karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-11 21:33:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 254 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 13
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-08-26 17:01:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Äänestys ilman muuta, voidaan stten olla itsemme kanssa eri mieltä, perjantain kunniaksi. Pylliö on kova sana!

viewtopic.php?f=11&t=62947&start=1485

Fac ut vivas.

ViestiLähetetty: 2011-08-26 17:09:16 
Poissa
voinen
voinen

Ääni pylliölle!

Kuuntelen Kroppaa

ViestiLähetetty: 2011-08-26 17:16:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pylliö!

ViestiLähetetty: 2011-08-26 17:23:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ei tuu mitään, kun kaikki on samaa mieltä... senkin pylliöt!

ViestiLähetetty: 2011-08-26 17:26:44 
Poissa
voinen
voinen

Miten ois kysely, käsi ylös kaikki, jotka EI kannata pylliötä.

Kuuntelen Kroppaa

ViestiLähetetty: 2011-08-26 17:27:30 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi

Takio

ViestiLähetetty: 2011-08-26 17:43:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Lainaa:
(...) mää osaan muussakin elämässä ihan sujuvasti käyttäytyä kuin idiootti. ja pienellä treenillä sääkin osaat. kokeile vaikka

Ottaisin kernaasti sut' valmisteilla olevaan akvaariooni. Tarttis' sukupuolitietoutta kuiteskin, lähtökohtaisesti lienet naarasolio?

:lol: Jos se on ollu lähtökohtaisesti, niin sitten se on jossain vaiheessa tehny sukupuolenvaihdoksen (tai ainakin mä olen saanut ihan sen käsityksen, että ehta uros on kyseessä)... tai mistä sitä tietää, jos se on kaksineuvoinen....

Tarvittaessa keket voivat vaihtaa sukupuolta. Elinolosuhteista riippuen otukset vaihtelevat ulkoisia sukupuolielimiään yleensä keskenään. Ennen kekejä pidettiin kaksineuvoisina mutta töölön eläintarhassa huomattiin ensimmäisen kerran täydellinen suokupuolenvaihdos.

jaa naaras?

oikeasti olen valopalloenergiaolento tsirkplöts-planeetalta. piereskelen sen akvaarion kalat kuoliaax.

hakusanat:
- Buck Angel
- http://www.youtube.com/watch?v=byDiILrNbM4
:roll:

ViestiLähetetty: 2011-08-26 19:51:43 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Pylliö =D> !

ViestiLähetetty: 2011-08-26 20:25:28 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

perjantai :mrgreen:

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2011-08-27 00:11:28 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Tyyli-Lyyli kirjoitti:
Konnasintti kirjoitti:
Komppaan Harlikkaa! Kyllä tähän lammikkoon pitää mahtua niin kultakaloja, kuin muitakin sortteja. Jos tästä tulisi hyvin asiapitoinen kirjakieli hyvä käytös palsta, en usko, että jaksaisin täältä tukea hakea. Ja kyllä täällä aika moni kala sanoo välillä aikas karskistikin, allekirjoittanut ilman muuta ja muut katsokoon peiliin. Ja saakin sanoa, jos ei ota sitä yksinoikeudekseen. :fish: :fisu: :fish: :fisu: :fisu: :fish: :fish: :fisu:

Miksi muuten pitää olla jokotai? Miksei voi olla jotain siltä väliltä? Miten netiketti muka tarkoittaisi kirjakieltä tai asiallinen käytöskään? Tai mistä syntyy kuvitelma että jollei saa haistatella muille (kunhan minulle itselleni ei haistatella-periaatteella) ja käyttäytyä niin mistä muita tuomitsee, niin on tylsää? Nämä on asioita joita olen pohtinut. Miksi netissä sananvapauteen vedoten halutaan käyttäytyä aivan toisin mitä oikeassa elämässä? Vai onko se nimimerkin takaa vaan niin helppo mollata muita ja haistatellakin.

Ja Kekelle totean, että kyllä osaan olla idiootti oikeassa elämässäkin. Mutten silti ole katsonut aiheelliseksi uhkailla tai näytellä persettä jos joku ei miellytä. Puhumattakaan että tekisin niin ihan ventovieraille ihmisille. Luojan kiitos äidilleni ja mummolleni sekä tädilleni, jotka ovat opettaneet minulle käytöstapoja! Samoin vaadin omilta lapsiltani asiallista käytöstä, se kun ei pois sulje sitä etteikö ihminen voi olla hauska ja paljon muutakin. Tänään viimeksi kuuntelin lasten keskustelua siitä miten meillä on hauska perhe. Mutta ei se tarkoita sitä että käyttäytyvät ylimielisesti ja vihamielisesti muita kohtaan. Puhumattakaan että haistattelisivat!

