karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 02:21:07

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 121 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 08:37:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Mulla jäi raportoimatta mun Tallinnan muut ostokset kuin ruoka. Ostin yhdet kengät ja yhdet nilkkurit, body butteria, body scrub:ia, kasan stringejä (oliskohan niitä ollut 7 paria) nyt voi heitellä vanhoja ja huonompia roskiinkin ja sitten Biothermin ihonhoitotuotteita, joita ei Super Seacatilla ole ja olivat vähän edullisempia kuin maissa Suomessa.

Miehellekin löytyi parit kengät ja pari paitaa.

Kuitteja on kauhea kasa - odottaa vaan Visa-laskua...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 09:46:14 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Teretulemast reissusta! Tais olla kiva reissu?
*pyörii ympäri ja etsii tuliaisia* :lol:
Sulla onkin kiva ilta tiedossa. Pidä hauskaa!
Täällä paasto sujuu ihan moitteetta. Ei onkelmia sen suhteen.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 09:50:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Joo, olihan se ihan virkistävää pitää yx päivä vapaata ja vaihtaa maisemaa. Tallinnassa vaan aina tulee liian kiire. Ruokailukin meni hotkien ja äkkiä poisjuosten kun lasku maksettu. Mulla oli kunnianhimoinen tavoite, että olisin ehtinyt kampaajalle, mutta ei puhettakaan moisesta. Täytyy varata aika nyt omalta, että saa tän kuontalon ens viikonlopuks kuosiin.

Ja kiitos, mukava ilta varmaan luvassa. Huomenna on huomattavasti kevyempi olo kun saa naisporukalla oikein kunnolla puhua asiat halki, poikki ja pinoon :) maailma on taas sitten paljon parempi paikka elää.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 11:12:07 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

Liittynyt: 2006-09-09 04:42:13
Viestit: 1686
onpa mukava, että sinulla on tuommonen naistensaunamiitinki tänä iltana!

tässä teetä juon, kun alko tuo paastokausi jo neljä tuntia sitten ja kestää huomiseen puoleen päivään.

nauti kovasti tapaamisesta ja kerrohan sitten kuulumiset!

_________________
ENKELIT OSAAVAT LENTÄÄ, KOSKA NE OTTAVAT ITSENSÄ KEVYESTI.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 11:43:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Kalsarikännin puolelle varmaan menee tää meijän miittinki, ei oo kun dogi meitä valvomassa ja vahtimassa :) . Kaverin mies tosin kömpii omissa huuruissaan kotiin sitten aamun tunteina, mutta saattaapi olla että me ollaan jo nukahdettu onnellinen hymy huulillamme - ihan vaan siks kun saatiin maailmasta parempi paikka.

Mun pitää vaan olla varovainen tuon juomisen kanssa kun on moni kertonut, että viina menee päähän kun häkä ja huonoa oloakin on ollut. En tahdo sitä. Niin ja perjantaina monesti muutenkin on melko väsy rankan työviikon jäljiltä, jolloin sitä saattaa sipata herkemmin.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 11:53:05 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

Liittynyt: 2006-09-09 04:42:13
Viestit: 1686
joo, ota oikeesti rauhallisesti sen viinan kanssa. minullakin menee päähän ja ihan liiaksi näin paastoillessa. vielä joudut konttaushommiin... :smt043

_________________
ENKELIT OSAAVAT LENTÄÄ, KOSKA NE OTTAVAT ITSENSÄ KEVYESTI.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 12:02:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Eipäs naureskella siellä, on se rumaa katseltavaa jos sitä neliveto päällä kalsareissan menee - ja todennäköisesti vielä ilman niitä kalsareita saunan jälkeen :? . Huhhuh. Joo, täytyy pitää vähän bromssia sen juomisen kanssa, huomenissa pitäis kyllä ihmisten aikaan päästä autolla liikenteeseen.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 12:35:00 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

Liittynyt: 2006-09-09 04:42:13
Viestit: 1686
itse ihan parista lasillisesta oon jo tillintallin, mutta ne lasilliset onkin tietenkin rajusti giniä sisältäviä...

piehän oikein mukava ilta, ja koita muistaa huomenna miten se maailma parantu. tosin voihan sen parantaa uudestaankin....

