karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-07 07:46:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 178 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tissimiehet
ViestiLähetetty: 2009-03-19 13:34:28 
els kirjoitti:
^^ Ystävä hyvä, eiväthän KAIKKI sairastu pullaan, karkkiin ja kokikseenkaan.
Eivätkä kaikki kuolleet sydänkohtauksiin edes silloin kun margariinissa oli 20 prossaa teknotransseja.
Mutta tilastollisesti ne näkyivät hyvin. Aivan kuten teknosoijan vaikutus miehisiin estrogeeneihin (ja mm siittiöihin).

Mutta onnea vain valitsemallasi tiellä o//

Juu, tiedä sitten noista tilastoista. Jokunen mukulakin on onnistuttu tähän maailmaan saattamaan, joten ehkäpä edustan sitä niin-paljon-puhuttua tilastopoikkeamaa....

Kiitosta vaan! Taidan jatkaa seuraavat 50 v vielä samalla linjalla sikäli kun soijaa ei kielletä liiallisen estrogeenivaikutusen vuoksi :lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-19 14:45:26 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Vieras kirjoitti:
Kiitosta vaan! Taidan jatkaa seuraavat 50 v vielä samalla linjalla sikäli kun soijaa ei kielletä liiallisen estrogeenivaikutusen vuoksi :lol:

Niinhän me kaikki aina luulemme tietävämme, miten homma jatkuu :smt026

Enpä olisi uskonut 10 tai 20 tai 30 vuotta sitten että joskus vielä elelisin luuliemillä, keltuaisilla ja kermalla.
Enkä varsinkaan olisi uskonut, että joskus voisin elää terveihoisena ja kutinoitta.

Siksi kai en uskalla ennustaa mitään jatkostakaan.
Ehkä riittää että jokainen eletty terve päivä on jo voitto sinänsä?

ViestiLähetetty: 2009-03-20 09:39:21 
els kirjoitti:
Vieras kirjoitti:

Niinhän me kaikki aina luulemme tietävämme, miten homma jatkuu :smt026

Enpä olisi uskonut 10 tai 20 tai 30 vuotta sitten että joskus vielä elelisin luuliemillä, keltuaisilla ja kermalla.
Enkä varsinkaan olisi uskonut, että joskus voisin elää terveihoisena ja kutinoitta.

Siksi kai en uskalla ennustaa mitään jatkostakaan.
Ehkä riittää että jokainen eletty terve päivä on jo voitto sinänsä?[/quote]

Juuri tuosta em. syystä en ajatellut aloittaa karppaamista vaan jatkaa jo hyväksihavaitulla linjalla. Jokainen tapa on yhtä oikea silloin kun se toimii, eikös vaan?

ViestiLähetetty: 2009-03-20 10:09:43 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Vieras kirjoitti:
Juuri tuosta em. syystä en ajatellut aloittaa karppaamista vaan jatkaa jo hyväksihavaitulla linjalla. Jokainen tapa on yhtä oikea silloin kun se toimii, eikös vaan?

Näinpä juuri. (tosin sen jälkeen tulee mieleen kerettiläinen kysymys, että miksi ihmeessä olet ylipäätään karppipalstalla asiaa miettimässä, mutta se nyt ei liity muuten tähän mitenkään...?)

Taikka, jos lähdetään ihan pilkkuja halkomaan, niin sen lopullisen tuloksen valitun linjan oikeellisuudesta antaa tietysti vasta tulevaisuus. Ja sitähän emme etukäteen tiedä...
Arvailla voi muiden kokemuksista (oli se sitten maasai, suomalainen johtaja tai jenkkihoitsu) mutta sittenkään emme tiedä.
Noh. Tämän hankaluuden onneksi aika korjaa. Eikö olekin hieno homma että näin käy?

Ja edelleen, onnea matkaan o/

ViestiLähetetty: 2009-03-20 10:42:45 
els kirjoitti:
Vieras kirjoitti:

Näinpä juuri. (tosin sen jälkeen tulee mieleen kerettiläinen kysymys, että miksi ihmeessä olet ylipäätään karppipalstalla asiaa miettimässä, mutta se nyt ei liity muuten tähän mitenkään...?)

