karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-13 01:45:22

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 510 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2006-09-25 19:28:24 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Tämähän voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu kun tuo syäminen on usein aika vaihtelevaa aikataulullisesti muutoinkin.
Tänään olen syönyt karpisti tuohon reiluun klo 16 asti ja tän illan ja huomise aamun voin hyvin paastota ja kääntää huomenna tuota päivän katkaisua johonkin puolen päivän maihin ja syödä sit iltapainoitteisesti...
Tässä varmaan pitää kokeilla että mikä se sopiva "vaihtoaika" on...

Empä lupaa kuukautta tai kahta kun tämä elämä on niin hektistä usein ja niin elämän ja päivien tilanteet vaihtelee, mutta kyllä tätä nyt useamman päivän voi kerrallaan kokeilla, katotaan miten ämmän käy :smt023

Tsemppiä meille kaikille koekaniineille :smt045

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-26 08:09:36 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Huomenta,
ilta meni hyvin syömättä teetä pari mukia juomalla.
Aamupäiväkin menee ihan luonnostaan hyvin ilman sapuskaa, meinaan syödä tuossa jossain puolen päivän jälken ja kääntää sitä vaihtoaikaa sinne...

Mutta juottekos kahvia normaalisti sit paastoaikana? En ole vielä kaikkien päikkyjä lukenut ja pistänyt silmään tuo kahvituskohta...

tän aamun paino 81,2 joten tästä voin seurata mitä täs alkaa tapahtua..

Mukavaa päivää!

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-26 13:23:40 
Poissa
kakarakarppi
kakarakarppi

Punapää kirjoitti:
Mutta juottekos kahvia normaalisti sit paastoaikana? En ole vielä kaikkien päikkyjä lukenut ja pistänyt silmään tuo kahvituskohta...

eilen ainakin join kait kolme kuppia kahvia paastoaikana, tosin tuntuu vähän huijaukselta juoda sitä maidon/kerman kanssa. Pitää yrittää vähentää.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-26 13:39:05 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Itseasiassa minusta tuntuu kanssa huijaamiselle jos paastotessa juodaan kahvia ja maitoa tai kermaa sen kanssa ja makeutusta, koska se vähän vesittää mielestäni tuon paastojakson puhdistavan ja energiattoman jakson, mä luulen että tuo kahvi vois vähän heikentääkin rasvanpalamista... pitää kuulostella ja tutkia asiaa, mutta luulen kallistuvani kahvittomiin paastoaikoihin...

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-26 13:56:55 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Vrk 1.

No niin, eilisen voi siis lukea aloituspäiväksi... join eilen aamuna kahvia kermalla ja punaisella maidolla, annos partaäijää ja mehukeittoa.
Iltapäivällä noin klo 14 paistettu muna ja 1 pekonisiivu ja 2 edellisen illan karppijauhelihapihviä....
noin klo 16 kahvia kermalla ja vähän valio suklaajätskiä.... sit illan mittaan litra-puoltoista teetä ja vettä.

Vrk 2.

Tänään tiistaina aamusta kahvia mukillinen loraus maitoa ja kermaa ja makeutusta... muutama lasillinen vettä, mukillinen teetä... tuo mun iso teemukillinen on puoli litraa...
päivä katkeaa nyt noin klo 15 ja söin lautasellisen kukkakaalimuussia, jossa juustoraastetta ja voita ja suolaa, sekä reilun satsin broilerikastiketta jossa broiskua, Creme Bonjouri Cusinea ransakalainen sinappi- ja juustoraastetta ja paljon carryä... älyttömänhyvääääääää!!!

