rantaiso kirjoitti:
jepejee kirjoitti:
Onko tällä ketjulla jokin muukin tarkoitus kuin herjata gynekomastiasta kärsiviä miehiä? Itselläni on aina ollut ns. miestissit, ihan pienestä asti (tosin pienehköt onneksi) ja se on kyllä perinnöllinen seikka siinä missä mikä tahansa muukin. Eikä se ole käsittääkseni oma vikani, joten voisit ehkä hieman miettiä ennen kuin alat kirjoittelemaan edes huumorilla. Olisiko sinulla itselläsi joku vika, jota voitaisiin alkaa täällä yhdessä puimaan? Vaikkapa ruma naama?
Mun mielestä salilla treenattu rintalihas ei edes mikään tissi ole. Sen sijaan ylipainoisilla vanhemmilla miehillä se johtuu toisaalta testosteronin vähentymistä ja miesten vaihdevuosista, toisaalta liiasta omega-6 ruokavaliossa ja toisaalta ylipainosta ja ylimääräisestä rasvakudoksesta niissä "tisseissä".
Salilla treenatut eivät tietty olekaan, minulla nyt vain on pienestä asti ollut myös hieman kudosta/rasvaa rinnan alueella. Olin jossain välissä erittäin laiha ja rasvaprosentti 10 hujakoilla, eivätkä ne lähteneet siltikään pois. Mutta ilmeisesti olen jotenkin halveksuttava ihminen sen vuoksi, ainakin tästä ketjusta päätellen.
Tiedän kyllä että miestissit voi olla ilman gynekomastiaakin, mutta tämän viestiketjun alussa ei kyllä eritelty mitään vaan annettiin palaa täysillä. Voisin toki vastata ilkeyksiin ilkeyksillä, mutta en ole niin säälittävä ihminen joten annetaan olla.
Killmister kirjoitti:
Varmaan ihmisten mielessä se on ns. sallittu pilkkauskohde, koska ajatellaan sen johtuvan omista tekosista samalla tavalla kuin lihavuuden ajatellaan johtuvan laiskuudesta tms. ja se on sen takia ns. laillinen pilkkauskohde ja hyväksytty halveksinnan kohde, vaikka sekin satuttaa.
Rasismi ja seksimi yms. on kiellettyjä ja sitten on ns. sallittuja kohteita, joihin voi purkaa pahaa oloaan.
Muita sallittuja esim. hoikkuus ja kaljuus. Ei-sallittuja lihavuus, vaikka onkin itseaiheutettua. Hieman ristiriitaista.