:smt034

mahtaako mennä ihan lauluhommiks? :smt037

_________________
ENKELIT OSAAVAT LENTÄÄ, KOSKA NE OTTAVAT ITSENSÄ KEVYESTI.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 12:37:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
:P kyllä laulua muailmaan mahtuu, anna palaa vaan! Kyllä sillä kuules Rauli punaviinillä on ihan sama vaikutus kun kiniinilläkin. Mutta kiitos, vietämme varmuudella mukavan illan. Itketään ja nauretaan kaikkea yhdessä ja erikseen. Ja juu, on tää maailma rempattu jo monesti ennenkin ja elämän laatikot järjestykseen laitettu, mutta työsarkaa riittää...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-22 14:24:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Kuten ennakkoon oli aavisteltavissa, maailma ON parempi paikka elää! Ihanaa on saada kaikessa rauhassa ystävänsä kanssa keskustella, saunoa, poreilla ammeessa, nauttia siis hyvästä seurasta.

Perjantaina söimme jauhelihahässäkkää, jonka itse valmistin kun emäntä kyyditsi siippaansa kylille. Ihan oli karppia kamaa. Enkä juonut itseäni huonoon kuntoon, itseasiassa osasin hyvin hillitysti punaviiniä ja sidukkaa juoda.

Lauantai aamu valkeni ihan mukavana, päänsärky oli ainoa epämiellyttävä kaveri, mutta sekin - ainakin osittain johtui menkoistani. Siihen sitten nappi huuleen ja hyvä, kunnon brekkari (pekonia, munia, juustoa, salamia) päälle, niin mikäs oli ollessa.

Kotimatkalla vetelin manteleita huiviini, jotenkin huikoi ja sitten myös sorruin laku-mix pussille, josta vetelin muutaman kourallisen :oops: vähänx noloo... Noh, illalla sitten ennen paaston alkua lasillinen punaviiniä ja chili-kookos-broiskua ja 40g 70% suklaata (Tallinnan tuliaisia).

Sunnuntai aamupäivällä sitten reilun tunnin sauvomislenkki ja kahvia, vettä, vihreää teetä olen lipitellyt. Ei muuten ole ollut edes nälkä :shock: . Illalla syön viikolta jääneet broiskupadan jäyskeet.

Alkuviikon olenkin sitten työmatkalla, joten pätkis pätkii pahasti ja oikeastaan koko viikko on enempi ja vähempi epäsäännöllinen. Yritän kuitenkin jokusen paastopäivän väliin pitämään aina kun se on vain mahdollista.

Tänään lenkin jälkeen vaaka näytti 66,6kg - ihan hyvä vaikka eilen sorruinkin "kiellettyyn hedelmään".


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-22 16:25:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Hyvä uutinen on, että juuri sovittamani mekko tulevan lauantain juhliin on käyttökelpoinen. Ei haittais vaikka olis muutama kilo vähemmän, mutta jahka sen silitän, niin luulen että se istuu vielä paremmin. Joten ei tarvii siis ahdistua garderobista.

Nyt sitten ...tuttaa ihan gybällä! Uusi uljas ulkoilupukuni pääsi ensimmäisen kerran pesukoneeseen ja kuinkas siinä kävikään? Värilliset osat ovat värjänneet valkoiset osat...kele! Nyt laitoin takin uudestaan pyörimään koneeseen ja siinä välissä jo sitä pesupulverin kanssa liottelin. Saas nähdä minkä näköisenä tulee pesun jälkeen koneesta ulos.

Kyseessä on kuitenkin Raiskin takki, joten ei mitään halpiskamaa. No, jos ei parin pesun jälkeen väri irtoa niin teen kyllä reklamaation. Eihän tollaisen riemunkirjavan kanssa ilkeä yleisille paikoille lähteä, on tosi ruman näköinen.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-22 20:18:32 
Poissa
alppikarppi
alppikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-09-20 22:00:56
Viestit: 1821
No ei tosiaan kyllä Raiskin kaman pitäisi tuolla tavalla käyttäytyä. Reklamaatiota vaan peliin, jos ei nyt uudella pesuyrityksellä tilanne parantunut.