Nyt kuulostelen miten elämä mallaantuu maha täynnä :)
tää on mielenkiintoinen kokeilu että alkaakos tää oikeesti erota tuosta normikarppaamisesta ja mikä tän vaikutus on painolle....

klo 17.20 maha on ähkynä syömisestä edelleen, aikaa siitä on nyt kulunut noin 2 tuntia ja vartti... kivistää ja on ihan täys olo, janottaa kovasti, syöminen laukaisi oikein kunnon janotuksen... ja syömisen jälkeen tuli tosi väsy, vaikka ruoka oli ihan karppia kuten edellä selostin... ehkä sit tollanen kerralla syöty iso annos pätkäpaaston jälkeen ei ole viisasta, pitäis ensin vähän vain tissutella, vaikka partaäijää ja sit myöhemmin syödä vasta kunnolla... pitää sitäkin tapaa täs testailla.
Mutta nyt kansalaisopistoon harrasteiden pariin, seurataan tilannetta miltä ilta tuntuu :lol:

Klo 22... alkuillasta harrastaessa yksi omena, iltapalana annos partaäijää ja vadelma mehukeittoa, litra teetä.

olo on mainio, nyt on mahan pömpötys ja kivistys mennyt ohi, annos oli ihan liian iso ja tuhti paastojakson päätteeks, seuraavalla kerralla ensin jotain vähemmän ja pienempää....
menkat alkamassa, joten voipi olla että tällä viikolla ei paino putoa vaikka jättäis pienet kivetkin syömättä... mutta eipä se lannista, ens viikolla sit paremmin :) helskutin akkojenvaivat!

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-27 08:32:07 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Vrk 3.

uusi aamu taas, tämä onkin syömisaamu :lol: pekonia ja munaa ja juustoraastetta pannulla, kahvia iso mukillinen maidolla, kerma oli loppu :(

eli mä syön tänään klo 15 asti ja sit vaihtuu vuoro paastolle. Tuo aika on varmaankin ihan hyvä nyt, tanssikurssi alkaa 18 ja kestää 2,5 tuntia, siellä vois tulla nälkä jos olis syönyt vain aamupäivällä....

Kyllä mua janottaa, tulee juotua paljon ja sehän taas tekee sen hyvän puolen, ettei tule pää kipeäksi kun kuonat lähtee liikkeelle.

Olo on mitä mainioin, hyvä ja mukava, ainoa miinuspuoli on alkaneet menkat, joten puntarissa on vissiinkin turha tällä viikolla hyppiä, katsotaan sitten maanantain paino kun tätä systeemiä on viikko takana.

Mukavaa oloa muillekkin!

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-27 10:50:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä huomasin myös että varovasti kannattaa paastojakson jälkeen syödä. Eilen illalla teki jo niin paljon ruokaa mieli että söin itteni pyörryksiin. Ja siis ateria ei ollut mun normiateriaa suurempi, veikkaan että liikaa proteiinia oli kerta-aterialle. Huomenna sitten varovaisemmin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-27 12:09:07 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Wine kirjoitti:
Mä huomasin myös että varovasti kannattaa paastojakson jälkeen syödä. Eilen illalla teki jo niin paljon ruokaa mieli että söin itteni pyörryksiin. Ja siis ateria ei ollut mun normiateriaa suurempi, veikkaan että liikaa proteiinia oli kerta-aterialle. Huomenna sitten varovaisemmin.

Jep, tähän tulokseen minäkin heti ekan paastojakson jälkeen tulin. Ei se annos nyt mikään järkkyiso ollut vaikka reilu olikin, silti se tuntui ähkyltä ja kivistävältä mahassa monta tuntia...
seuraavan syömisen aloitan vähemmällä vaikka annoksella partaäijää tms ja syön oikeen ruuan sitten vasta myöhemmin...
Nyt syön tänään siis vielä ennen klo 15 ja sit paastovuorokausi :)

tää tapa kyl vois mulle sopia ihan oikeesti...

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-27 16:10:36 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Vrk 3.

Nyt sit pätkäs tän kolmannen vuorokauden paastolle tossa klo 15 tietämillä. Ja viimeiseksi tein syntiä *tunnustan*, että söin kahvivieraan tuomasta Pågenin korvapuustipussista yhden pienen korvapuustin kahvin kanssa.... mutta vain yhden...
eli silloin kahden maissa söin lautasellisen sitä eilistä ruokaa, kukkismuussia ja broilerikastiketta. Kolmen jälkeen join kahvit punaisella maidolla ja kermalla, tuo pieni korvapuusti... jäipäs suuhun hyvä maku ja on kiva aloittaa paastoaminen tulevalle vuorokaudelle.
Nyt otan vissy pullon mukaan ja lähden tanssikurssille 2,5 tunniksi opettelemaan rumbaa \:D/

Hyvä mieli, hyvä fiilis, mukava olo.... toivottavasti kaikilla toisillakin!

