Jar kirjoitti:
Lopetin alkoholin käytön ja tupakan polton, aloin syömään terveellisesti ja aloin urheilemaan ja näin minusta tuli onnellinen. No ei ehkä ihan näin, mutta sinnepäin.
Lopetin viinan juonnin melkein kokonaan en sen takia että se olisi epäterveellistä vaan sen takia etten tykkää krapulasta. Tupakan polton lopetin sen takia että se on epäterveellistä. Sikarin poltan aina välillä, mutta vain sen takia että se maistuu hyvältä.
urheilemaan aloitin taas koska siitä tulee hyvä olo ja painoakin olen vähän tiputtanut. En kylläkään montaa kiloa koska minulle tulee suhteellisen helposti lihaksia. vanhat paidat ei mahdu enään päälle, mutta lähinnä hihat kiristää vatsan sijasta.
Olen vähentänyt suhteessa hiilihydraatteja tai en oikeastaa syö niitä enemäpää kuin ennen. Ruokaa kuluu muuten aika paljon enemmän kun taas urheilee.
Jotenkin huvittavaa kun jengi kulkee vaan kanssa kaapin ja lautasen väliä mitä saa syödä ja mitä ei. Liika stressaaminen mistään ei voi olla hyväksi. Kohtuus kaikessa.

Huomenta
niin minkä "mittapuun" mukaan aloitit "syömään terveellisesti"?
hh menee kuin ennen, miten paljon sitä ennen meni?
urheilu onko sekään terveellistä yhdistettynä paljoon ruokaan?
kohtuus siis kaikessa...
onko sinun hh määrä ja liikunta ja paljon ruokaa.... kohtuus.
no ei tarvitse vastata tämä oli vain ajatus siihen kuka määrittää kohtuuden.
alla kuviteltu tapahtuma:
potilas menee lääkäriin.. ja kun oli aikansa juteltu.
lääkäri sanoo: tuota alkomahoolia vois sitten käyttää kohtuudella.
johon potilas: mutta herra lääkäri, se kohtuus on liian vähän.