karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-10 09:56:52

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 163 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 69 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-17 19:44:06 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

23. päivä

Paasto venähti melkein 26 h. Ennen puoltapäivää paistoin sit jauhispihvejä ja tein sinihomejuustokermakastiketta sen kanssa. Tuoreita punajuuria olin keittänyt aamupäivällä ja söin niitä sekä kukkakaalia pihvien kanssa ja vähän vihrettä salaattia. Olipa tosi herkkuannos!!!

Jälkkäriksi oli tehnyt mustaherukkarahkaa, mutta sitä jaksoin syödä vasta kahvin kanssa iltapäivällä.

Vesijumpassa oli illansuussa ja päivälliseksi söin jauhelihapihvin salaatin kera sekä loput rahkasta.

Äsken vielä mussutin muutaman mantelin ja vähän koskenlaskija -juustoa. Tänään on syötättänyt tavallista enemmän.

Tähän mennessä kalorit 2041 ja proteiini 96g hiilihydraatti 36g ja rasva 168g

Suunnilleen näin mä oon makroravinteiden arvellutkin olevan. Mähän en oo tähän mennessä jaksanut mitään mittailla ja laskea. Tänään meni kyllä tavallista enemmän juustoa , niin se nostaa proteiini ja rasvamäärää.
Tän viikon lasken, niin näkee sit mikä on keskiarvo viikossa, kun syöntipäivät voi olla niin erilaisia.

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-17 21:42:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo toi läskin määrän vakio -juttu on joskus ennenkin täällä pompsahtanut esiin, mutta muistaakseni mä olen ollut se plussa enkä miinus :? .

Nyt täytyy kyllä hiipiä kohti sänkyä, väsyttää. Kyllä mä tälläkin energialatauksella pärjään, voihan olla että jos normiruokaa söisin, olisin vielä enemmän raatona iltaisin. Nyt on ollut kuitenkin ihan inhimillistä tää olotila.

Niin ja noi mieliteotkin taitaa liittyä lähenevään kuun kiertoon liittyvään asiaan - hogasin just tänään, joten ajankohtaan nähden varsin ovat pienet mun mieliteot ja syömishimot.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-18 08:02:15 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

24. päivä

Aamupalaksi juustomunakas pienellä kerma lisäyksellä. Sen kanssa paprikaa ja hapankaalta sekä vähän aronia marjoja. Tietääkö joku mistä mä saisin aronian makroravinnetiedot selville? Kalorilaskurista eikä finelistä ei löytynyt. Laskin sit mustaherukan mukaan. Ei tää nyt niin tarkkaa oo...

Vielä ennen kymmentä syön muutaman mantelin.

Tälläisin eväin tää näyttää nyt siltä, että proteiinia oon syönyt 122g, hiilihydraattia 43h ja rasvaa 195g. Se tekee 2415 kcal ja sen , kun jakaa kahdella niin vuorokautta kohden tulee 1250 kcal.

Eipä ole paljoa, kun ajattelee, että mä liikun melkein joka päivä tunnista puoleentoista. Kuitenkaan elimistö ei oo mennyt säästöliekille, kun paino putoaa ihan hyvin kuitenkin. Ja musta tuntuu, että aiemmin on ollut päiviä, kun ei oo tullut edes tuota vertaa kaloreita. Ja kuitenkin jaksaa tosi hyvin noilla kaloreilla.

Eipä se loppujen lopuksi ole niin suuri vaiva mittailla ja laskea noita jakaumia, kun saa ihan mielenkiintoista tietoa. Aika hyvin oon tässä karppaus aikana jo kuitenkin oppinut arvioimaan noi kalorit ja makrojakaumat.

Hyvät fiilikset jatkuu!

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-19 18:03:10 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

25. päivä

Paino pudonnut 4 kg tän pätkiksen aikana!!! :D :D

Veljen perhe tuli sit eilen laivalta ja toi mulle kolmea erilaista tummaa suklaata. Jäivät sit mun luo yöksi. Pääsin sit maistaan uusista suklaista ekaa vasta tänään kymmeneltä. Ihan hyvää oli Dosten Barettini extra dark 72% suklaa. Sattuuko kukaan tietämään paljonko siinä on hiilareita??