Siitä paastoilusta kokouksien yms. aikaan. Mä olen tullut siihen tulokseen, että on turhaa tehdä elämäänsä liian vaikeaksi. Kun karppaus (ja ehkä paastoilukin) nyt kuitenkin on elämäntapa, niin poikkeukset tarvittaessa on aika pieni juttu siihen nähden, että tätä on tarkoitus jatkaa loppuelämänsä.. Sitäpaitsi fanaattisuus missä tahansa asiassa saa yleensä ympäristön niskakarvat pystyyn. Helpommalla selviää, kun tekee näennäisesti about samoin kuin muutkin, eikä pidä meteliä niistä eroavaisuuksista, joilla oikeasti on merkitystä..;)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-25 10:43:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Amber, puvun valkoisissa osissa on nyt sitten kanervan punaista väriä, joten ketuilleen meni useista pesuista huolimatta :evil: . Pitää laittaa asia eteenpäin. Alkuviikko meni reisussa, joten vielä en ole efortteja asian eteen ehtinyt tekemään.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-25 10:48:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Keskiviikko 25.10.

Maanantaina söin lentokoneessa ruhtinaallisen aamiaisen: kaksi siivua jotain kalkkunaleikettä.

Lounaaksi pakasteseitä, joka oli kuorrutettu kookoshiutaleilla ja joku chilin makuinen kastike, salaattia ja parsakaalia. Iltapäiväkahveilla vedin yllättäin kaksi = 2! suklaamuffinssia :shock: pieniä olivat mutta kuitenkin ja sitten vielä napsin respan karkkikulhosta hedelmäkarkkeja.

Päivälliseksi söin hyvän pihvin kera salaatin ja 18cl punaviiniä.

Tiistaina:
Hyvä aamupala hotellissa; pekonia ja munakasta (swedut muuten osaavat tehdä täydellistä munakasta) juustoa, kalkkunaleikettä, paprikaa, kurkkua, maustamatonta jugurttia kera marjojen.

Lounaaksi:
Muutama ohut siivu possun ulkofilettä (luulisin), kastiketta, ratatoullea ja salaattia.

Koneessa ruhtinaallinen iltapala: 1 siivu kermajuustoa ja salaatinlehti

Kotona; hirveä nälkä, söin 50g chorizoa, kasan juustoa, kananmuna majoneesilla.

Tänään nyt sitten paastoan iltaan asti. Ollaan menossa Don Giovannia katsomaan oopperaan, joten ennen sitä pitää saada apetta, ettei vatsa mourua.

Nyt siis vesi, kivennäisvesi, kahvi, tee linjoilla.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-26 11:08:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Torstai 26.10.

Olen tänäänkin paastolla, alkuviikko kun meni kaks päivää peräkkäin syödessä ja useampikin ateria kuin 2.

Eilen ennen oopperaa käytiin kiinalaisessa syömässä ja taaskin ilman mitään tunnon tuskia söin 3 friteerattua possunlihapalleroa kera hapanimelä kastikkeen ja jälkkäriksi frittibantskua kera jäätelöpallon. Muu ruoka oli suht karppia luulisin, mutta pari ruokalusikallista otin riisiä, että sain lautaselta loput, ihanat kastikkeet.

Don Giovanni oli upea!

Illallisen jälkeen en sitten mitään syönytkään, pari lasia vettä. Tänä aamuna kävin verikokeessa, huomenna sitten saan kuulla tuloksia kolesterolista, sokerista ja joistain maksa-arvoista.

Tänään siis iltaan asti nesteravinnolla, illaksi pitää keksiä jotain syötävää. Paino on nyt pysytellyt siinä 66,6 kg:n paikkeilla, vaikka olenkin syönyt muutakin kuin karppiapetta. Ihmettelen. Vaatteissa tunnen jo mukavaa väljyyttä, samalla tavalla kuin keväälläkin. Kohta saan taas hylätä muutamia housuja (aika monet) jos tätä vauhtia mennään.

