|
Viime viikon perjantaina sitten aloitin, vuorokauden vaihdan n. klo 11.00, viikonloppuna pitää ehkä vähän "joustaa". Tässä listaa syömisistä ja tuntemuksista.
pe klo 9.00
aamupalana n. 2 dl partista
lounas klo 11.00
naudanfilettä (uunissa paistettua) ja salaattia (työmaakuppilassa)
ja eka paastopätkä alkoi, illalla alkoi olla niin nälkä että näköä haittasi. Näin kuitenkin tehdä itselleni cuacamolea (1 avokado ja 1 tomaatti) jonka sitten söin, en yksinkertaisesti kestänyt...
la
brunsh klo 11.00
munakas; 4 munaa, sipulia, valkosipuli-tuorejuustoa, paprikaa
päivällinen klo 17.00
"kana"keittoa, broileria, parsakaalia, nuudeleita (mun annoksesta jätin pois), maissia (+ punaviiniä, sekä ruokaa laittaessa että vähän kanssa ja jälkeenkin)
su
aamiainen klo 10.30
maustamatonta jogurttia ½ l + suklaamysliä(myönnetään, siinä oli hiilareita)
"lounas" klo 18.00 (tässä vähän venähti, oltiin sienimettässä, seli seli)
hirvenpaistia + uunijuureksia
ma
lounas klo 11.00
naudan suikalepaistia + salaattia
päivällinen klo 19.00
pihvi, hirvenpaistia + uunijuureksia (jämät)
ti
aamiainen klo 9.30
kolmioleipä (töissä, odotin tarjolle edes ruisleipää...)
lounas klo 11.00
kääk, en muista, luultavasti jotain lihaa + salaattia, töissä kuitenkin...
ke
lounas klo 11.00
broilerin file + salaattia
päivällinen klo 22.30
paistettua sipulia, sieniä ja makkaraa + pari näkkäriä
to
aamiainen klo 9.00
ruisleipä+maksamakkaraa+tomaattia + kurkkua
lounas klo 11.00
paistettua maksaa + salaattia
No niin tältä siis näyttää ruokailut. Lukuun ottamatta ekaa paastojaksoa en oo repsuillut, kauhee nälkä ei oo ollut (suuri yllätys itselle), olo on ollut hyvä, urheilla oon jaksanut kuten aiemminkin, ei siis yhtään vähemmän raato...(maanantaina sulkapalloa, tiistaina lentopalloa ja keskiviikkona sählyä).
Näitä saa mielellään kommentoida, noviisi kun olen...
Karppina yritän ruoat pitää, punaviiniä nautin kohtuudella, mutta huomenna menee kyllä oluttakin, ulos näet menossa.
_________________ [url=http://www.TickerFactory.com/]

|