karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 01:12:25

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: pianistin improvisaatio
ViestiLähetetty: 2006-10-01 22:39:05 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Mä oon tässä nyt jonkin aikaa haaveillut, että olis ehtinyt tarkemmin perehtymään tähän pätkäpaasto-ideaan---lukemista olis vaikka millä mitalla, kun olis vaan aikaa......

Mulla on nyt kuitenkin jonkinsortin oma improvisaatio aiheesta. Työajat on niin epäsäännöölliset, että en ainakaan näin kylmiltäni lähde sataprosenttisesti pätkäpaastoon. MUTTA; suunnitteilla olis seuraavaa:
MA: Karppi-sapuskaa klo 12 ja klo 18
Ti: Hyväkarppia klo 15
KE: Karppia klo 12 ja 18
TO: Karppia klo 12 ja 18
PE: Hyväkarppia klo 15
LA: Karppia klo 12 ja 18
SU: Hyväkarppia klo 15

Ei ole siis aterioitten välillä sitä 24:ää tuntia, mutta ekaks oon päättäny karsia IHAN OIKEESTI kaikki napostelut ja varsinkin iltasyömisen pois :twisted:
Oikeestaan kiehtois idea tosta yhdestä ateriasta per vuorokausi, ja se olis meikäläisen tapauksessa klo 15. Kundikaveri on aikoinaan saanu parikymmentä kiloa veks moisella (mutta oli siis syönyt todellakin mitä lystäs, mutta vain siis kerran päivässä) "ohjelmalla".

No joo, alotin siis tänään, söin klo 15 ja hyvin menee. Viikon vetäsen nyt tällä improvisaatiolla, ja ensi sunnuntaina katsotaan, tuleeko uusi variaatio :?: :roll:

Tsemppiä kaikille pätkäläisille!!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 19:41:55 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Tänään on sitten syöty kaksi ateriaa---ja nyt alkoi "pianistin paasto-osuus"---näillä eväillä sitten pitäis selvitä huomiseen klo 15 asti.

Hyvin on muilla pätkäläisillä mennyt, miks mun pitää tehä AINA joku oma versio..... :roll: no joo, kivaahan tää on!!!! Eiku eteenpäin 8)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-03 08:13:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Huomenta everybody!

Tässä duuniin lähdössä mustan kahvin voimin...fillarointia tulee n. 15 km ja muutenkin luvassa "hyötyliikuntaa".... no ei ainakaan vielä ole nälkä, päinvastoin, olo on mitä mainioin!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-03 12:58:01 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Nyt on jo ihan rehellinen nälkä---pari tuntia kituutetaan vielä, ja sitten jauhelihat paistinpannuun! Lallalaa, ruoka-aika lähestyy!!! Kivoja nää ihmiskokeet :P :P :P :P :P


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-03 22:31:41 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Hyvin menee! Kävin vielä tunti sitten juoksemassa 40 minuuttia, eikä oo nälkä (tuli kyl vedettyä ihan kiva satsi jauhelihaa tossa kolmen pintaan+tomaatteja ja 10 cm kurkkua) , juoksukin luisti kumman kepeään!

MUTTA positiivisinta on, että onpas jäänyt napostelemiset pois, ja olo on piirun verran timmimpi kuin alottaessa. Nesteitä on ehkä "jokunen gramma" poistunut, mutta kun mä en oo mikään vaa'alla vierailija, niin ei oo hajuakaan vaakalukemista. Olo on kuitenkin kevyempi, ja farkuthan on ainainen hyvä "mittanauha"-kun ei kiristä, niin suunta oikea 8) 8) 8)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-06 14:12:03 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Tää improvisaatio on toiminut tosi hyvin----huomenna syön vielä "oman ohjelman" mukaan, mutta sunnuntaista aloitan sitten SEN IHAN OIKEAN pätkistelyn.... \:D/ \:D/ \:D/ -tuskin maltan enää odottaa!!!

Hyvää viikonloppua!!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-06 14:30:42 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-25 21:28:23
Viestit: 3519
Hienoa, pianisti!!! =D>

Hyvää viikonloppua sullekin!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-08 10:53:14 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Kiitos kiitos.

Nyt sitten oikeelle pätkälle-JESS!

Päivä poikkastaan klo 15. Tänään tulikin taas nukuttua pitkään, joten seuraavaksi olis brunssin aika, ja sitten passtolle! Onkohan huomenaamuna karsee nälkä........pitäis hoitaa vielä pari opetustuntia ennenku saa murua rinnan alle....mutta onhan siitä muutkin karppi-kamut selvinnyt, otetaan mallia heistä!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-09 23:33:24 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Tää on loistava metodi!!!!! BRAVISSIMO!!! Olis munkin pitäny vaan heti alusta ruveta alkuperäiselle pätkälle, vaikka kyllähän tuo meikäläisenkin versio oli ihan ok. Tänään söin klo 16, ja seuraavan kerran syön aamulla.

Muuten on aikas kiireinen aikataulu, mutta kirjaan huomenista lähtien safkat ja muusikon painon ylös. Sittenpähän nähdään, missä mennään :twisted:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-10 15:44:22 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Klo 9

Munalla töihin :arrow: 2 munaa ja tomaatti.

Vähän venyy tää päivällinen...piti syödä klo 15, mutta nyt on jauhelihapiffit pannulla. Lisäksi aimoannos salaattia ja jogurttia. Nälkä on, kohta kai helpottaa :D sitten 24 tuntia paastoa!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-12 12:28:48 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Voiks tää oikeesti olla näin helppoo??? Eilen kävin aamulenkillä. join vaan mustaa kahvia. Sitten n. parinkyt kilsaa fillarilla ja päivän ainokainen ateria klo 16 (ei ollu edes nälkä, ihan ihmeellistä!!! Mut syön aina aimoannoksen lihaa, se on nimittäin se, mikä sitä nälkää pitää!)

ke 11.10 klo 16
3 jauhelihapiffiä
salaattia
jogurtti
1 keksi (ihan tarpeeton, kuhan "huvikseni" söin. PRKL.)