Suklaan lisäksi söin juustomunakkaan kurkun ja hapankaalin kera. Veljen perhe söi ranskalaisia ja valmislihapullia ilman mitään salaatteja. :(

Iltapäivällä toinen veli soitti, että voiko tulla mun luo juhliin synttäreitään jos tuo kaiken tarjottavan tullessaan. Mulla oli aika hulina kun kolme villiä poikaa ja tyttö leikkivät taas keskenään pitkästä aikaa. Otin sit kohteliaisuudesta pienen palan kermatäytekakkua kahvin kanssa. Kylläpä maistui äklön makealle!! Onneksi pala oli pieni!!! Enempää en olisi saanut alas. Viinereihin en olisi koskenut pitkällä tikullakaan kekseistä puhumattakaan...

Rauha laskeutui maahan, kun toinen veljen perhe suunnisti juhlien jälkeen Itä-Suomeen ja toinen kotiinsa Keravalle. Söin sit äsken päivälliseksi kebablihaa, kukkakaalta ja salaattia ja jälläriksi vadelmakermarahkaa.

Päivän saldo näyttää nyt siltä, että 1556 kcal on tänään tullut. Proteiini 76 g hiilihydraatti 52g ja rasva 116g. Tästä puuttuu se kakskyt grammaa suklaata, kun sen hiilareita en tiedä ja kakkupalan painon arvioin ihan summassa ja laskin sen mukaan.

Tää pätkis tuntuu edelleen tosi hyvältä. Nyt alkaa löytyä sopivan pienet annoskoot kerralla syötäväksi. Kevyt olo säilyy syöntipäivänäkin. Siitä olen tyytyväinen, että paino on pudonnut noin paljon!! Enää kolmisen kiloa pudotettavaa. Tekis mieli jatkaa pätkiksellä niin kauan, että saa ne pudotettua varsinkin jos vauhti pysyy edelleen yhtä reippaana...

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 15:37:30 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

26. päivä

Unohdin eilen kertoa, että synttärikakun syönti väsytti kyllä melkoisesti ja nälättänyt on tavallista enemmän sekä syöntijaksolla, että nyt paastotessa!!

Eilen illalla vetäisin nälissäni purkillisen Lidlin raejuustoa ja vähän metukkaa ja vielä ennen nukkumaan menoa koskenlaskijajuustoa. Aamuyöllä neljän maissa heräsin nälkään enkä saanut millään unenpäästä uudestaan kii ennen kuin kävin vähän syömässä. Tekaisin siinä sit nopeasti kookosrahkaa ja sen syötyäni nukutti hyvin kahdeksaan asti.

Ennen kymmentä paistelin mantelijauholla leivitettyjä punajuuripihvejä ja tein sinihomekermakastiketta salaatin kera. Kylläpä oli maukas annos!

Näillä syömisillä on kaloreita tullut 2802 ja proteiinia 198 g, hiilihydraatteja 75 g ja rasvaa 190 g. Tästä laskelmasta puuttuu suklaa 20g, kun mulla ei oo tietoa kaloreista eikä makroravinnejakaumasta.

Kakkupalan hiilarit on syötättäneet, mutta osansa saattaa olla myös just alkaneilla menkoilla. Nälkä on nyt vaivannut tällä paastojaksolla jonkin verran. Tuntuu että vaikka kuin juo, niin ei auta kuin hetken, mutta onneksi ei ole kovaa näläntunnetta.

Tänään olen ollut tavallista pahantuulisempi ja alakuloisempi varsinkin aamusta mutta nyt olo on jo vähän helpottunut. Johtuneeko sit huonoista hiilareista vai menkoista, mene ja tiedä. Mulla kuitenkin huonot hiilarit laskee selvästi mielialaa.

