Hei vaan D!
Eilen illalla valmistauduin tämän päivän paastoon syömällä purkillisen (125 g) smetanaa. Maistui omituisen makealta. Tuoteselosteesta ei löytynyt muuta kuin kermaa ja hapatetta (muistaakseni).
Jaa muuten asiasta kolmanteen... Lidlistä olen ostanut Milbonan 30 % ranskankermaa (tai jotain sellasta), mutta eilen sitä ei enää löytynyt.

Onkohan kenelläkään tietoa, että onko sen myyminen kokonaan lopetettu?
Tuntemuksista: Ei tunnu miltään...

Ei ole nälkä, ei päänsärkyä, ei ylienergisyyttä eikä alienergisyyttä. Kerta kaikkiaan mitäänsanomaton olo.
Klo ~9.00 tuntui pienen pieni nälänpoikanen. Kun mua nälättää niin vatsassa kiertää (kramppaa?). En välittänyt, vaan join vettä päälle. Nälätys meni ohi jossain vaiheessa, en tiedä milloin.
Klo ~11.00 - 13.00 otin tirsat. Heräämisen jälkeen ei ollut nälkä.
Klo ~14.?? istuin ruokapöydässä vesilasi nenän alla, kun toiset söivät. Ei tuntunut miltään. Ei ollut nälkä eikä tehnyt mieli ruokaa.
Klo 15.18 (nyt) nälättää hieman (tai ehkei kuitenkaan).
Aamulla tuli hillitön hinku kaakaoon.

Oli melkein pakko mennä kauppaan ostamaan punaista maitoa ja kermaa kaakaon tekemiseen, mutten kuitenkaan mennyt. Taidan illalla käydä ostamassa maitoa ja kermaa ja smetanaa.
Tilitän tähän vielä hieman lähtökohtia pätkäpaastoon...
Koska olen todella huono kirjaamaan syömisiäni (saisin kirjoittaa koko ajan, koska syön koko ajan), luulen saavani päivässä esim. liikaa protskuja (itse asiassa olen siitä aivan varma). Tällä tavalla (24:24) minun ei ehkä tarvitse vahtia niin tarkkaan proteiinia, vaan voin syödä proderuokaa ilman huonoa omatuntoa.
Tähän vielä aloitusmittoja:
Paino 58 kg
Vyötärö 77 cm
Napa 86 cm
Vatsan paksuin kohta 94 cm
Lantio 97,5 cm
Miksi näin omituiset mittauskohdat?
Siksi, että minulla on navan alla rasvarengas
(täällä todistusaineistoa), joka on paksuin kohta vatsassani. Ilman sitä olisin hyvinkin hoikka (oma mielipide).