29. päivä
Kiva kun käy vieraita!! Kiitos kommenteista Sirutar ja tuijakoo. Mua ainakin on auttanut se E-epa ja huomasin sen vaikutuksen nyt, kun rahapulassani jätin sen välillä pois. Enää en jätä, vaan pihistän sit jostain muusta. Suosittelen kokeileen! Sithän sen tietää. Vaikutuksen huomaa sit ajankanssa.
Mutta nyt sit tän päivän syömisiin. Tuunasin vähän sitä eilistä linssikeittoa ja laitoin vähän nakkeja sekaan, niin tuli vielä ruokaisempaa. Sitä sit pistelin poskeen yhdentoista maissa. Jälkäriksi sit puolijäisiä vadelmia pakasteesta. Ovat omalta mökiltä kerättyjä, niinkuin mun pakasteen muutkin marjat.
Huonosti tuntui tuo eväs nälkää pitävän ja niinpä söin puolenpäivän jälkeen avokadon ja kourallisen maapähkinöitä. Jo taas jaksoi vähän aikaa.
Vielä ennen salille lähtöä nautiskelin annoksen kookosrahkaa ja johan jaksoi vääntää. Vesijuoksu siihen päälle jäi nyt väliin, kun ystävä oli unohtanut uimapuvun kotiin enkä mä sit yksin halunnut mennä, vaan mentiin kahville niinkuin aina ennenkin.
Päivällisen nautin klo 19 paikkeilla. Pakasteesta olin ottanut jauhispihvin sulamaan ja sitä lämmitin pannulla runsaassa rasvassa kukkakaalin kans ja siihen vielä kunnon vihersalaatti oliiviöljylorauksella sekä vähän viherpippurikermakastiketta, niin johan elämä hymyili. Musta on tullut ihan mahdoton kulinaristi tällä pätkiksellä!! Vallan vaan kermakastikkeita syön ja paino laskee ja sentit tippuu...
Olin mä jälkkäriksi tehnyt partista mustaherukoilla ja kermatipalla, mutta sen söin vasta vähän aikaa sit, kun en halunnut aiemmin itseeni ähkyyn vetää.
Hyvin näyttää taas kaloreita kertyneen, mutta niistä huomenna tarkemmasti. Olen nyt pätkiksellä syönyt tavallista enemmän marjoja, siis isompia annoksia kerralla ja käyttänyt maitotaloustuotteita runsaammin. Runsaammat hiilarit kerralla tuntuu olevan ihan ok, kun ne tulee hyvistä lähteistä. Ihanaa, kun saa syödä näin hyvin ja laihtuu!
Hyvin menee edelleen mutta menköön!
Kirrimirri