karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-17 16:29:22

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: warrior:uusi minä
ViestiLähetetty: 2011-10-20 05:31:16 
Poissa
sintti
sintti

Tervehdys, uusi soturi astui kehiin. Eli aloitin karppaamisen puolivuotta sitten ja siitä siirryin tähän soturidiettiin,alkupaino oli 95kg olen mies pituus 170 ja ikä reilu 40. Nyt paino 73kg, eli painoa tippunut huimat 17 kg ja vyötäröltä lähtenyt reilu 22cm. Ja mikä parasta, aina jonkin verran kuntosalia harrastaneena niin ei juurikaan lihasmassaa ole hävinnyt vaan peiliin katsoessa näyttää että sitä olisi tullut jopa lisää :D

Siksi haluaisin antaa suuret kiitokset muutamalle hyvälle tyypille kenen ohjeita olen ammentanut enemmänkin tuolla treenipuolella, haili suuret kiitokset sinulle, olen alkanut treenaamaan voimaharjoittelu tyyppisesti isoja lihasryhmiä, ja heittänyt bodaustyyliset veivaamiset tunkiolle. Ja toiset kiitokset traanitapiirille jonka innoittamana löysin kahvakuulat, ja niillä todellakin saa ihmeitä aikaan. Näillä jutuilla ja hyvillä ruoka-aine valinnoilla läski suorastaan juoksee karkuun kropasta, aerobiset treenit olen lopettanut kokonaan mutta koiran kanssa heitetään kolmisen kertaa viikko reipas 30-45min kävely lenkki syke 60-70% max. joskus vedän hit tyyppisen kuntopiiri harjoituksen noin 15min.

Ruokapuolella olen joutunut säätämään aika lailla puolen vuoden aikana ennenkuin, löytyi sellainen sopiva minkä pystyy syömään ton ateria ikkunan sisään joka itellä on klo 14-22. pyrin siihen että paasto loppuu sitä edeltävään treenin jonka jälkeen aloitan syömisen.
Ensimmäinen ateria koostuu 200g turkkilaista, 30g hyvää herprot jossa bcaa,1rkl saksanpähkinä öljy,1dl mustikoita,loraus kermaa, toimii ns palautusjuoman korvikkeena.Loput illan proteiinit ja rasvat kanamunista,lihasta,kalasta,broilerista,voista,kookos sekä oliiviöljyistä, näitä päivittäin muutellen unohtamatta tietenkään rehuja se puoli kiloo per päivä, lisäksi d-vit+kalanmaksaöljy suoraan pullosta.
Näillä se läski on kropsta lähtenyt ja olo on energinen,uni maistuu treenit kulkee paluuta ei enään entisen ole, vatsalihakset rupee erottumaan jo sen entisen ihrakerroksen alta.
Lopuksi vielä sellainen kyssäri, että löytyykö suomeksi käännettynä minkään laista opusta jossa käsitellään toi warrior dietti, kun englanti ei oikein taivu ja paljon olis vielä oppimista asiasta.
Suuret kiitokset vielä kaikille saitilla kirjoitteleille, täältä olen uuden elämän löytänyt. =D>

Viestin otsikko: Re: warrior:uusi minä
ViestiLähetetty: 2011-10-20 10:08:17 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hyvältä vaikuttaa systeemit! Tosiaankin huima painon pudotus, kun sen osaa jotenki suhteuttaa omalle kohdalle. :shock:
Voin kuvitella, jos olisin jatkanut vanhaan malliin, niin nelikympin nurkilla paino voisi olla samoja lukuja. Vaikka kuinka olisi liikunnallinen, mutta kun se kroppa prakaa, niin se on semiauto fail. 8)
Tän hetken 'ennätys' on rapiat päälle 91kg! Silloin virallisella polulla.
Omakin pitkän ajan tavoite olisi pysyvästi alle 80kg. Tämänkokoiselle käppänälle se on yläraja, oli se sitte lihaa tai muuta painolastia. :)

Tuli tuosta reilusta nelikymppisestä mieleen tämä hauska strippi. :lol:

ViestiLähetetty: 2011-10-23 16:04:04 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hieno homma! Hyvin olet onnistunut hommassasi. Kysyn, juotko aamuisin kahvia tyhjään mahaan vai menetkö ihan ilman mitään tuonne 14 saakka?

ViestiLähetetty: 2011-10-23 18:42:56 
Poissa
sintti
sintti

kyllä, kahvia tulee juotua aamuisin ja pitkin päivää, olen aika kova kittaamaan kahvia ja sitä menee klo 14 mennessä 4-6 kuppia. Ensimmäiseen kahvikupposeen sekoitan kookosöljyä 1 rkl olen jotenki tykästynyt kun siinä maistuu kookos, kahvit juon mustana ilman makeutusaineita. Myös vettä pyrin juomaan jonkun verran pitkin päivää ja siihen sekoitan luomumerisuolaa 1rkl/litr.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00