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-21 19:27:10 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

27. päivä

Mua paleli eilen illansuussa vähän mutta se meni ohi sit saunassa. Mulla tuota palelemista ei oo enää ollut moneen viikkoon mutta nyt sit vähän eilen. Ja koko illan oli nälkäisempi olo. Vissy, vesi ja tee auttaapi kyllä siihen mutta nälkäinen en ole ollut pätkiksellä, kun just ennen paaston loppumista- jos silloinkaan. ( Ne huonot hiilarit eilen)

Aamu ennen lounasta meni ihan ok ja puol ykstoista söin punaista linssikeittoa, jossa oli pekonia,sipulia,valkosipulia, porkkanaa chiliä ja kaalta. Kasvikset tietty ensin kuullotettu reilussa rasvassa. Jälkkäriksi vattuja kermasuklaakastikkeella.

Mulla tuli nälkä uudestaan jo kahden tunnin päästä (kumma kyllä) ja tein kermakookosrahkaa reilun satsin ja vetäisin naamaan. Jo jaksoi parin tunnin päästä lähteä tunniksi vesijuokseen. Mieli ois tehnyt sauvakäveleen mutta koko päivän on satanut.

Kahvit join uimahallilta tultua muutaman mantelin kera. Olo oli tosi pirteä ja energinen ja suunnistin sit kauppaan ostaan kissoille ja itselle vähän evästä.

Päivällisen söin vasta kello 20, kun puhelimessa hurahti aikaa huomaamatta pari tuntia miesystävän kanssa jutellessa eikä kyllä ollut nälkäkään aiemmin. Söin broilerinfilepihvin parsakaalin ja salaatin kera.

Paino oli aamulla sama kuin toissa päivänä vaikka on menkat. Ihme ettei oo mitään turvotusta! Normaalisti saattaa tulla parikin kiloa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-22 05:40:21 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

tosi mukavasti näyttää sinulla menvän, Kirrimirri!

ja painoakin on pudonnut noin paljon. meinaatko vielä kauan jatkaa? itse jatkan ainakin marraskuun ja kattelen sitten josko vielä jouluun saakka. aika näyttää.

tsemppiä sinulle!!! hyvin menee, mutta antaa mennä vaan!!! :smt109

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-22 07:09:52 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Rauli, ajattelin jatkaa siihen asti, että saan pudotettua tuon 3,3 kg, joka on enää tavoitepainoon. Eli varmaan ainakin marraskuun jos en sit joulukuunkin. Katsotaan missä ajassa lähtee... Tää tuntuu olevan toimiva keino saada noi viimeiset sitkeät kilot pois. Sit tietty lopetan jos tulee jotain ongelmia, mutta tähän asti on mennyt tosi hyvin.

Kiva kun kävit kylässä ja kommentoit! :)

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-22 15:01:11 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

28.päivä

Eilen illalla söin sit prossasuklaata 50 g Kettua katellessa. Oli kyllä vähän liikaa mulle, eikä olo ollut hirveen hyvä sen päälle. Söinkin sit vähän metukkaa ennen nukkumaan menoa, niin olo parani.

Heräsin jo ennen kuutta ja Hesaria lukiessa söin Elsin vinkin mukaan manteleita ja voita. En sut tiedä söinkö liian pienen annoksen, kun ei se vienyt nälän kuin ihan hetkeksi, mutta kahvin voimalla sinnittelin puol kymmneneen jolloin paistoin juustomunakkaan ja söin sen hapankaalin kera.

Kaloreita tuli tällä syöntijaksolla n. 2694 ja proteiinia 104g, hiilihydraattia 75g ja rasvaa 219g. Laskin suklaan makroravinteet Ecuadorin mukaan vaikka se ei ollut sitä, mutta antaa kuitenkin jotain suuntaa.( Kun mulla ei oo tietoja Barettinisuklaasta) Vielä lasken maanantaina ja sit saa riittää.

Sauvakävelemässä olin tunnin verran vesisateessa. Ei kyllä satanut lähtiessä. Litimärkänä tulin kotiin vaan tulipa tehtyä. 8)

Eipä tässä ole ihme kertomisia olon suhteen. Kaikki on jatkunut yhtä hyvin kuin tähänkin asti. Jatkan ehdottomasti harjoituksia...