Vrk 3. illassa

Nyt on illassa tämäkin päivä, tanssikurssi meni hyvin rumbaa ja Argentiinalaista tangoa tahkotessa 2,5 tuntia, vissyä puoli litraa ja saman verran vettä. Jotkut syövät siellä tauolla voileipäeväitä, jotkut banaania (en tiiä miks)... eivätköhän muuten jaksa vai eivätkö ole ehtineet päivän mittaan syödä... hiilaria haluavat jokatapauksessa tankata...
Olo ok, ei nälkää eikä muitakaan vaivoja... mutta likka paistoi äsken kananmunia ja mulla kuola valui suupielestä ja tuoksu oli niissä aivan taivaallisen hyvä... mutta mä sit otin vain 0,5 litraa Roiboos teetä...
Huomenna sit syömättä iltapäivään, sit pitää kyl vähän kevyemmin alkaa syömään kun viimeks... kaalilaatikkoa kyllä tekee mieli.

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-28 09:48:16 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Vrk 4. aamupäivä

Hyvin menee mutta menköön \:D/

illasta oli siis paastoilta, nukutti älyttömän hyvin, aamulla heräsin pirteenä ja kellokin oli soimasssa vähän aikaisemmin... ei nälkä, ei mitään vaivoja, olo on mainio, hyvä ja hieno.
Tosi sutjakka, ei turvota eikä pöhötä vaikka on menkat menossa.
Nyt on siis paastoaamupäivä ja en juo kahvia Roiboos aavikkokerma-teetä on menossa nyt toinen puoli litrainen.
Otan tässä paastopäivinä erikoisannokset tuota Molkosania, normaalit Hepa tabletit kun on siitä kuuri menos ja AV:tä vähän reilummin. Tuleepahan teho putsausta sit samalla. Huomen ilta kun alkaa paastojakso, aattelin tehdä myös suolihuuhtelun tehostamaan kuonanpoistoa.
Tänään syön tuossa kolmen kieppeillä, ensin vähemmän ja sit kunnon ruuan.

Tsemppiä meille!

Vrk 4. ilta

Kolmelta kääntyi paastovuorokauteni syöntivuorokaudeksi.. aattelin kokeilla nyt eri systeemiä kuin eka paastojakson jälkeen...
eli ajoin fillarilla kylään 7,5 kilsaa kahden maissa, paastojakson päätteeksi, vauhti oli kova, hiki lensi ja fiilis mahtava. Kylässä söin kolmen aikaan juustoleipää, sellaista Pirkan, missä on yhdessä paketissa 4 pientä pyöreää... en muista sen painoa, no söin kaikki 4 ja kaksi kupillista (ei mukillista) kahvia maidolla. ilman makeutusta ja ilman kermaa... omituinen talo kun ei ole kermaa!!! :lol:
Ajelin takasin kotiin tihkusateessa, melko kovaa vauhtia taas, ylämäet poljin seisaaltaan...
Kotona otin AV:juomaa kulauksen ja puoli litraa vettä ja kas kummaa klo on 18.15 ja mulla ei ole yhtään nälkä, ei särje päätä, ei palele, ei mitään vikaa... virtaa kuin pienessä kylässä ja viimeksi olen siis syönyt tätä juustoleipää ja kahvia lukuunottamatta 26,5 tuntia sitten.

Nyt on uunissa kukkakaali-purjo-jauheliha-kermavuoka ja odottelen sen kypsymistä ja syön sitä sit illan mittaan...

Tää on mielettömän hyvä systeemi mulle toistaiseksi!
Vettä menee reilusti päivässä, aineenvaihdunta toimii, hienoa!

