karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-01 00:08:36

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2006-10-09 07:55:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Dodii, ny se sitte alkaa tänään.... pätkiksen eka päivä...

Viikonloppu meni mähkiessä, ja ny on olo semmonen ettei varmaan tarvis syödä viikkoon. Luulen että tää pätkäpaastoilu vois kyllä sopia mulle sillä on joskus niin hektistä elämää että unohtuu syödä ... eikä se useimmiten tunnu mitenkään pahalta jättää ruokailu tai kaksi väliin, päinvastoin.

Paino on jumittanut nyt useamman viikon ihan samoissa ja nyt ois taas aika tapahtua jotain ettei mee hermo huonoon kuntoon.... joten katotaan miten ämmän käy... :P

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-09 08:00:17 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Teretulemast Tanya! :wink:
Mulla on nyt viikon pätkis takana, eikä ollenkaan hullumpaa touhua. Painosta en vielä tiedä sanoa, mutta olo on tuntunut ohkaisemmalta - ainakin paastopäivisin, hih.

Mihinkäs aikaan sinä pätkäiset päivän?

Terkuin
Sirutar

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-09 08:13:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ajattelin katkaista päivän noin klo 18, sillä se sopii parhaiten työ- ja harrastusrytmiin. Iltasyönnin voi sitten sopivasti syödä vasta sitten jumpan (tai muun liikunnan) jälkeen. Aina tuntuu että on napa liian täys... voi olla että nyt on hyväkin tää pätkäily. Meikä kun on muutenkin tämmönen "vatsasta lihava" yksilö... joka haluaa vatsan katoavan. :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-09 08:25:06 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Kuin myös täällä! Eli vatsasta lihava, todentotta, joten sama tavoite täälläkin! Mie katkasen kello 17. sellasella pienellä syömisellä ensin. Aluksi tuli ahdettua napa niin täys, että tuli ähky olo. Vahingosta viisastuneena syön nykyisin pienemmän "katkaisuaterian" ja myöhemmin illalla sen varsinaisen aterian. Tuntuu, että mahalaukku on ainakin sisältäpäin pienentynyt, ei jaksa enää vetääkään sitä ihan täyteen.

Tsemppiä meille!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-09 09:19:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Juuh... toiveissa olis ett vatsa pienentyis, jos se alkais sisältäpäin niin hyvä edes niin kunhan häviäis jotenkin. Olen alkanut harrastamaan Putkistoa ja sillä saa ainakin vatsalihakset kipeiksi... eli todennäköisesti sillä on jotain vaikutusta myös ja joskus ne lihakset saattavat vielä näkyäkin. ;)

Täytyy kanss sitte huomenissa minuun muistaa olla vetämättä ihan piripintaan heti ettei tuu pahaolo... itsekuria se varmasti kysyy... :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-09 18:02:44 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Eka syömispäivä ohi... laitan just muulle perheelle illallista.... tuoksu on kuulemma muiden hajuaistilla hyvä, itse en kyllä mitenkään vois edes syödä mitään, tuli nimittäin töissä vedeltyä paljon enempi kun normaalisti ja nyt on ihan ähky olotila. Kai sitä ihan jo alitajuntaisesti veteli oikeen isolla lusikalla ettei vaan sitten huomenissa nälkä yllättäis... vaan sehän yllättää jos yllättää. Jää nähtäväksi. Se on muuten opeteltava juomaan kahvikin ny mustana, tai sitten jätettävä se kokonaan. Onneksi olen myös teen ystävä. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-09 18:10:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Terve Tanya, mulla alkoi just klo 18 toinen paastopäivä, joten alkumetreillä minäkin. Mulla menee nyt ainakin aluksi sillein, että eilen kun paasto loppui klo 18 söin päivällisen ja tänään olen syönyt lounaan ja juuri ennen klo 18 taas päivällisen.

Eli aamiainen jää väliin - mulle uutta ja ihmeellistä, mutta kait siihenkin tottuu. Ja jos ei totu niin sitten syön pienen aamupalan esim. yhden kananmunan tms.

Ja tätähän voi sitten rukkailla oman maun mukaan jos katkoaika ei hyvältä tunnu niin muuttaa sitä sitten parempaan. Mulla ainakin toistaiseksi ihan ok olo, mutta nälkää olen kyllä potenut, mikä karppauksessa ei ole kovin yleistä. Mutta eiköhän se vatsa hiljalleen opi uusiin tsydeemeihin.

