Taitaa olla 4viikkoa takana ja hyvin on mennyt, muuten paitsi mun pitää miettiä tota aikataulua vähän uudestaan tai uusia ruokailuaikoja. Koulun uudet aikataulut ei sovi oikein tohon klo 15 katkaisuun, mutta se järjestyy jollain tapaa.
Viimeviikon mittailutulokset on seuraavanlaiset:
Paino -200g
vyötärön kapein kohta -4mm
navan kohalta -2.5cm
lantio -0.5cm
reisi +/-0
Koko 4 viikon tulos:
Paino -500g
vyötärö kapein -2.5cm
navan kohta -6.5cm (ja tän kyllä huomaa!!)
lantio +/- 0
reisi +/-0
On ihan käsittämätontä toi alavatsan katoaminen (tai siis edelleenkin vaan pienentyminen). Vaikka olen mittaillut sitä navankohtaa ja kirjannut tulokset ylös, niin aivot ei ole vaan reksiteröineet sitä hurjaa muutosta mikä on tapahtunut. Mä olen vaan tuijottanut tota kapeimman kohdan mittaa ja kuitannut "mitoissa ei merkittävää muutosta". Nyt kun vertas 4 viikon takaisia mittoja tähän päivään, niin ero on todellakin 6.5cm!!!
Mä tossa aiemmassa viestissä kerroin tosta mun vatsaröllykästä, niin nyt kun tota mittaustuloskirjaa selasin, niin maha olikin pari senttiä lantiota isompi. Muistin sen aiemmin olleen pienempi kun lantion mitan. Noh, ei kai sen ny niin väliä kun nyt on ainaski kapeempi.
Jatketaan paastoilua vielä kun tulokset on niin hienot, ainakin marraskuu. ...loppuvuosi......