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-28 20:59:55 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Vrk 4. Ilta

klo 20 päivällinen,... edellisestä siis mennyt kutakuinkin aikaa 28-29 tuntia. Eikä edes ollut mikään hirmu nälkä, mutta tulihan se nälkäkin kun otti tuon herkkuvuokan uunista tuoksumaan.
Reipas annos, ei liikaa, ei ähkyä, nälkä meni hyvin ja tuli täysi olo,
nyt teetä noin litra illan mittaan telkun ja netin ääressä...
Mahtava olo ja mukava fiilis--- tää toimii =D>
Tänään on tullut fillaroitua 20 kilsaa, onkai siinä jotain palanutkin, pari hyvää hikeä ainaskin tullut...

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-29 08:31:20 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Vrk5. aamu

Uusi aamu, ja huikean pieni lukema vaakassa hui, oikeen säikähdin. mutta annetaan sen nyt olla ja eletään nää menkat loppuun ja katsotaan sitten oikeeet lukemat...

Nukuttaa kuin tukkia, uni on hyvää ja syvää ja unetkin uskomattomia, ihan aamulla poskia punotti... :oops:
Tänään on syöntiaikaa kolmeen asti, just otin partaäijää annoksen ja lakkoja päälle, niissä kyllä vähän sokeriakin,mutta kun olen lahjaksi saanut ja ne on herkkujen herkkua, niin en syömättäkään jätä...
nyt mukillinen kahvia ja kermaa... siis normaali aamupala.
Ei palele, ei mitään vaivoja, menkoista huolimatta maha on aikas litteä.
Hyvä fiilis, hyvältä tuntuu.... joten antaa mennä kun on alamäki taas!

Mukavaa päivää kaikille pätkiksille !

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-29 09:17:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tuollaiset kommentit kyllä rohkaisee! Katsotaan kuika tässä itselle käy!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-29 11:09:35 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Grimy kirjoitti:
Tuollaiset kommentit kyllä rohkaisee! Katsotaan kuika tässä itselle käy!

Tsemppiä vaan sullekkin! Mulla tää tuntuu toimivan ja toivottavasti muillakin! Katsotaan nyt jonniinaikaa tätä pätkäpaastoa että tiedetään miten tää meihin vaikuttaa :lol:

Vrk 5. keskipäivä

Lounasvieraani kanssa söin eilistä kukkakaali-purjo-jauheliha-juusto-kerma-laatikkoa ja olipas se lämmitettynäkin ihan älyttömän hyvää, kyllä siinä lounasvieras äimisteli, että olenkohan ymmärtänyt ihan oikein että laihduttaessa saa syödä näin rasvaisen hyvää ruokaa!? Jälkkäriksi pieni annos partaäijää ja lakkoja, kuppi kermakahvia ja nyt tuntuu siltä, että liekö jaksan syödä enää mitään ennen klo 15 milloin vuorokausi vaihtuu paastolle.

Vrk 5. alkuilta

Nyt on sit meillä omppuja kaksi isoa säkillistä, sitä saa mitä tilaa :) toivoin hiljaa mielessäni että jostain saisin omppuja ja kohta oli kaksi ihmistä oventakana niitä tuomassa \:D/

Tein omenapaistosta uunissa,... omppuja-mantelilastuja-kookoshiutaleita-kanelia-voita-ripaus fariinisokeria mauksi (ehkä korkeintaan ruokalusikallinen koko vuokaan)... päälle lusikallinen vaniljajätskiä ja johan jäi hyvä maku suuhun kolmen jälkeen kun aloin paastovuorokaudelle!!!
Nyt siis paastovuorokausi aluillaan ja kahvittomana huomiseen iltapäivään... :smt016

Hyvä mieli, hyvä olo, kiva fiilis ja kaikki oikein OK .. tästä on hyvä jatkaa!