Mutta tsempit sulle alkutaipaleelle!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-10 00:01:32 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Meikäläinen liittyy "vasta-alkajiin", nimittäin pätkä (se oikea-oppinen) alkoi sunnuntaina, tää on kivaa!!!! Kuulumisiin ja tsemppiä!!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-10 09:02:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Huh, ensimmäinen paastopätkä menossa... ei oo oikein vielä ainakaan toi nälkä iskenyt, tosin klo on vast 10 aamupäivällä. Kahvia on menny 1 kuppi, samoin kuin teetä ja vettä noin 1 litra. Jotenkin outoo olla syömättä... illalla kävin muutamanki kerran kattomas jääkaappia, samoin aamulla katoin ja totesin että pööööö... ihan outo tapa käydä aukomassa sitä ovea. :P

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-10 09:18:03 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

apu

:lol:
Ei kun tsemppiä vaan!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-10 12:04:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla on vilu, mutta onnex ei päänsärkyä ole iskenyt. 5 tuntia vielä ilman apetta, jotenkin tuntuis että menee paremmin kuin tuo eka paastovrk. Tosin eilen illallinen oli huomattavasti runsaampi kuin lauantaina.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-10 14:20:39 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Päivä on menny suht hyvin.. ei nälkää, tosin oon juonu ku pesusieni ja ravannu sitte sitämyöte myös wc:ssä. Reipas kolme tuntia jälellä tätä ruuattomuutta... tää seistään jo vaikka päällään.

:P

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-10 16:17:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyvä, hyvä! Sullakin nyt vika tunti kuten mullakin. Ja tää toinen paastopäivä on mennyt paremmin kuin ensimmäinen, mikä taas rohkaisee jatkamaan.

Vettä, teetä ja Kevyt Oloa olen minäkin juonut jo niin paljon, etten enää laskuissa mukana pysy ja tosiaan vessassa on saanut ravata tiheään.

Kohta, kohta apetta ääntä kohti!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-11 09:48:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

kääk... eilen sitte ku pääsin ruokapöytään nii piti niin toppuutella että... no niinhän siinä sitte kuitenkin kävi että tuli vedettyä vähän napa tiukalle. Pihviä, sieniä ja kasviksia. Yö on sulateltu ja aamupalaa olis ollu turha syödäkään... ei tehny yhtään mieli, mutta silti söin karppileivän.... ja lounaaksi ajatteli jotain salaattia. Huomaan että on tullu juotua paljon vähempi ku eilen.. täytyy käydä siis täyttämässä vesipullo.

Tsemppiä kaikille muilleki! Ja tervetuloa Pianistille!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-12 12:40:48 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kiitos kiitos! Tää on ollu tosi kivaa, ja helppoa suorastaan! Mulle kävi eilen ihan sama paaston jälkeen; PITI syödä varovaisesti ja EI LIIKAA, mutta kun argentiinalaiset piffit maistuivat niin taivaalliselle.....ohjeen laitan resepti-osioon, kunhan mies eka kääntää reseptin suomeks :D .....joo, ähkyssä oltiin sitten loppu-ilta. En kyl syöny IHAN "sikana", mut mahalaukku se oli kai kutistunu kun niin nopeesti täyttyi?

Mukavaa torstaita!!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-12 13:25:32 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tää päivä on menny ihan kivuttomasti... eikä oo tullu ravattua ruokakaapillakaan ollenkaan... edes siis katsomassa. Paastopvä venyy vähän sillä meen jumpalle ja sitten vasta pöytään. :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-19 10:23:24 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

No nii... ny on sitte reipas viikko vedetty tätä pätkistä. Valitettavasti kun olin muutamalla lomapäivällä nii rytmi meni hiukka sekas mutta nyt ollaan taas tiukasti ruodussa ja tänään on paastopäivä. Muuten on menny ok, eikä paasto ole ollut mitenkään huono tai vaikea asia, päin vastoin olen saanut uutta pontta pudotukseen... ja tosiaan pudonnutkin on (siitä myöhemmin lisää).

Tsemppiä päivään kaikille! :P

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 13:13:45 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

moi tanya!

mukava kuulla,että menee hyvin siellä pätkiksellä. jatkaa vaan samaan malliin ja kirjottele kuulumisiasi. minullakin on housut löystyneet, vaakaa kun en omista, enkä myöskään mittanauhaa.... :-s omituinen piipertäjä siis...

mukavaa viikonloppua sinne sinulle!!!! minun toinen nimi on tanja, että läheltä liippas :smt002

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00