| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Kibeth palaa nuoruuteen, kommentit tervetulleita. :) http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=37&t=60967 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Kibeth [ 2012-02-14 20:04:59 ] |
| Viestin otsikko: | Kibeth palaa nuoruuteen, kommentit tervetulleita. :) |
Tajusin justiinsa että ikävuosina noin niinkus 17-26 söin yleensä vaan iltaisin, tosin kaikkea hiilaripitostakin paljon, olin tosi hoikka. Nyt oon viimoset pari vuotta syöny ihan miten sattuu... Kerran aiemmin ketoosiinkin karpannu ja vuoden tauon jälkeen karppaan jälleen. Tykkään tästä mutten siitä että aamupalan nassuuni ahdettua tekee mieli syödä jotain taas kohta. Jotain vielä varmistaisin; On siis ok juopotella kahvia (kermalla), teetä ja vettä/vissyä pitkin päivää? Napata pähkinä tai manteli jos hatsittaa? Voikos tässä lisätä hiilareita aterioihin? Nyt ne pysyy siellä alle 40/päivä. Haluaisin pudottaa muutaman kilon ja kiinteytyä, salilla aion käydä pari kertaa viikossa ja lenkkeillä ainakin sen nelisen kertaa viikossa, pikkulenkkejä, rauhallista kävelyä. |
|
| Julkaisija: | maiskuli [ 2012-02-15 11:59:16 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kibeth palaa nuoruuteen, kommentit tervetulleita. :) |
mun tietääkseni jotkut sallii itselleen juoda kahvia tai teetä jos tulee näläntunnetta. on ihmisestä kiinni. mulla menee mahan kurinat useimmiten juomalla ja niitä mahan kurinoita tuleekin siitä ellen muista juoda tarpeeksi. alkuun mulla meni aamulla manteleita muutama, sitten jätin pois ja siirryin kahviin kermalla(aamuisin), no nyt siitäkin pois kun maha ei pitänyt kahvista, tilalle oliiviöljyä. kannattaa kuunnella elimistöään että milloin on oikeasti nälkä ja jos on nälkä niin kahvi/tee kermalla on ok. |
|
| Julkaisija: | Kibeth [ 2012-02-15 16:25:28 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kibeth palaa nuoruuteen, kommentit tervetulleita. :) |
Kiitoksia vastauksesta. Tänään meni aamulla pari kupia kahveeta kermalla, sitte vissyä ja vettä jonnin verran sekä rooibosteetä. Tuli paha olo kun söin, yöh. Illemmalla otan vielä jotain rehuja ja partaäijää mehusopalla. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|