karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 12:30:18

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2006-10-26 18:41:42 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-02-08 22:39:14
Viestit: 148
Viime viikon perjantaina sitten aloitin, vuorokauden vaihdan n. klo 11.00, viikonloppuna pitää ehkä vähän "joustaa". Tässä listaa syömisistä ja tuntemuksista.

pe klo 9.00
aamupalana n. 2 dl partista

lounas klo 11.00
naudanfilettä (uunissa paistettua) ja salaattia (työmaakuppilassa)

ja eka paastopätkä alkoi, illalla alkoi olla niin nälkä että näköä haittasi. Näin kuitenkin tehdä itselleni cuacamolea (1 avokado ja 1 tomaatti) jonka sitten söin, en yksinkertaisesti kestänyt...

la
brunsh klo 11.00
munakas; 4 munaa, sipulia, valkosipuli-tuorejuustoa, paprikaa

päivällinen klo 17.00
"kana"keittoa, broileria, parsakaalia, nuudeleita (mun annoksesta jätin pois), maissia (+ punaviiniä, sekä ruokaa laittaessa että vähän kanssa ja jälkeenkin)

su
aamiainen klo 10.30
maustamatonta jogurttia ½ l + suklaamysliä(myönnetään, siinä oli hiilareita)

"lounas" klo 18.00 (tässä vähän venähti, oltiin sienimettässä, seli seli)
hirvenpaistia + uunijuureksia

ma
lounas klo 11.00
naudan suikalepaistia + salaattia

päivällinen klo 19.00
pihvi, hirvenpaistia + uunijuureksia (jämät)

ti
aamiainen klo 9.30
kolmioleipä (töissä, odotin tarjolle edes ruisleipää...)

lounas klo 11.00
kääk, en muista, luultavasti jotain lihaa + salaattia, töissä kuitenkin...

ke
lounas klo 11.00
broilerin file + salaattia

päivällinen klo 22.30
paistettua sipulia, sieniä ja makkaraa + pari näkkäriä

to
aamiainen klo 9.00
ruisleipä+maksamakkaraa+tomaattia + kurkkua

lounas klo 11.00
paistettua maksaa + salaattia

No niin tältä siis näyttää ruokailut. Lukuun ottamatta ekaa paastojaksoa en oo repsuillut, kauhee nälkä ei oo ollut (suuri yllätys itselle), olo on ollut hyvä, urheilla oon jaksanut kuten aiemminkin, ei siis yhtään vähemmän raato...(maanantaina sulkapalloa, tiistaina lentopalloa ja keskiviikkona sählyä).

Näitä saa mielellään kommentoida, noviisi kun olen...
Karppina yritän ruoat pitää, punaviiniä nautin kohtuudella, mutta huomenna menee kyllä oluttakin, ulos näet menossa.

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-27 06:19:18 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

Liittynyt: 2006-09-09 04:42:13
Viestit: 1686
tervetuloa joukkoon!!!

kiva kun tulit. tsemppiä kauheesti!

:smt006

_________________
ENKELIT OSAAVAT LENTÄÄ, KOSKA NE OTTAVAT ITSENSÄ KEVYESTI.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-28 11:34:11 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-02-08 22:39:14
Viestit: 148
Kiitos, kiitos, tsemppiä vaan muillekin, sitä ainakin paastojaksolla tarvii itse kukin.

No niin, tässä vähän jatkoa;

pe, aamulla punnitus töissä, 1,3 kg pudonnut viikossa! YES! Fiilikset muutenkin kaikin puolin hyvät, paastojaksolla pientä nälän tunnetta (ihan tervettä välillä) ei mitään sietämätöntä.

lounas klo 11.00
juuressosekeitto, kananmuna ja 2 siivua ruisleipää

välipala klo 17.00
näkkäriä ja juustoa

illallinen klo 20.00
mozzarella+tomaatti

illalla sitten n. 6 tuoppia ohrapirtelöä

yöpala klo 01.30
4 karjalanpiirakkaa ja juustoa (aika vähin vaurion selvisin tosta juomasessiosta)

la
aamiainen klo 10.30
sipuli-paprika munakas

välipala klo 12.00
lihapiirakka+juustoa
mozzarella

Näillä pitäis sitten selvitä huomiseen, saas nährä kuinka käy. Oli vähän pakko säätää eilen ja tänään noitten syömisten kanssa eilisen juopottelun takia. Muutenkin viikonloppu sekottaa näitä ruokailuaikoja mutta tällä nyt yritetään selvitä.

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-03 20:18:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-02-08 22:39:14
Viestit: 148
Pätkäpaasto rules!

Paino pudonnut kilon viikossa, ja ilman hirveätä tuskaa. Kyllä tämä pätkäily tuntuu oikealta keinolta herätellä mun kroppaa toimimaan oikeeseen suuntaan.

Viikon ruokailut on sujuneet suunnitelmien mukaan, "vaihto" siis n klo 11.00 arkisin (viikonloppuna vähän fixatut ajat) PAITSI...alkuviikolla tein Beef jerkyä ja se "jäi" avonaiseen kippoon keittiön pöydälle ja paastoiltoina siitä tarttui käteen kummasti siivuja ohi mennessä prkle.

No nyt on taas paastoilta menossa, Zen Cafen konsertti tossa parin tunnin päästä, odotettavissa taas pari olutta (nyt pohjiksi vähän punkkua) joten loput Beef jerkyt ja pieni satsi guacamolea meni vähän vatsan pohjalle, ihan vaan huonoa oloa estämään...

No, huomenna taas kunnolla ruotuun, tuskin herään ennen klo 11.00 jolloin voinkin taas syödä hyvällä omalla tunnolla.

Tsemppiä vaan kaikille ja hauskaa viikonloppua!

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]

Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)