystä lihaskasvussa.

Jos mun mielipidettä kysyttäis, sanoisin kaikkien muiden paitsi olympianostoja suorittavien olevan homopumppaajia. Mutta sehän onkin toinen juttu :roll:

ViestiLähetetty: 2009-06-05 12:53:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

jepejee kirjoitti:
Vieras kirjoitti:

Itse kyllä tarkoitin homopumppailulla sitä pienillä painoilla aikakausilehden kanssa 'pumppailua'. Ja sitä peiliä tarvitaan, että liikeradat pysyvät hyvinä. Ellei nyt sitten ole ihan mega pro.

Hahhaa, pitäiskö seuraavaksi laittaa puuterit naamaan, ettei vaan näytä punaselta :D

Mun mielestä se, että otetaan itsestään salilla kaikki irti ja tehdään vielä se yksi, on mahtavaa. Luonnottomaksi vartalo ei kasva, jos ei käytä horppaa. Sekin on jokaisen oma asia. Onneksi kaikkien ei tarvitse miellyttää kaikkia ;)

ViestiLähetetty: 2009-07-17 13:41:26 
Poissa
kilttikarppi
kilttikarppi

Moniko eläin on ihmisen lisäksi lihava?

Nibiru tulee 2012 21.12. olkaa valmiita!

ViestiLähetetty: 2009-07-17 13:46:25 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

wallu kirjoitti:

mummon puudeli :?

ViestiLähetetty: 2009-07-17 13:51:27 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

wallu kirjoitti:

Moniko eläin juoksee huvikseen?

ViestiLähetetty: 2009-07-17 13:53:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

No todellakin. :roll: :evil:

Edittiä: tää kommentti siis noista ylipulleista puudeleistä, en ihan ehtinyt ajoissa.

ViestiLähetetty: 2009-07-17 14:24:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

wallu kirjoitti:

Mun hevonen. Syo itsensa ihan tankiksi laitumella niin etta joutui etujalkojen kipeytymisen ja kuormittumisen takia kipulaakekuurille. Ensi kesana ei enaa laidunneta yota paivaa. Eika ole ainoa ylipainoinen hevonen laumassaan...
Taa hevonen kylla ajoittain juoksee huvikseen, mutta kylla syominen on sen maailmassa prioriteetti nro 1.

ViestiLähetetty: 2009-07-17 14:30:15 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

Eiköhän se ole sotkenut aika monen eläimen luonnolliset systeemit, ettei tarvitsekaan metsästää/etsiä itse ruokaansa, eikä juosta karkuun saalistajia. Monilla taitaa se vaisto käskeä syömään niin paljon kuin mahdollista silloin kun sitä ruokaa sattuu olemaan tarjolla.

ViestiLähetetty: 2009-07-17 15:14:10 
Poissa
mittanauhakarppi
mittanauhakarppi

karpaasi kirjoitti:
Moniko eläin juoksee huvikseen?
Ainakin meidän kissat ja koira tuntuu ihan huvikseen kirmailevan.

ViestiLähetetty: 2009-07-19 17:28:06 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Siperia kirjoitti:

Vaikka tuc onkin jo "peruuttanut" tuon lausuntonsa, niin täytyy vielä hieman ihmetellä lisää...

Asia erikseen on sitten, että onko bodarit terveen näköisiä, tai edes - terveitä. Siitä en lähde mitään väittämään, mutta itse en terveyden perikuvaa bodarin näköiseksi miellä. :wink:

Ja edelleen ihmettelen sitä, että mistä se käsitys syntyy, että karppaaminen veisi kyvyn harrastaa liikuntaa? Tai tuo OE-sivustolla esitetty "hiilihydraatiton (sic) dieetti vie lihakset" :smt017 Muidenkin kuin tucin mielipide asiasta kelpaa.

Minusta bodarit eivät ole koskaan olleet terveen tai hyvän näköisiä. Minua oksettavat mm. matoina kiemurtelevat suonet. Jos määrittelen mielestäni kauniin ja terveen kehon, niin uimarin/uimahyppääjän kroppa on mielestäni sellainen. Karppauksesta olen ollut tietoinen parisen vuotta, joten karppaus ei ole syy negatiiviseen asenteeseeni.

