33. päivä
Eipä tullut uutta alhaisempaa lukemaan vaan paino oli 200g enemmän mutta se nyt menee ihan normaalivaihtelun piikkiin.
Aamulla tuntui tosi mukavalta, kun huvikseni päätin kokeilla meniskö mulle jalkaan ne housut, joita pidin silloin ,kun painoin 57kg ja ne meni!!!

Ja nyt painan 63,5kg. Aika jännä homma!
Tosin yks tuttu ihminen joka ei oo nähnyt mua maaliskuun jälkeen väitti, että oon sen näköinen kuin olisin laihtunut 15 kg!!

Ja oon laihtunut karppaamisaikana 8 kg. Ilmeisesti oon sit kutistunut aika mukavasti ja onhan niitä senttejä lähtenyt kyllä tosi hyvin sekä karppaus että pätkistely aikana.
Tänään katkaisin paaston poikkeukselliseti vasta 11.30 syömällä merilohta juustokuorrutuksella ja salaattia oliiviöljyllä.
Klo 14 maissa join kahvit kotona ja koska oli nälkä (kala ei pidä mulla nälkää kauaa pois) söin punaisen viilin, kourallisen manteleita ja muutaman palan prossasuklaata, jotta jaksoin lähteä ystävän kaa shoppaileen.
Saunan jälkeen söin päivälliseksi kebablihaa, punajuuriauralaatikkoa (nyt se sit loppui) ja salaattia sekä jälkkäriksi partaäijää aika runsaan annoksen.
Vadelmia otin vähän sulamaan iltapalaksi, kun tänään en oo syönyt niitä vielä yhtään ja jo mieli tekee. Harvoinpa on sellaista päivää ettenkö marjoja söisi. Hedelmiä kyllä nykyään paljon vähemmän.
Eipä tässä ole sen ihmeempää kommentoitavaa pätkikseen liittyen. Kaikki edelleen ok.
Kirrimirri