Tää täällä huomasi juuri sopivasti tän warrior-tsydeemin, johon en olekaan paremmin tutustunut. Tuntuis mun jutulta!
Oon jo puolisen vuotta alottanu aamun kerma-kookosöljy kahvilla ja manteleilla, ja lounaan syönyt ip joskus kahden paikkeilla, vaikka ois pitempäänkin jaksanut olla ilman. Illalla on maistunu silti turhan hyvin...
Tänään testasin:
-
Aamulla normi kaffe ja mantelit + reilu puoli litraa vettä (koko päivän kyllä vesilasi työpöydän vieressä, mut jarruttelin sen kanssa)
-
Kahden aikaan keitin muutaman kupillisen yrttiteetä, johon hujautin lusikallisen kookosöljyä ja söin muutaman parapähkinän ja pari kuivattua aprikoosia
-
Vasta seitsemältä vetäsin lautasellisen salaattia/tomaattia/kurkkua/paprikaa/punasipulia/kermamajoneesikastikkeella. Ei kyllä ollut näläntunnetta vielä sillonkaan.
-
Pikku tauon jälkeen sitten höyrytettyä parsaa voilla, kaaliraastetta ja grillattua broileria + ecuadoria pala
-
Ja taas tauko, sitten partaäijää vattujen ja mustikoiden kera
Tähän syömiseen meni vajaa kaksi tuntia, pitäs varmaan vähän hillitä vauhtia. Nyt oon jo tunnin verran ollu syömättä mitään, masu on täynnä eikä tee mielikään mitään, vissyä vaan lipittelen

.
Kirjasin kalorilaskuriin suurinpiirtein kaikki syömäni ruuat: vähän yli 1600 kcal, 53 g protskuja/42 g hiilareita/139 g rasvaa

. Saapi nähä miten tää vaikuttaa, kun oon huomannut, että paino putoo vaan n. 1000 kcal syömisillä (kilpparin vajaatoiminta tietty vaikuttaa). Mutta tästä iltasyömisestä voi hyvinkin pudottaa kaloreita, kunhan tottuu tyyliin ja oppii vähän pitkittää syömisiään...
Mietin vaan, että miten pitäis rytmittää päivä, jos tietää joutuvansa lounaalle. Ilmeisesti oisi paras siirtyä silloin normikarppilinjalle ja syödä kevyesti, jotta illallakin sitten voi mässytellä...

Ja sitten taas soturoimaan!
Noh, kattotaas miten weekend menee tän uuden "harrastuksen" parissa.
Maanantaina kilpparilekurille kuulemaan, mitens noi veriarvot on kehittyneet kesäkuusta...hehe

••••••••••••••••••••••••••••
Näen porkkanan tunnelin päässä...

52 v. • 163 cm • 68 kg • kilpparin vajaatoiminta