karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-12 13:56:13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: saavutukseni
ViestiLähetetty: 2006-11-22 21:04:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

ajattelin aloittaa uuden ketjun. laitettasko tähän vähän yhteenvetoa itse kukin aina sillon tällön miten pätkis on menny? fiiliksiä, miinus/pluskilot, ruokailu...

itse olen ollu pätkiksellä vasta muutaman päivän niin ei vielä hirveesti oo kommentoitavaa. mutta muut, tekstiä kehiin! :D

Karppina 4.9.06 --->

-2kg = 60kg 25.11. / +2kg = 62kg jouluna / -1kg = 61kg 12.1. / -2kg = 60kg 16.2.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-23 01:04:59 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi

Minulla on toinen kuukausi loppupuolella.

Pätkikseni muuttui aika nopeasti Warrioriksi, syön iltaisin. Päivällä voi mennä aivan pientä rasvalisää joskus, ei juuri muuta. En yksinkertaisesti osannut pitää pätkiksellä syömispäiviä kun ei ollut nälkä.

Olo on oikein hyvä, en tästä juurikaan muutettavaa keksi. Ja jos keksin niin muutan. Hiilarit on edelleen matalalla, ehkä vähän nousujohteisesti nyt kun aloin viimeinkin pitämään ruokapäiväkirjaa.

Paino ei ole pätkiksen aikana muuttunut, mitat ovat vähän pienentyneet. Jumi voi johtua tupakoinnin lopettamisesta, bmi on alle 23 myös että on tässä läskiä lähtenytkin.

Rauhassa ja hyvillä mielin edetään. :D

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-23 04:23:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyviä fiiliksiä täälläkin, tänään taitaa olla 17. päivä. Pienoista ongelmaa on alkanut tuottaa nuo syömispäivät - koskaan ennen en ole nirsoillut ruuasta, mutta nyt tuntuu maistuvan vain tietyt ruuat. Nekin menee vähän silleen että kai tässä nyt jotain pitää syödä... Näläntunne on siis hävinnyt melkolailla kokonaan ja syömisten rytmittäminen perustuu lähinnä mielitekoon syödä jotakin. Toistaiseksi on kuitenkin sen verran vielä kehossa vararavintoa jenkkakahvojen muodossa, joten niistä voi ottaa huoletta, vaikka päivän energiamäärä jäisikin alhaiseksi.

Pari kertaa on ollut maha sekaisin, mutta se on ihan selkeästi yhdistettävissä runsaampiin hiilareihin. Ennen ei ole masu reagoinut hiilaripiikkeihin millään tavalla, joten tuollainen herkistyminen on uusi juttu. Oikeastaan ihan hyvä, tulee varmaan pysyttyä ruodussa tarkemmin... Muuten vatsa on toiminut paremmin (säännöllisemmin) kuin normikarpilla, jos joku nyt välttämättä haluaa tietää :wink:

Teen silloin tällöin yövuoroja ja johtuukohan pätkiksestä vai pimeästä vuodenajasta, mutta olen nukkunut päivät yövuorojen jälkeen todella hyvin ja sikeästi. Ennen heräsin aina muutaman tunnin pätkittäisten unien jälkeen ja olin aivan superväsynyt jo parin yön jälkeen. Nyt rytmittäminen on onnistunut niin hyvin, että nyt en peräti neljän yövuoron jälkeen pääsekään heti takaisin normaaliin unirytmiin... (sen näkee tämänkin viestin kirjoitusajasta)

Puhtia riittää muutenkin ja valveillaoloajan olen huomattavasti virkeämpi. Keskittymiskyky on parempi. Tämä on varmaan jo liioittelua, mutta voin kiitellä osaksi pätkäpaastoa siitä, että vihdoinkin valmistun lähitulevaisuudessa :lol:

Liikunta on ollut viime aikoina vähissä kaikenlaisten kiireiden vuoksi, mutta myös liikunnan yhdistämistä paastoiluun tulen testaamaan enemmän lähiaikoina.

Juu ja paino on tippunut 1,4 kg :D Kesäkilot on olleet syksyn ajan tosi tiukassa ja olen siksi aivan überonnellinen tästä pudotuksesta. Tässä siis mun väliaikatiedote pähkinänkuoressa, aion ehdottomasti vielä jatkaa tarkemmin määrittelemättömän ajan.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-23 12:56:45 
Poissa
sintti
sintti

Mulla kesti pätkis 4 viikkoa. Painoa lähti 2 kg. Toistaiseksi ei ole tullut takaisin, vaikka pätkiksen lopetuksesta on jo liki kuukausi. Lopetin koska sain töitä ja työmatkat kuljen fillarilla. Tuntui ettei energia oikein riitä. Palasin 3 kertaa päivässä ateriointiin.

Kun fyysinen aktiivisuus oli pientä paaston alussa, ei juurikaan ongelmia ollut. Mutta palelin usein. Lisäksi en pystynyt harrastamaan kovin pitkiä syöntisessioita ja oli vaikeuksia saada syötyä tarpeeksi kaloreita. Pidin myös siitä, että ruoanvalmistuskerrat vähenivät. Mutta kokeilu oli mielenkiintoinen Voisin joskus vielä palata aiheeseen.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00