4. välipäivä 12.10. klo 11.30 - 13.10 klo 11.30
Aamulla lohkoin isommasta rasiasta pakastettua ruokaa mukaani palasia, ja tuli pieni pettymys lounaalla: kun ruoka oli sulanut, sitä oli ihan säälittävän vähän. Aattelin oikeesti, etten pärjää tuolla määrällä. Eväänä siis jauheliha-parsa-kesäkurpitsa-vuokaa.
Ehdin jo päättää, että painelen kaffetauolla pullakauppaan, kun vartin sulattelun jälkeen painelin tupakille, ja havaitsin, että oon aivan täys. Siis tollasesta säälittävästä kikkareesta sapuskaa!!! Ei hyvin mene!!!
Positiivista on se, että taatusti tällä ruokamäärällä laihtuu, mutta nyt heräili semmoinen mietiskely, että pitäisikö alkaa syömään enemmän pieniä aterioita (esim lounas, päivällinen ja iltapala, sekä seuraavana päivänä aamupala ja lounas), koska mun kerralla syömä ruokamäärä on pudonnut puoleen, ja kun ruokailukerrat on pudonneet puoleen, niin mähän saan enään neljänneksen siitä energiasta, mitä yleensä.
Toinen on se, että en millään saa tästä ruokamäärästä kaikkea tarpeellista, jos en aikaisemminkaan saanut, niin nyt vielä vähemmän, joten ehkä pitäisi ostaa jotain monivitamiinivalmistetta tms...
Alkoi pikkuisen pelottamaan, mitä tämä juttu sittenkään tekee mun terveydelle...
Tänään menen vielä mutsin kans kebabille, ja saunan jälkeen voisin vielä nautiskella jotain pientä. Esim. mansikoita kermavaahdolla...
Ai niin ja sen kahvipullan haen, jos siltä tuntuu. Tosin epäilen suuresti.