Mä oon tässä nyt jonkin aikaa haaveillut, että olis ehtinyt tarkemmin perehtymään tähän pätkäpaasto-ideaan---lukemista olis vaikka millä mitalla, kun olis vaan aikaa......
Mulla on nyt kuitenkin jonkinsortin oma improvisaatio aiheesta. Työajat on niin epäsäännöölliset, että en ainakaan näin kylmiltäni lähde sataprosenttisesti pätkäpaastoon. MUTTA; suunnitteilla olis seuraavaa:
MA: Karppi-sapuskaa klo 12 ja klo 18
Ti: Hyväkarppia klo 15
KE: Karppia klo 12 ja 18
TO: Karppia klo 12 ja 18
PE: Hyväkarppia klo 15
LA: Karppia klo 12 ja 18
SU: Hyväkarppia klo 15
Ei ole siis aterioitten välillä sitä 24:ää tuntia, mutta ekaks oon päättäny karsia IHAN OIKEESTI kaikki napostelut ja varsinkin iltasyömisen pois
Oikeestaan kiehtois idea tosta yhdestä ateriasta per vuorokausi, ja se olis meikäläisen tapauksessa klo 15. Kundikaveri on aikoinaan saanu parikymmentä kiloa veks moisella (mutta oli siis syönyt todellakin mitä lystäs, mutta vain siis kerran päivässä) "ohjelmalla".
No joo, alotin siis tänään, söin klo 15 ja hyvin menee. Viikon vetäsen nyt tällä improvisaatiolla, ja ensi sunnuntaina katsotaan, tuleeko uusi variaatio
Tsemppiä kaikille pätkäläisille!!