Ihan toinen näkökulma miestisseihin:
Luonnollisella liiikkumisella miehen rintalihas kasvaa semmoiseksi leveäksi ja litteäksi, kulmikkaaksi ikään kuin. Sen näköiseksi siis, mitä rintalihakset olivat ennen kuin penkkipunnerrus keksittiin 1950-luvulla. Sen jälkeen miehille alkoi ilmestyä minun silmiini erittäin vastenmielisen näköisiä lihaksesta tehtyjä miestissejä penkkipunnerruksen 'ansiosta.' Ja ei, ihan niin vanha en ole, että voisin muistaa aikaa ennen tätä, mutta onneksi kaikki miehet eivät käy punttisalilla/penkkipunnerra, joten on tullut nähtyä niitä luonnollisen näköisiä rintalihaksia myös.
Minun silmiini penkkipunnerruksella tehdyt rintalihakset näyttävät 'vääriltä' miehen kehoon, niiden pyöreä muoto muistuttaa rasvatissiä sen verran riittävästi, että ne antavat minulle kaikki halut tappavan 'miestissi'-signaalin. Eli bodattu kroppa miehellä näyttää muuten kohtuullisen kivalta, mutta sitten siihen on ikäänkuin päälleliimattu pyöreämuotoinen naisen tissiä muistuttava rintalihas.
Ruumiillisella työllä, tanssilla, taistelulajeilla yms. monipuolisella bodaamattomalla liikunnalla tehdään sennäköiset rintalihakset, jotka miehellä minun mielestäni kuuluu olla.
Ehdoton ei miestisseille meikäläisen taholta, olipa ne sitten tehty rasvakudoksesta tahi lihaksesta.