Taikka, jos lähdetään ihan pilkkuja halkomaan, niin sen lopullisen tuloksen valitun linjan oikeellisuudesta antaa tietysti vasta tulevaisuus. Ja sitähän emme etukäteen tiedä...
Arvailla voi muiden kokemuksista (oli se sitten maasai, suomalainen johtaja tai jenkkihoitsu) mutta sittenkään emme tiedä.
Noh. Tämän hankaluuden onneksi aika korjaa. Eikö olekin hieno homma että näin käy?

Ja edelleen, onnea matkaan o/

Täytyy myöntää, että karppaus ajatuksena on kiinnostava ja olen myös itse aika skeptinen ns. vähärasvaista ruokavaliota kohtaan. Siksi täällä varmaan tulee pyörittyä välillä? Ihan kamalan paljoa en kuitenkaan ruokavalion usko lopulta vaikuttavan lopputulokseen -siis pitkällä aikavälillä. Jotenkin tekis mieli osottaa sormella geenejä. Satun olemaan siinä onnellisessa asemassa, että lähisuvussa on useita yli ysikymppisiä sukulaisia ja heidän ruokailutapojaan on päässyt seuraamaan vuosikymmeniä ja ei niissä lopulta hirveästi ole eroja ns. normaalista suomalaisesta ruokapöydästä. Jossain muualla sen eron täytyy olla.

Hopsista, taisin hiukan ajatus karata tuosta alkuperäisestä aiheesta mutta niin aina kun allekirjoittanut innostuu....

Kiitos edelleen, koitan jatkaa samalla linjalla. :D

ViestiLähetetty: 2009-03-29 16:12:29 
Jos hiilarit kasvattaa tissejä miehillä, niin toimiiko sama naisilla? Ja pitääkö myös lihoa vai riittääkö vain hiilarimäärän lisääminen muiden makrojen kustannuksella painon ja mahdollisesti nautitun energiamäärän pysessä samana? Olen nimittäin karppaamalla painoa pudottaen menettänyt myös rintani (suhteessa siihen, minkä verran lähtenyt muualta, ovat rinnat pienentyneet kammottavan paljon, tuntuu kuin niitä ei olisi kohta enää ollenkaan). Vaikka vähän pilke silmäkulmassa asiaa kyselenkin, niin kyllä se silti myös ihan oikeasti kiinnostaa :wink: Ihannepainoon ei ole montaa kiloa matkaa. Jos sen saavutettuani rupean lisäämään hiilarien suhteellista määrää, niin mahtaisinko saada tissit takaisin #-o Epäilen kyllä vahvasti, mutta mikään ei kait estä kokeilemasta. Vai toimisiko soija tai joku muu estrogeenilähde (mikähän se sitten olisi). Hmh. Silikonejakaan en tahtoisi joutua ottamaan. :evil:

ViestiLähetetty: 2009-03-30 09:59:55 
? kirjoitti:
Jos hiilarit kasvattaa tissejä miehillä, niin toimiiko sama naisilla? Ja pitääkö myös lihoa vai riittääkö vain hiilarimäärän lisääminen muiden makrojen kustannuksella painon ja mahdollisesti nautitun energiamäärän pysessä samana? Olen nimittäin karppaamalla painoa pudottaen menettänyt myös rintani (suhteessa siihen, minkä verran lähtenyt muualta, ovat rinnat pienentyneet kammottavan paljon, tuntuu kuin niitä ei olisi kohta enää ollenkaan). Vaikka vähän pilke silmäkulmassa asiaa kyselenkin, niin kyllä se silti myös ihan oikeasti kiinnostaa :wink: Ihannepainoon ei ole montaa kiloa matkaa. Jos sen saavutettuani rupean lisäämään hiilarien suhteellista määrää, niin mahtaisinko saada tissit takaisin #-o Epäilen kyllä vahvasti, mutta mikään ei kait estä kokeilemasta. Vai toimisiko soija tai joku muu estrogeenilähde (mikähän se sitten olisi). Hmh. Silikonejakaan en tahtoisi joutua ottamaan. :evil:

No miehillä ei soija ainakaan kasvata tissejä, joten tuskin naisillakaan.

