Vrk 4. aamupäivä
Hyvin menee mutta menköön
illasta oli siis paastoilta, nukutti älyttömän hyvin, aamulla heräsin pirteenä ja kellokin oli soimasssa vähän aikaisemmin... ei nälkä, ei mitään vaivoja, olo on mainio, hyvä ja hieno.
Tosi sutjakka, ei turvota eikä pöhötä vaikka on menkat menossa.
Nyt on siis paastoaamupäivä ja
en juo kahvia Roiboos aavikkokerma-teetä on menossa nyt toinen puoli litrainen.
Otan tässä paastopäivinä erikoisannokset tuota Molkosania, normaalit Hepa tabletit kun on siitä kuuri menos ja AV:tä vähän reilummin. Tuleepahan teho putsausta sit samalla. Huomen ilta kun alkaa paastojakso, aattelin tehdä myös suolihuuhtelun tehostamaan kuonanpoistoa.
Tänään syön tuossa kolmen kieppeillä, ensin vähemmän ja sit kunnon ruuan.
Tsemppiä meille!
Vrk 4. ilta
Kolmelta kääntyi paastovuorokauteni syöntivuorokaudeksi.. aattelin kokeilla nyt eri systeemiä kuin eka paastojakson jälkeen...
eli ajoin fillarilla kylään 7,5 kilsaa kahden maissa, paastojakson päätteeksi, vauhti oli kova, hiki lensi ja fiilis mahtava. Kylässä söin kolmen aikaan juustoleipää, sellaista Pirkan, missä on yhdessä paketissa 4 pientä pyöreää... en muista sen painoa, no söin kaikki 4 ja kaksi kupillista (ei mukillista) kahvia maidolla. ilman makeutusta ja ilman kermaa... omituinen talo kun ei ole kermaa!!!
Ajelin takasin kotiin tihkusateessa, melko kovaa vauhtia taas, ylämäet poljin seisaaltaan...
Kotona otin AV:juomaa kulauksen ja puoli litraa vettä ja kas kummaa klo on 18.15 ja mulla ei ole yhtään nälkä, ei särje päätä, ei palele, ei mitään vikaa... virtaa kuin pienessä kylässä ja viimeksi olen siis syönyt tätä juustoleipää ja kahvia lukuunottamatta 26,5 tuntia sitten.
Nyt on uunissa kukkakaali-purjo-jauheliha-kermavuoka ja odottelen sen kypsymistä ja syön sitä sit illan mittaan...
Tää on mielettömän hyvä systeemi mulle toistaiseksi!
Vettä menee reilusti päivässä, aineenvaihdunta toimii, hienoa!

[/url]