Huominen menee päivä ulkoruokinnalla, jonka sitten illalla katkaisen ja paastoan lauantai-iltaan, jolloin onkin sitten juhlaa tiedossa. Ehkäpä vielä ensi viikon jatkan?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-26 18:29:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Kylläpäs olinkin hyvä kokki! Reilun tunnin sauvalenkin jälkeen (sateessa) kokkasin meille maittavan aterian lähinnä resepti oli hihasta vetäisty.

1 pkt pekonia pilkottuna ja ruskistettuna
800g sikanautaa
tomaattipyrettä n. 1prk (puristin tuubista)
1 pkt Auraa
n. 1/3 paprikasalaattipurkista
2 prk smetanaa
valkosipulin kynsiä 4-5
cayennepippuria
rakuunaa (paljon)
mustapippuria rouhittuna

Ja ei kun ruskistusten jälkeen muhitellaan sen verran että ehtii käydä suihkussa ja kylkeen höyrytettyä parsakaalia ja kesäkurpitsaa, joiden nokkaan laitetaan muhkea nokare voita.

No tuosta satsista söi kaksi nälkäistä niin, että huomiseksi jäi vielä ruoka.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-26 20:55:53 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Tosi herkulliselta vaikuttaa toi sun sun ruokasi!!! Mä voisin kans tehdä joku päivä tuota samaa. Nam, nam.

En kuitenkaan huomenna, kun olen ulkoruokinnassa mutta viikonloppuna ehkä. Ehkä teen vain puolet sun satsistasi ja saatan soveltaa jotain. Katsotaan nyt sit.

Hyvät jatkot sulle, kanssapätkijä!

Kirrimirri

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-28 10:47:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Heips Kirrimirri, herkullista oli, eilen syötiin viimeiset. Helppoa ja nopeaa eikä ole hinnallakaan pilattu, jauhista kun saa ihan kohtuuhintaan.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-28 10:52:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Lauantaita vietetään ja keli on sanoisinko varsin syksyinen. Ei tee mieli lähteä ulkoilemaan.

Eilen aloitin paaston illalla seiskan jälkeen kun olin dinnerin jälkeen syönyt vähän savujuustoa ja 35g 72% Kalevin suklaata. Nyt sitten olen juonut pari mukia kahvia, vettä, Bonaquaa, vihreää teetä ja näillä yritän pärjäillä iltaan n. klo 19 jolloin on juhladinneri. Kamoja tässä olen kasaan laittanut, ollaan yö hotellissa.

Aamulla vaaka näytti 65,8kg :shock: . Oho. Näyttäis sitten tämä paastoilu tehoavan. Aion jatkaa vielä ainakin ens viikon, joka aikataulullisesti näyttää helpommalta kuin tämä viikko. Kummallista tässä on se, että olen tän pätkäilyn aikana syönyt paljon enemmän hiilareita (jopa huonoja sellaisia) kuin normaali karppauksessa ja silti paino tippuu. Ou jee.

Nälkää kyllä poden aina aamuisin ja viluinen olokaan ei ole poistunut, enkä ole saanut mitään lisäenergiaa, mutta muutenhan tämä sujuu suht mukavasti.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-28 11:40:09 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Heips!
Kivastihan sulla on menny ja painokin on tippunu!
Mulla on hiukan toisinpäin, kun sulla, noiden hiilareiden suhteen. Ne on jääny tän paaston aikana vähemmälle kuin normaali karppauksen aikana, mikä on ihan hyvä vaan. Eilen tein Huminan ohjeella unelmatorttua, synttärivieraille, mutta ei se keino-makea oikein mun suussa maistunu hyvälle. Join muutaman laitti-siiderin illemmalla, mutta nekin alkoi maistumaan liian makealle ja niistä tuli jotenki ällö olo. Vaihdoin siiderin vissyyn, niin heti parani olo. Tsemppiä jatkoon!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 121 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)