ViestiLähetetty: 2009-03-31 09:46:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla ei oo tissit kutistunu ollenkaan. Rintsikoitten koko muuttunu 75D:stä 70E:hen tai F:ään, riippuen tietty mallista. Lihon tai laihdun, niin tissit pysyy ja hyvä niin :)

ViestiLähetetty: 2009-03-31 11:21:13 
^ Kiva sulle! :)

tv. kateellinen :cry:

(ei mullakaan tosin aiemmin laihduttaessa ihan näin paljoa oo pienentyneet, pienentyneet kyllä, mutta nyt on ja paljon :( ja tuskin sille oikeasti mitään edes voi, kai)

ViestiLähetetty: 2009-04-21 17:41:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Rintarauhaskudos ei lähde laihtumalla eikä lisäänny lihomalla. Rasvakudos sen sijaan vaihtelee. Jos aiemmalla dieetillä on rinnat säilyneet ja nyt häviävät niin se on sen merkki että ne ovat rasvakudosta. Karppaus hävittää rasvaa ja säästää lihakset. Kitudieetit hävittävät lihaksia ja säästävät rasvaa. Silikoni on ikuista.
Voisin ruveta rintaluovuttajaksi. Näistä sais kahet ihan kivat. Arvatkaa painaako? Ja ovat aina tiellä. Kädetkin on liian lyhyet, mihinkään ei yllä kun tissit ottaa vastaan. Ei kiva. Leikkaukseen en kuitenkaan mene, eiköhän nuo mummona sitten hupene.
Alkaisi jo tee-paitakelit niin pääsisi vertailemaan miesten tissitilannetta. Olen tässä ketjussa kirjoittanut niistä läskitisseistä, mitä hieman pullukoilla miekkosilla näkee. En irvaile hormoonihäiriköille, ainakaan tänään.

ViestiLähetetty: 2009-04-22 06:05:20 
Mulla on ihan kivat manboobsit. En tieda miksi mutta naisetkin tulevat niitä koskettelemaan ja ihemttelemaa kun mulla on isommat! Olen kuitenkin ajatellut kutistaa niitä jollain lailla. Punnerrukset ja penkkipunnerrus ei varmaan ainaakaan vähennä tissien kokoa joten se on nyt loppu vähäksi aikaa.

ViestiLähetetty: 2009-05-09 16:29:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

elinaR kirjoitti:
Eskimonaisilla taas ei ole rintasyöpää.

On, mutta vähemmän kuin muilla.

http://www.informaworld.com/smpp/conten ... 221~db=all

http://tuukkasimonen.blogspot.com - Harhaluuloja ilmastonmuutoksesta. En itse ole karppaaja vaan vedän hiilareita niin paljon kuin sielu sietää. Syön vegaanisesti ja mahdollisimman vähän prosessoitua ruokaa.

ViestiLähetetty: 2010-06-12 07:52:11 
Poissa
sintti
sintti

http://en.wikipedia.org/wiki/Gynecomastia

Kyseessä voi olla läskistä mutta myös hormonijutuista johtuva ongelma. Eka paranee 95-prosenttisesti pumppaamalla, toiseen ei auta kuin skalpelli. Jos rinnassa tuntuu kovaa kudosta eli rauhasia, kyseessä on silloin varsinainen gynekomastia ja se paranee vain leikkauksella. Kannattaa huomata, että murrosiän alkuvaiheissa eli juurikin noin 12-18v ikähaarukalla gynekomastiaa esiintyy yleisesti johtuen hormonitasapainojen lievistä muutoksista ja tila on yleensä ohimenevä. Pitkään jatkunut gynekomastia ei kuitenkaan yleensä katoa koskaan täydellisesti vaan vaatii leikkausta.

Naisten kannattaa muistaa, että isot rinnat rasittavat merkittävästi selkää, suurimmissa tapauksissa jopa niin paljon että niitä on täytynyt pienentää leikkaamalla selkäkipujen ja jopa vaurioiden ehkäisemiseksi. Toisekseen liian isot rinnat ovat aina joka paikassa tiellä. Itse en ainakaan olisi mieluissani jos tässä edessäni roikkuisi koko ajan kaksi isoa tankkia. :|

ViestiLähetetty: 2012-09-27 22:03:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

hieno ketju alusta alkaen :wink:

ViestiLähetetty: 2012-09-28 07:47:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihan toinen näkökulma miestisseihin:
Luonnollisella liiikkumisella miehen rintalihas kasvaa semmoiseksi leveäksi ja litteäksi, kulmikkaaksi ikään kuin. Sen näköiseksi siis, mitä rintalihakset olivat ennen kuin penkkipunnerrus keksittiin 1950-luvulla. Sen jälkeen miehille alkoi ilmestyä minun silmiini erittäin vastenmielisen näköisiä lihaksesta tehtyjä miestissejä penkkipunnerruksen 'ansiosta.' Ja ei, ihan niin vanha en ole, että voisin muistaa aikaa ennen tätä, mutta onneksi kaikki miehet eivät käy punttisalilla/penkkipunnerra, joten on tullut nähtyä niitä luonnollisen näköisiä rintalihaksia myös.