Olen karpannut ennemmän ja vähemmän aktiivisesti tammikuusta. Painoa en saanut putoamaan, vaan pikemmin kasvamaan tämän kuun alkuun asti. Valitellessani sitä lääkärissä, hän kokeili kehoni lihaksistoa ja hämmästeli. Niin, läskin alla on todellakin kunnollinen lihaskerros. Ja sen olen hommannut tämän kevään ja kesän aikana. En minä väsy poikkeavasti tehdessäni parin tunnin reippaan pyörälenkin tai Zumbatessani tunnista kahteenkin sykemittarin huutaessa välillä kuolemaa minulle. Voin itse asiassa niin hyvin myös palautumisen suhteen, että kun jätän merkkaamatta treenipäivät, unohdan lepopäivät. Minulle karppaus toi lisää valveillaolotunteja ja mielihalun liikkua. Olen jopa ehtinyt hankkia polveni siinä määrin surkeaan kuntoon, että sen kanssa ei enää hölkätä, eikä edes paljoa kävellä. Ainakaan enää tänä kesänä. Karppaus ei tehnyt minusta laiskuria, päinvastoin. :D

ViestiLähetetty: 2009-07-19 17:47:43 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

jepejee kirjoitti:
Roskasakkina? Syömishäiriöisinä? Hehe, no enpä ole tuollaisia ennakkoluuloja ainakaan vielä kohdannut. Melko hullu ajatus että syömällä terveellisemmin kuin "normaalit" ihmiset saisi tuollaisen leiman.

Kuntosalista vielä sen verran, että itse en näe siinä mitään väärää että haluaa muokata kehoansa. Minun mielestäni sopivasti lihaksikas ja sopusuhtainen vartalo on paljon parempi kuin esim ns. laihan läskin vartalo. Kävisin itsekin salilla jos pystyisin, mutta valitettavasti karppaus estää tehokkaasti liikkumiseni. Eiku...

:smt044

ViestiLähetetty: 2009-07-19 18:24:48 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Karppihiiru kirjoitti:
Minua oksettavat mm. matoina kiemurtelevat suonet.

Aijjaa, musta forkuissa pullottavat suonet taas on ehkä kauneinta vastakkaisessa sukupuolessa... niistä tykkäsin eniten omassakin kropassa kun aikoinaan olin siinä kuosissa. Makuasia.

jepejee kirjoitti:

Itse asiassa harvemmin jos on reippaasti ihan näkyviä lihaksia ja sellainen pullistunut vatsa niin sillä on aika vähän tekemistä lihavuuden kanssa. Se johtuu siitä, että kun isojen painojen kanssa sählätään ja tuetaan kroppa vyöllä eikä keskivartalon tukilihaksilla niin se vatsa lähtee pullistumaan. Sitä on pirun vaikea korjata enää myöhemmin, sitä varten pitäis tutustua pilatekseen mutta harvemmin niitä sinoja kiinnostaa.

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2009-07-20 10:39:52 
traanitapiiri kirjoitti:
Karppihiiru kirjoitti:
Minua oksettavat mm. matoina kiemurtelevat suonet.

Aijjaa, musta forkuissa pullottavat suonet taas on ehkä kauneinta vastakkaisessa sukupuolessa... niistä tykkäsin eniten omassakin kropassa kun aikoinaan olin siinä kuosissa. Makuasia.

jepejee kirjoitti:

Itse asiassa harvemmin jos on reippaasti ihan näkyviä lihaksia ja sellainen pullistunut vatsa niin sillä on aika vähän tekemistä lihavuuden kanssa. Se johtuu siitä, että kun isojen painojen kanssa sählätään ja tuetaan kroppa vyöllä eikä keskivartalon tukilihaksilla niin se vatsa lähtee pullistumaan. Sitä on pirun vaikea korjata enää myöhemmin, sitä varten pitäis tutustua pilatekseen mutta harvemmin niitä sinoja kiinnostaa.

Jep, juuri näin kun puhutaan naturaalista treenaajasta. Sitten kun horkat lyödään kehiin niin vatsan pullotus johtuu jo ei-niin-terveellisistä syistä.

ViestiLähetetty: 2009-07-20 20:01:56 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi

traanitapiiri kirjoitti:

Farkuissa? :lol:

ViestiLähetetty: 2009-07-22 17:26:24 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

ei, vaan forkuissa.

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 144 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00