| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Haussa hyvä BCAA -valmiste http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=37&t=63900 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | paku [ 2012-11-11 20:48:55 ] |
| Viestin otsikko: | Haussa hyvä BCAA -valmiste |
Mitä BCAA:ta te paastossa treenaavat käytätte? Olen kokeillut Leaderin tuotetta sekä Purple Wraathia (ei pelkästään bcaa). Molemmat maistuu hyviltä ja sekoittuu hyvin, mutta ahdistaa nuo makeutusaineet. Etenkin päivinä, jolloin treenaa aivan aamusta, joutuu sippailemaan pitkin päivää noita litkuja. Toisaalta on pieni kutina, että PW antaa hyvän potkun treeneissä... Löysin netistä tuotteen Scitec BCAA Express, joka olisi maustamaton ilman mitään lisäaineita. Sekoittuukohan tuo ja maistuukohan aivan k*kalle? Emmä hirveän herkkä ole |
|
| Julkaisija: | Toisinsyöjä [ 2012-11-12 09:14:46 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Haussa hyvä BCAA -valmiste |
Tältä palstalta tämän löysin, kun etsin laadukasta heraproteiinia. Motivaationa prodetäydennys, kun ei syömällä uppoa tarpeeksi, ei treenaaminen. Mutta tästä löytyy myös BCAA:ta ja muutenkin laadukas kotimainen: http://www.prot-top.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=15 |
|
| Julkaisija: | puka80 [ 2012-11-13 04:52:17 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Haussa hyvä BCAA -valmiste |
Itse käytän tätä |
|
| Julkaisija: | Fish [ 2012-11-13 09:16:28 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Haussa hyvä BCAA -valmiste |
Tässä asiallinen bcaa http://www.myprotein.com/uk/products/bcaa tässä valmista sekoitusta kaipaaville http://www.myprotein.com/uk/products/hurricane-extreme ja tässä pelkkä leusiini http://www.myprotein.com/uk/products/l-leucine Minä käytän aina aminoiden joukossa pienen määrän EAA:ta tai heraa, jotta imeytyminen olisi optimaalista. Aminoista lihaskasvun kannalta tärkein on leusiini ja muut kaksi eivät niinkään merkittäviä. Glutamiini ohjaa hiilet maksaan, joten sen otan aina kauempana treenistä, jotta ne vähät hiilet menisivät suoraan lihaksiin. |
|
| Julkaisija: | paku [ 2012-11-13 17:06:05 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Haussa hyvä BCAA -valmiste |
Kiitoksia ehdotuksista ! Xtendiä ja P Wraathia joskus aikoinaan vertailin ennenkuin päädyin Purple Wraathiin. En muista miksi... Mutta molemmat sisältää jotain keinotekoista makeutusta. Xtendin tuoteselostetta en tosin löytänyt mistään nestistä, voisin kuvitella että siinä on aspartaamin/asesulfaami K:n sijaan sukraloosia? Fishin ehdottama puhdas maustamaton bcaa -tuote vastaa kait tuota minun aiemmin ehdottamaani Scitecin tuotetta. Kuinka hyvin se sekoittuu? Juotko sen pelkiltään vedellä? Tuo Hurricane-seos sisältää sukraloosia JA gluteenia? (Wheat Protein). |
|
| Julkaisija: | Fish [ 2012-11-13 17:25:08 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Haussa hyvä BCAA -valmiste |
paku kirjoitti: Kiitoksia ehdotuksista ! Xtendiä ja P Wraathia joskus aikoinaan vertailin ennenkuin päädyin Purple Wraathiin. En muista miksi... Mutta molemmat sisältää jotain keinotekoista makeutusta. Xtendin tuoteselostetta en tosin löytänyt mistään nestistä, voisin kuvitella että siinä on aspartaamin/asesulfaami K:n sijaan sukraloosia? Fishin ehdottama puhdas maustamaton bcaa -tuote vastaa kait tuota minun aiemmin ehdottamaani Scitecin tuotetta. Kuinka hyvin se sekoittuu? Juotko sen pelkiltään vedellä? Tuo Hurricane-seos sisältää sukraloosia JA gluteenia? (Wheat Protein). Ihan veden kanssa ja sekoittuvuudenkin vuoksi hieman heraa joukkoon, siinä kun on sitä lesitiiniä sen himpun verran mitä se sekoittuminen tarvitsee. Ykkösellä naamariin sen enempää miettimättä. Mulla toki iso liuta muitakin jauheita samassa setissä. |
|
| Julkaisija: | paku [ 2012-11-14 18:53:12 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Haussa hyvä BCAA -valmiste |
^Heravinkillä mennään! |
|
| Julkaisija: | Teuton [ 2013-01-25 13:30:05 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Haussa hyvä BCAA -valmiste |
Fish kirjoitti: Minä käytän aina aminoiden joukossa pienen määrän EAA:ta tai heraa, jotta imeytyminen olisi optimaalista. Aminoista lihaskasvun kannalta tärkein on leusiini ja muut kaksi eivät niinkään merkittäviä. Glutamiini ohjaa hiilet maksaan, joten sen otan aina kauempana treenistä, jotta ne vähät hiilet menisivät suoraan lihaksiin. Kuinka ne optimoivat imeytymistä? Aminohapothan kilpailevat keskenään imeytymisestä. Kokonaisesta proteiinista toki osa imeytyy peptideinä, mutta ei kai se paranna lisättyjen vapaiden aminoiden imeytymistä? Olen samaa mieltä leusiinista, mutta voiko syöty glutamiini vaikuttaa kovin paljon maksassa, jäähän se 90 prosenttisesti suolen solujen käyttöön? |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|