karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-24 12:44:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2006-11-01 20:55:26 
Poissa
pahakarppi
pahakarppi

Ei maanantaina siis 6.11 olisi tarkoitus aloittaa paastoaminen. Kokeilen ensin viikon ja katsotaan onko hyvä idea. Haluaisin saada enemmänkin tuon näläntunteen itselleni taas tutuksi. Nykyään tulee syötyä kaikkeen muuhun kuin nälkään nimittäin.

Kiitos jos jaksatte neuvoa ja valistaa!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-02 06:14:44 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

mukaan vaan joukkoon!!!

oothan lukenu muitten päikkyjä? siellä on aika hyvin kaikenkarvasia kokemuksia. jos on kysymyksiä, niin varmasti vastataan, mikäli osataan. aina kai löytyy joku, joka osaa.

:smt039 tervetuloa!

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-06 13:35:59 
Poissa
pahakarppi
pahakarppi

Nonniin, oon ihan pihalla edelleen vaikka luinkin ohjeet. Mutta viimeksi oon syöny eilen illalla ...

Mistäköhän kohti minun kannattaisi tuo päivä katkaista?

1) kouluruokailu on noin 11.15 - 12.00 välisenä aikana enkä haluaisi sitä jättää pois olleskaan (ilmasta ruokaa herregyyd!)

2) aamupalat taas mulle ei maistu laisinkaan (sumppi riittää jos sitäkään kehtaan keitellä)

3) nukkumaan menen noin 22.00 jälkeen.

4) suurin nälkä/syömisen tarve on koulun jälkeen , oli kello mitä tahansa. yleensä se on 14 kieppeillä. Varmaan opittu tapa että kun tulee koulusta pitää tehdä jotain syötävää... mene ja tiedä.

Eliskä mistä te kokeneemmat poikkaisisitte päivän?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-06 14:55:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No, jos et tosiaankaan halua jättää kouluruokaa syömättä, niin sillonhan ei oo muita vaihtoehtoja kuin laittaa katko tuohon n. 11.30. Eli joka toinen päivä syöt ennen puolta kahtatoista ja joka toinen sen jälkeen (ei se tieten minuutin päälle oo toim. huom.). Mutta se ei sitte poista sitä ongelmaa, että iltapäivällä on nälkä ainaki ekana päivänä. Kestää jonkun aikaa tottua rytmiin niin, että nälkäongelma häviää (toisilla vähemmän aikaa ku toisilla).

Täällä ihmiset pätkii aika monenlaisilla systeemeillä, joten kannattaa lukea noita päikkyjä, kuten rauli jo totesi. Mie pätkäsin klo 18 (ennen kuin muutin vähän systeemiä), joten syön ilmaisen lounaan joka toinen päivä. Meidän ruokalassa se tosin on ravintoarvoltaan tasoa heikko, joten eipä sillä paljon merkitystä oo.

Tsemppiä pätkikseen! Toivottavasti onnistuu hyvin :D.

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-07 17:14:35 
Poissa
pahakarppi
pahakarppi

Nonni, lunssa iski sitten 0_o;
Siirrämmä kokeilua siihen kunnes oon parempi, karsee olo. Pakko pistää jotain massuun että saa otettua lääkkeet (niin niin seliselilässynlässyn...) mut oikeesti... :(

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00