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 07:20:05 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Paino oli ennallaan aamupunnituksessa, mutta senttejä on lähtenyt tosi kivasti!! Tän pätkiksen aikana on nyt lähtenyt vatsanpäältä 6 cm, lantiolta 3 cm ja vyötäröltä 2 cm. Vyötäröltä ei ookkaan lähtenyt koko kesään eikä syksyyn mitään ennen tätä , mutta kaikkein onnellisin oon noista vatsasta lähteneistä senteistä!!! :) :)

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 13:53:14 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Kuva Kuva Kuva

Taputukset sulle, tosi hienosti mennyt! Upeaa!!! Ihanaa
lukea onnistumisista, vaikkei itsellä tuntuis tapahtuvan
juuri mitään. Saa uskonvahvistusta.

Mun pitää nyt ihan miettiä tuota E-epa juttua, mistä
kirjoitit tuolla päikkysi alkupäässä. Josko siitä tosiaan
ois apua masikseen omalla kohdallani, hmmm.

Kiitos vierailusta mun päikyssä! Täytyy vissiin vähän enemmän
alkaa lukemaan teidän muittenkin päikkyjä, saa vinkkejä,
ja sitä vahvistusta.... jos se kerran onnistuu muillakin, niin
miksei sitten minullakin.

Hyvää jatkoa!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 14:37:56 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

Heips!
Tosi hyvinhän sä olet jo kaventunu! Mulla on ihan toisinpäin kun sulla. Vyötärö kapenee vaan muualta ei. Ainakin viime mittauksessa mulla oli näin. Painokin on alkanu pikkusen jo putoomaan, joten mikäs tässä on lammikossa polskiessa :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 20:53:59 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

29. päivä

Kiva kun käy vieraita!! Kiitos kommenteista Sirutar ja tuijakoo. Mua ainakin on auttanut se E-epa ja huomasin sen vaikutuksen nyt, kun rahapulassani jätin sen välillä pois. Enää en jätä, vaan pihistän sit jostain muusta. Suosittelen kokeileen! Sithän sen tietää. Vaikutuksen huomaa sit ajankanssa.

Mutta nyt sit tän päivän syömisiin. Tuunasin vähän sitä eilistä linssikeittoa ja laitoin vähän nakkeja sekaan, niin tuli vielä ruokaisempaa. Sitä sit pistelin poskeen yhdentoista maissa. Jälkäriksi sit puolijäisiä vadelmia pakasteesta. Ovat omalta mökiltä kerättyjä, niinkuin mun pakasteen muutkin marjat.

Huonosti tuntui tuo eväs nälkää pitävän ja niinpä söin puolenpäivän jälkeen avokadon ja kourallisen maapähkinöitä. Jo taas jaksoi vähän aikaa.

Vielä ennen salille lähtöä nautiskelin annoksen kookosrahkaa ja johan jaksoi vääntää. Vesijuoksu siihen päälle jäi nyt väliin, kun ystävä oli unohtanut uimapuvun kotiin enkä mä sit yksin halunnut mennä, vaan mentiin kahville niinkuin aina ennenkin.

Päivällisen nautin klo 19 paikkeilla. Pakasteesta olin ottanut jauhispihvin sulamaan ja sitä lämmitin pannulla runsaassa rasvassa kukkakaalin kans ja siihen vielä kunnon vihersalaatti oliiviöljylorauksella sekä vähän viherpippurikermakastiketta, niin johan elämä hymyili. Musta on tullut ihan mahdoton kulinaristi tällä pätkiksellä!! Vallan vaan kermakastikkeita syön ja paino laskee ja sentit tippuu...

Olin mä jälkkäriksi tehnyt partista mustaherukoilla ja kermatipalla, mutta sen söin vasta vähän aikaa sit, kun en halunnut aiemmin itseeni ähkyyn vetää.

Hyvin näyttää taas kaloreita kertyneen, mutta niistä huomenna tarkemmasti. Olen nyt pätkiksellä syönyt tavallista enemmän marjoja, siis isompia annoksia kerralla ja käyttänyt maitotaloustuotteita runsaammin. Runsaammat hiilarit kerralla tuntuu olevan ihan ok, kun ne tulee hyvistä lähteistä. Ihanaa, kun saa syödä näin hyvin ja laihtuu! :D

Hyvin menee edelleen mutta menköön!