Edit: Kyllähän karskistikin saa sanoa, mitäs pahaa siinä on? Mutta kyllä muiden haistattelu sekä uhkaileminen samoin kuin se perseennäyttäminen ei minusta kuulu millään lailla niin foorumille kuin oikeaan elämäänkään.

Mistähän on syntynyt käsitys että hinkuisin ihan valtavasti saada haistatella muille ellei netiketti sitä estäisi? Mistä tiedät miten tähänkin ketjuun kirjoittelevat ovat ja elävät "oikeassa elämässä"? Kovasti yritän joka päivä oppia ja viisastua, mutta itteeni fiksummaksi en voi tulla, en täällä, enkä oikeassa elämässä. Haluaisin nyt kyllä todostuskappaleen huonosta käytöksestäni, lapsellinen ei riitä. Toista vuotta kuitenkin olen tänne kirjoitellut, että materiaalia löytyy. Päätin etten itteeni rankaise sen takia, että joku ei persoonaani suvaitse. Mielipiteilleni saa muut kirjoittaa miten haistattelevia vastauksia vaan, kunhan niissä vilahtaa se asiakin mukana. Mistä siis ollaan samaa tai eri mieltä. Kirotakin saa, mutta mielellän ei iskuja vyön alle. Mieluiten hauskasti ja huumorintajuisesti mutta kaikki käy. Ne joille mun tyyli tai tyylittömyys ei käy bannatkoon mut vihamieheksi. Ei tarvi ärsyyntyä enää sitten. Ja se pyllikäs on ihana.

ViestiLähetetty: 2011-08-27 00:38:34 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi

Konnasintti kirjoitti:
Mistähän on syntynyt käsitys että hinkuisin ihan valtavasti saada haistatella muille ellei netiketti sitä estäisi? Mistä tiedät miten tähänkin ketjuun kirjoittelevat ovat ja elävät "oikeassa elämässä"? Kovasti yritän joka päivä oppia ja viisastua, mutta itteeni fiksummaksi en voi tulla, en täällä, enkä oikeassa elämässä. Haluaisin nyt kyllä todostuskappaleen huonosta käytöksestäni, lapsellinen ei riitä. Toista vuotta kuitenkin olen tänne kirjoitellut, että materiaalia löytyy. Päätin etten itteeni rankaise sen takia, että joku ei persoonaani suvaitse. Mielipiteilleni saa muut kirjoittaa miten haistattelevia vastauksia vaan, kunhan niissä vilahtaa se asiakin mukana. Mistä siis ollaan samaa tai eri mieltä. Kirotakin saa, mutta mielellän ei iskuja vyön alle. Mieluiten hauskasti ja huumorintajuisesti mutta kaikki käy. Ne joille mun tyyli tai tyylittömyys ei käy bannatkoon mut vihamieheksi. Ei tarvi ärsyyntyä enää sitten. Ja se pyllikäs on ihana.

Nythän mä meen ihan sevon. Oon Konnis lukenut sun juttujasi, jotenkin kuin peiliin törmäis'. Samanlaista superasiallista jutskaa kuin ittellä. Ei ikinä tullut muuta fiilistä, kuin että waude, tossapa ihana (enpä sano mikä).

ViestiLähetetty: 2011-08-27 07:51:30 
Poissa
maatilakarppi
maatilakarppi

Nyt on pakko kommentoida, että miksi ihmeessä Konnis olet ottanyt nyt jotakin henkilökohtaisesti :shock: :?: En todellakaan ole tarkoittanut henkilökohtaisesti kirjoituksiani, vaan ihan yleisesti. Olen pahoillani jos olet ymmärtänyt että soimin sinua :oops: . Pyydän todella anteeksi aiheuttamastani mielipahasta, koska se ei ole ollut mitenkään tarkoitus.

Edit: johtunee tuosta vastauksestani tuohon yhteen lainaukseen. Anteeksi, etten tehnyt selväksi ettei kyse ole henkilökohtaisuudesta, vaan ihan yleisestä pohdinnasta.

ViestiLähetetty: 2011-08-27 09:40:05 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Anteeksipyyntö hyväksytty ja oikein arvasit syynkin :) Nou haard fiiligs!

ViestiLähetetty: 2011-08-31 12:29:56 
Poissa
Karpihko
Karpihko

ja taas alkaa uusi invaasio:
Tällä kertaa tullaan ohjeistamaan hesarin yleisöosastolla ilkeällä äänensävyllä esiintyviä karppeja (pylliö tähän)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 254 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00