Minun silmiini penkkipunnerruksella tehdyt rintalihakset näyttävät 'vääriltä' miehen kehoon, niiden pyöreä muoto muistuttaa rasvatissiä sen verran riittävästi, että ne antavat minulle kaikki halut tappavan 'miestissi'-signaalin. Eli bodattu kroppa miehellä näyttää muuten kohtuullisen kivalta, mutta sitten siihen on ikäänkuin päälleliimattu pyöreämuotoinen naisen tissiä muistuttava rintalihas. :smt078

Ruumiillisella työllä, tanssilla, taistelulajeilla yms. monipuolisella bodaamattomalla liikunnalla tehdään sennäköiset rintalihakset, jotka miehellä minun mielestäni kuuluu olla.
Ehdoton ei miestisseille meikäläisen taholta, olipa ne sitten tehty rasvakudoksesta tahi lihaksesta. :D

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.

ViestiLähetetty: 2012-09-28 14:27:45 
Toisinsyöjä kirjoitti:
Ihan toinen näkökulma miestisseihin:
Luonnollisella liiikkumisella miehen rintalihas kasvaa semmoiseksi leveäksi ja litteäksi, kulmikkaaksi ikään kuin. Sen näköiseksi siis, mitä rintalihakset olivat ennen kuin penkkipunnerrus keksittiin 1950-luvulla. Sen jälkeen miehille alkoi ilmestyä minun silmiini erittäin vastenmielisen näköisiä lihaksesta tehtyjä miestissejä penkkipunnerruksen 'ansiosta.' Ja ei, ihan niin vanha en ole, että voisin muistaa aikaa ennen tätä, mutta onneksi kaikki miehet eivät käy punttisalilla/penkkipunnerra, joten on tullut nähtyä niitä luonnollisen näköisiä rintalihaksia myös.

Minun silmiini penkkipunnerruksella tehdyt rintalihakset näyttävät 'vääriltä' miehen kehoon, niiden pyöreä muoto muistuttaa rasvatissiä sen verran riittävästi, että ne antavat minulle kaikki halut tappavan 'miestissi'-signaalin. Eli bodattu kroppa miehellä näyttää muuten kohtuullisen kivalta, mutta sitten siihen on ikäänkuin päälleliimattu pyöreämuotoinen naisen tissiä muistuttava rintalihas. :smt078

Ruumiillisella työllä, tanssilla, taistelulajeilla yms. monipuolisella bodaamattomalla liikunnalla tehdään sennäköiset rintalihakset, jotka miehellä minun mielestäni kuuluu olla.
Ehdoton ei miestisseille meikäläisen taholta, olipa ne sitten tehty rasvakudoksesta tahi lihaksesta. :D

Asiaa! Penkki-hauis-pellet ja voimanostajat on muutenkin säälittäviä ja kankeita varusteurheilijoita. Painonnosto on miesten laji; liikkuvuuden, nopeuden ja koordinaation ihmeitä.

ViestiLähetetty: 2012-09-28 18:08:34 
Rintalihaksen muodon määrää geenit. Et voi muuttaa lihaksen kiinnityspisteitä millään treenillä taikka fyysisellä työllä. Ne "penkkipunnerruksella tehdyt" lihakset ovat pyöreät muodoltaan, koska ne ovat yleensä huomattavasti isommat, kuin mitä kestävyysharjoittelulla saa aikaiseksi (fyysinen työ, omalla painolla tehtävät punnerrukset, yms.).

ViestiLähetetty: 2012-10-01 09:40:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Media vääristää käsitystä siitä, mitä vastakkainen sukupuoli haluaa:
Tätä kun oli tutkittu, havaittiin että miehet tykkäävät pulskemmista naisista kuin mitä median tarjoilema naiskuva ja naiset tykkäävät pienemmistä lihaksista kuin median tarjoilema mieskuva.

Ainakin meikäläiseltä iso lihaksisto tappaa halut kertaheitolla ja karmeinta siinä on nimenomaan se pyöreämuotoiseksi penkkipunnerrettu lihastissi.

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 178 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9

Kaikki ajat ovat UTC+02:00