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-29 21:14:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

:D Vaude Punis, sä oot siis seitkytluvulla ...Ymmärsinköhän oikein.
Hyvää viikonloppua sulle, ja näytä sille Tomballe !! :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-30 11:01:13 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Poppana kirjoitti:
:D Vaude Punis, sä oot siis seitkytluvulla ...Ymmärsinköhän oikein.
Hyvää viikonloppua sulle, ja näytä sille Tomballe !! :wink:

Juupelisjuu... mutta en hehkuta tuolla asialla nyt vielä mitään, sillä mä luulen että tässä pätkäpaastolla tuo paino heittelee näiden paastopäivien mukaan aika reippaasti, syöntipäivänä sitten vähän nousee, joten viisainta ottaa se viikon paino sit vaikka sunnuntaina tai maanantaina. Maanantai-aamunahan mulle tulee tuo viikko täyteet pätkittämistä.

Vrk 6. aamupäivä

Tänään on pätkiksen paastoaamu paastoillan päälle... Hyvin menee edelleen, ei mitään negatiivista tai vaikeaa, ei oo nälkä, ei päätä särje, ei heikota yms... eilen iltana sormet oli kylmät ja vähän vilu mutta hyvin meni sekin ohi juomalla litran vettä ja puolikas wissyä. Hyvin jaksoin ajaa tanssireissun päälle toista tuntia pimeässä yössä kotiin, nukutti kuin vanhaa tukkia 10.30 asti... Nyt on menossa "aamupalana" litra Rooiboos kirsikka teetä, iltapäivällä kolmen maissa sitten syön.
Tää sopii mulle, olo on sutjakka ja vaakassa komia lukema, mutta katsotaan se luku sit tosiaan uudelleen huomenna tai maanantaina...

Voikaa hyvin pätkäläiset ja kaikki muutkin, nautitaan hyvästä olostamme!

Vrk 6. iltapuolelle kääntymässä
söin tuossa kolmen maissa toissapäiväistä kukkakaalilootan loppua, voissa paistinpannullä lämmittäen pienehkön annoksen, ei ollut edes oikeen nälkä, mutta söimpä koska uunissa tuoksui jälkkäri omenapiirakka ja aattelin että suolaista on ennen sitä syötävä vähän...
Likka leipoi omppupiirakkaa karpisti... pohjan jauhotusta vaihtaen ja sokerin vaihtaen makeutusnesteeseen ja tulihan älyttömän hyvää piirakkaa ja olihan mukava nautiskella mukavassa päiväkahviseurassa kermakahvin kanssa... nyt sit jatkuu syömisvuorokausi huomiseen kolmeen asti. Kaikki hyvin ellei loistavasti sanoisin :smt026 tässähän alkaa taas tanssittamaan :smt041

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-01 07:16:56 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

uskomatonta!!!! hienosti siula menee!!!! tuli ihan semmonen olo, että pitäsköhän itekin ruveta tuolle pätkikselle. tuo klo 15 katkasu ois varmaan minullekkin sitten hyvä. 12 tai 18 kuulostaa liian extreemiltä. luin tuon koko sinun ketjun läpi ja kuulostaa kertakaikkiaan mukavalta. taidan tässä alotella itekkin. tuostahan voi muodostua jos vaikka mikä elämäntapa ainakin joksikin aikaa. ostankin munanhankinta reissulla myös jotakin kiinalaista teetä, jos lähikaupan mummolla on, niin voin käydä litkimään litratolkulla sitä. hieno punapää!!!!!!

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-01 10:51:42 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Kiitos rauli kommenteista ja hyvä että innostut kokeilemaan! Tää tuntuu oikeesti aika hyvältä sydeemiltä ainaskin mulle, helppo ja tehokas, rasva palaa että kohina käy :)

Vrk 7. aamupäivä

Nyt se on menossa viikon viimeinen vuorokausi pätkistä, syömistä siis kolmeen asti ja siitä paastoa huomiseen iltapäivään. Maanantai aamusta saan siis "virallisen" viikon tuloksen mitä on hyvä verrata viime maanantaiseen lukuun... tosin hippasin mä äskenkin vaakan kautta, mutta hehkutellaan huomen vasta *vinks* :smt048