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-24 09:53:31 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

30 päivä

Ennen kymmentä söin munakkaan ja vähän hapankaalta. Aika askeettinen aamiainen mutta kevensin vähän, kun huomasin illalla laskiessa, että kaloreita on paukkunut aika runsaasti jo!! Tuntuu että nyt kun oon laskenut niin joka päivä on ollut enemmän. Voihan se olla ihan normaalia vaiheteluakin. En tiedä kun en oo laskenut, kun nyt viikon sapuskat, enkä enää enempää laske.

Proteiinia sain 96,4g, hiilihydraattia 68,7g ja rasvaa 254,9g :shock: Ehkä pitäs syödä vähän enempi prodea ja vähän vähempi rasvaa. Kermaa tuli syötyä nyt turhan paljon!!! Kalorit oli 2954,5. Tuntuu hurjalta määrältä mutta ei se oon vuorokautta kohti kuin 1477,2 kcal kuitenkaan. Vähän vähempikin kalorimäärä kyllä riittäis...

Tuntuu siltä, että meitä pätkistelijöitä on jo aika moni lopettanut tai ei sit kirjoittele kuulumisiaan enää paljoakaan. Milloin se loppukysely tulee? Tietääkö joku? Hoover?

Onpa tylsän sateinen ilma! Onneksi on vesijumppapäivä tänään niin ei tarvitse harmitella huonoa sauvakävelyilmaa. Tälläiset ilmat vetää helpommasti mielen matalaksi. Aurinkoa kaipaan, kuulaita syysilmoja!

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-24 11:29:47 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

joo, tosiaankin, kovinkaan moni ei enää kirjoittele. ite täällä kyllä olen ja jatkan pätkistä. ja innolla. niin on tapahtunut muutoksia kropassa. en tosin joka päivä kommentoi, kun ei ole niin paljon kommentoitavaa ja muutenkin on ajatukset muualla. taas muutoksen tuulet puhaltaa raulin korvissa....

täällä ollaan ja luen kaikkien päikyt vähintään kerran päivässä.

lykkyä vaan!!!! kiva kun jaksat kirjotella!!! :smt026

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-24 12:05:39 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Rauli, kyllä minäkin käyn lukeen sun päikkyä joka päivä, mutta usein ei tuu vaan kommentoitua mitään. Mukavaa että meitä pitkänlinjanpätkisläisiä on kuitenkin. Mielenkiintoista testata miten tää toimii pitemmänpäälle. Vaikutukset painoon, mielialaan, syömisiin ja yleiseen hyvinvointiin...

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-24 19:08:14 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Mulla on ollut enempi nälkä tänään, kun vielä kertaakaan tällä pätkiksellä!! Mietiskelen tässä sitä, että johtuuko siitä, että on pätkistellyt jo pitempään ja BMI alkaa olla aika matala vai siitä, että hiilareita on mennyt enemmän kuin aiemmin??

Els taisi kirjoittaa sitä, että nälkää oli esiintynyt hänellä ennen pätkistelyn loppua. Mä kyllä oon nyt pätkiksellä lisännyt hiilarimäärää tässä viime viikolla, kun suklaata ja maitotaloustuotteita on mennyt tavallista enemmän. No teenpä pienen kokeen huomenna ja jätän hiilarit vähemmälle ja katson miltä seuraava paastovuorokausi tuntuu.

Vesijumpan jaksoin hyvin, mutta mulla oli siltä tultua nälkä! Yleensä ei ole, on sit syöntijakso tai paasto meneillään. Join sit runsaasti vissyä ja keitin kahvit niin helpottihan se sit vähäksi aikaa.

Ei tää nälkä onneksi kamalaa oo mutta ihmetyttää, kun aiemmin ei yhtään vaivannut. No, mä vähän tässä testailen...