Tänään aamulenkki. Yhtään ei ollu nälkä, mut 2 munaa ja sipulia ja tomaattia. Lasi tuoremehua.
Mä oon ihan täynnä ja kolmelta pitäis sitten safkata loput jauhelihapiffit. Ne on muutes TOSI hyviä, argentiinalaisen ohjeen mukaan "leivottuja". Laitan ohjeen piakkoin respti-palstalle.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-12 14:32:34 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Ei oo tipantippaa nälkä. Mut urheesti vetäsen tässä vielä 2 jauhelihapiffiä salaatilla....sit paastolle. En tiedä, oisko pitäny jättää tää ateria väliin ja siirtää paaston alkua klo 12? Tänään on kuitenkin pitkä ilta edessä, himaudun vasta puolenyön aikaan, ja kahden munan munakkaalla (jonka söin siis klo 11)olis taatusti kilju-nälkä....Neuvoja otetaan vastaan, kiitosh!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-13 21:58:13 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Paastoa tänään klo 15 asti. Aamulenkki meni hyvin, eikä tosiaan ollut nälkä. Mä oon kai ketoosissa :P ja siksipä pistelin klo 15 palan pizzaa huiviin. Ei ollu edes hyvää. Klo 17.30 vetäsin vielä saldea ja kalaa ja muutaman keksin. Kekseistä aion luopua nyt, nekään ei oo kummosia.

Täytyy sanoa, et tää on kyl ihme-ohjelma. Painoa pudonnu 2 kiloa parissa päivässä, ei ole nälkä, eikä mitään mielitekojakaan (ruuan suhteen siis :twisted: ).

Tätä ohjelmaa suosittelen kyllä muillekin!! Aluks luulin, ettei tää toimi, on niin epäsäännölliset työajat, ja liikun kaikki työmatkani yms. fillarilla (pitkiäkin matkoja, joskus päivässä 35 km plus juoksulenkit päälle)----ja luulin, että armoton nälkä kurnii suolissani. VÄÄRÄ OLI LUULO!!!!!

VIVA LA PÄTKIS :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-15 22:26:19 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Tääl ollaan taas. Pätkis sujuu ihan muina miehinä, täähän alkaa olemaan suorastaan elämäntapa!
Tänään oli tarjolla kanaa ja riisiä (1 dl)+ 1 kurkku (kun kukaan ei jaksanut tehä salaattia.) Jogurtti ja omena. EI ENÄÄ KEKSEJÄ, jesss. Tämä tapahtui siis klo 16.15. Nyt ois tehny mieli jotain SNÄKSIÄ---ihan varmaan riisin syytä. Snäksiä ei kuitenkaan heru. piste.

Saakeli, ens lauantaina ois juhlaa tiedossa....en oo alkomaholiin toviin koskenut, saas nähä kuin pianistin käy.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!! TRALLALAAAAAAA!!!! Kaksi viikkoa kesäaikaa jäljellä.....


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-16 09:46:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-10-07 15:27:40
Viestit: 551
Kuulostaa tosi hyvältä!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-17 15:40:48 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Hei, jesss----tääl oli käyny vieras,kivaaa!

Paasto-aamu. Nälkä ei varsinaisesti ollut, mut ihan SAI-RAAN galsa. Join puol litraa teetä. Sitten litran keitettyä vettä (kun tee on niin faffaa, eikä mikään meiksin lempparijuoma....)---ja nyt varaslähtö päivälliselle (mik on siis klo 17), ei kovinkaan karppia, tuli nykästyy joku ihmeen rouhesämpylä. Mut kieltämättä, olihan se hyvää näin 22 paastotunnin jälkeen.

Klo 17 tarjolla jauhelihapataa plus salaattia. Jogurttia menee kans. Mut ei keksejä. Vaa'assa ei oo käyny, mut farkut on ainaki löystyneet, mikä ei todellakaan oo haitaks.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 20:39:09 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Hengis ollaan! Tuli vkl:nä juhlittua, lauantaina meni enimmäkseen nesteitä ja sunnuntaina sitten kaikenlaista sapuskaa. Olo on joo aika turpea....mut oli niin kiva vkl, ettei ota pattiin millään muotoa. Nyt ollaan sit taas takas pätkiksessä, klo 15 "katkolle".


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-24 06:31:14 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 18:20:43
Viestit: 1441
No niin, tervetuloa taas takas!
Kyllä täällä vieraita käy, mutta kun ei ehdi kommentoimaan...! :?

_________________
...aika multaa muistot...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-24 16:12:33 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Kivaa, vieraita!!!! :P :P :P

Tänään onkin sitten ollut ihan mega-nälkä...vatsassa kurnii ja huono olo, ei kivaa. Mitäs opimme tästä....niin joo, juhliminen ei kannata. Mut kun se tuntuu jotenkin olevan verissä...suomalais-geenit, nääs....

Kohta heittää pianisti lihat grilliin, eiköhän tää tästä taasen!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-27 21:02:55 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 23:14:18
Viestit: 64
Kankkunen, prkl. Muuten menikin hyvin 3 päivää, söin vain kerran päivässä-paitsi sitten tänään läks mopo käsistä.

Parempi painua punkkaan ja katella huomenna asioita uudestaan.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)