Eilen iltana söin toisen kahvivieraan kanssa palan omenapiirakkaa ja kermakahvit, mutta illasta ei ollut sit yhtään oikeen nälkä, joten en syönyt vaan lähdin kuluttamaan, eli tanssimaan :) vettä ja vissyä meni siinä sivussa 2 litraa.
Heräilin tuossa hyvin nukutun yön jälkeen (yöllä kävin pitkästä aikaa Retimnossakin 8) ) 11 jälkeen, ihana on nukkua pitkään, kun ei ole mihinkään menoa eikä kelloa tarvii laittaa soimaan.
Nyt on menossa kermakahvi klo 11.45, mutta kun pitäis syödä, mulla ei ole nälkä! Joskos sitä kohta sit paistelis munia ja söis sit just ennen kolmea, siitähän se sit alkaa paastovuorokausi. Pitää ajoittaa päiväkahvit ennen sitä, mähän olen ollut nyt nuo paastoajat ilman kaffetta.

Tästä on hyvä mennä eteenpäin :lol:
Tsemppiä ja hyvää oloa ja varsinkin mieltä kaikille muillekin pätkäläisille!
Mielenkiinstoista kuulla pudonneiden kilojen määriä!

edittiä ja lisäystä...
nyt on sit syöty vaikkei ollut nälkäkään klo 13--- 2 voissa paistettua munaa ja 2 siivua pekonia ja pieni annos partaäijää, ruokalusikallinen lakkoja sen päällä...
kolmelta on vielä jotain pisteltävä poskeensa... tää on kyl hyvä ilmiö tässä, että vointi on loistava ja nälkä ja mieliteot ovat hävinneet ihan iteksiään... wiude :smt081

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-01 16:16:00 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Punapää, eikö sulla särje päätä, kun et juo kahvia paastojakson aikana? Mä en oo uskaltanut jättää kahvia juomatta siks kun pelkään päänsärkyä. Ainakin ennen kun harrastin täyspaastoa niin pahin vaihe oli alussa kun vierotti itsensä kahvista ja päätä särki melkeen vuorokauden. Sillon en siis juonut kahvia paastotessa mutta nyt olen juonut. Auttaako vihreä tee asiaan? Silloin en vielä juonut sitä.

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-01 19:02:45 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Kirrimirri kirjoitti:
Punapää, eikö sulla särje päätä, kun et juo kahvia paastojakson aikana? Mä en oo uskaltanut jättää kahvia juomatta siks kun pelkään päänsärkyä. Ainakin ennen kun harrastin täyspaastoa niin pahin vaihe oli alussa kun vierotti itsensä kahvista ja päätä särki melkeen vuorokauden. Sillon en siis juonut kahvia paastotessa mutta nyt olen juonut. Auttaako vihreä tee asiaan? Silloin en vielä juonut sitä.

Kirrimirri

Ei särje... mä juon muutenkin kahvia aika epäsäännöllisesti, joskus jää päiviä pois ja joskus juon paljonkin päivässä. Mun ideologiaan tän kuonanpoiston, puhdistumisen ja rasvanpolton kannalta sopii paremmin nää kahvittomat ja kofeiinittomat paastovuorokaudet, ei mitään heikkoa tai onegelmaa. Mustaa kofeiinista teetä en ole juonut, mutta kofeiinitonta Rooiboos teetä vaikka mitä makua. Ja vihreääkin.

Vrk 7. illassa

kolmen maissa söin sit yhden ruisleipäpalan jossa oli voita ja juustoa ja päällä iso kasa munavoita, kahvi ja kerma ja puoli mukia kahvia kaadoin viemäriin, ei vaan maistunut hyvältä eikä uponnut.
Nyt olin sit 2 tuntia sateisessa sienimetsässä ja kotiin tullessa join kaksi puolen litran mukillista Rooiboos aavikkokermaa... olo on loistava!!!
Jännä mennä huomen aamuna vaakalle... kihelmöivää odotusta \:D/

Mukavaa iltaa kaikille, nyt töllön eteen katsoon miten maajussit saa morsiamia :)

[/url]

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 510 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00