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-25 09:07:40 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Tasan kuukausi sit aloitin tän pätkiksen. Toivoin ennenkaikkea tästä potkua kilojen pudotukseen, kun koko kesän paino on junnannut samassa. Ja siihen se on todella auttanut. Paino pudonnut -4kg ja senttejäkin lähtenyt mukavasti. Vatsan päältä -6 cm ja vyötäröltä ja lantiolta -2 cm. Olen tosi tyytyväinen!!

Olen ollut virkeämpi ja energisempi nyt pätkiksen aikana. Nälkä ei ole vaivannut ollenkaan eilistä päivää lukuunottamatta. Olo on mukavan keveä koko ajan. Ajatus kirkas ja uni syvempää mutta lyhyempää. Liikuntaa jaksaa harrastaa ihan yhtä hyvin kuin ennenkin, jos ei sit vähän paremminkin.

Huonot puolet ei oo vielä selvinnyt mulle. Alussa meinas syödä liian isoja annoksia, mutta nyt senkin on oppinut. En tiedä tuleeko jotain sit esille, kun pätkistelee pitempään. Mä aion pätkistellä vielä ainakin marraskuun, ehkäpä joulukuunkin.

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-25 10:01:53 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

Heips!
Hyvin on sulla menny. Alussa oli mullakin hiukan ruoka-annosten koossa säätämistä, mutta hyvin on menny sen jälkeen. Jotenki tällä pätkiksellä on oppinu tunnistaa millo on oikeesti nälkä. Ihan pikku mahan murinoihin ei niin enää kiinnitä huomiota. Juomalla se massu on hiljentyny. Mä pätkin ainakin tän lokakuun. Jakosta en vielä tiedä. Sen näkee sitte. Hyvää jatkoa sulle!! :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-25 18:37:46 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

31. päivä

Tänään katkaisin paaston jo seitsemän jälkeen, kun huomiselle syönnin lopetus siihen aikaan aamusta sopii paremmin.Tänään on itseasiassa tullut syötyä kolme kertaa.

Paaston katkaisin kahdella keitetyllä munalla joissa oli päällä vähän majoa. Lisäksi rasiallinen tomaattimakrilliä mutta se maistui aivan liian suolaiselle mun suuhun! Sit vielä vähän paprikaa ja tomaattia.

Puolita päivin söin sit punajuurisinihomejuustolaatikkoa ja vihannespossupataa salaatilla ja jälkkäriksi vadelmia. On muuten tosi hyvää tuo punajuurilaatikko!!

Kahvin kans pieni annos partajugua vähän ennen salille menoa.Salilla viivyinkin tunnin verran oikein mukavasti.

Päivälliseksi söin vain lisää punajuurilaatikkoa lihahyytelön ja salaatin kera. Jälkkäriksi puolijäisiä mustaherukoita ihan sellaisenaan. Nam, kun olivat hyviä!

Nyt olen jättänyt väliin turhan mässäilyn kermalla ja suklaalla. Pitäs hiilareita olla sit vähän vähemmän, niin jospa huomenna ei niin nälättäisi. Kaloreita en nyt enää jaksa laskea vaikka tuntuu, että nyt niitä tulisi vähemmän kuin aikaisempina päivinä. Minusta se laskeminen vaan on niin tylsää hommaa.

Tuntuu että nyt tää homma alkaa sujua jo rutiinilla. Enää ei syö liikaa ja tähän systeemiiin on tottunut tosi hyvin ja tuntuu mielekkäältä edelleen. Kahvin juontia olen saanut vähän vähennettyä sekä paastotessa että ruokailujaksoilla. Enää en yritä sen lopettamista paastotessa. Se vaan ei sopinut mulle.

Jotkut on raportoineet siitä, että pätkis aiheuttaa heillä lisääntynyttä hiilarihimoa. Mä en oo itselläni huomannut tätä vaikka olenkin ihan tietoisesti syönyt nyt vähän enemmän hiilareita kuin aiemmin, lähinnä marjoista, suklaasta ja kermasta.

Luulen että vielä ennen nukkumaan menoa popsin kourallisen manteleita. Sittenpä sitä jaksaa hyvin nukkua aamuun asti nähden värikkäitä unia...

Kirrimirri

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 163 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 69 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00