22. päivä
Letut oli päivällisen jälkkärinä liian hyviä ja niitä tuli syötyä liikaa! Vatsa pömpötti vielä nukkumaan mennessä illalla. Hyvin jaksoi nukkua.
Näin unta, että tappelin ravintolassa tarjoilijan kanssa siitä. että saa kunnon karppiruokaa. Tarjoilija toi mun annoksen kermaperunoilla vaikka mä pyysin kasviksilla ja meinas vaan että mun on syötävä se annos. Mä sit tiukkana sanoin, että en varmasti syö vaan mun on saatava uusi annos. Vasta kun uhkasin lähteä pois ravintolasta syömättä mitään niin tuli oikeanlainen annos.
Jännä uni, kun kuitenkin eilen ravintolassa kaikki meni ongelmitta ja oikein hyvin.
Tänään aamulla ei tehnyt mieli munakasta ja jääkaapissa oli vihanneksia jotka kohta ois nahistuneet niin heitin pannulle paistumaan sekä valko-, että punakaalta, sipulia, valkosipulia, chiliä, paprikaa ja tonnaripurkin sekä lopun fetajuuston. Tulipa oikein herkullinen paistos mutta liian iso annos. Pakastan sit loput niin päässee helpolla joku päivä.
Veljen perhe lähtee Ruotsin risteilylle tänään. Laitoin tekstarina listan tummista suklaista joita ostaa mulle laivalta. Kohta saa vähän vaihtelua Lidlin suklaisiin.

Kun ei vaan sortuis syömään niitä vanhaan malliin levy kerrallaan. Ainakin Lidlin suklaiden kanssa ei oo ollut sitä ongelmaa.
Viimeinen viikko koerottana alkaa vaikka musta kyllä tuntuu, että mä jatkan tätä pätkistelyä senkin jälkeen. Tuntuu sopivan mulle niin tosi hyvin. Ja kun pitäs olla terveydenkin kannalta hyvä juttu ja painokin putoaa... Vähempi uni riittää ja olo on hyvä ja energinen niin mikäs tässä on porskutellessa. Rahaakin säästyy ja aikaa muulle kuin ruuanlaitolle.
Kirrimirri