Repsahdus jatkuu... eli tuolloin lauantaina, joka oli 7. Paastopäivä, lähdin vielä pizzalle
Nojoo, tälläista tää on hiilaririippuvaisen yksinäisinä viikonloppuina. Sinällään olen ihan onnellinen kun olin edes päivällä tuolla tiffanykurssilla, että ne päivät meni ok.
Päivä 8.
Söin 6-viljan sämpylän aamiaiseksi, runsailla "karppihyväksytyillä" täytteillä. Kurssilla mulla oli mukana tylsät tonnikalaa, teetä ja 60% suklaata, jota en sitten kylläkään syönyt kuin pari palaa. Ilta oli tarkoitus paastota ja olihan tämä päiväkin loppujen lopuksi aika vähäistä syömistä.
Illalla leikkasin lasia ihan innoissani myös kotona, mutta BB:tä katsoessani minä jotenkin eksyin kahvilaamme ja kappas kun kun mutustelin siinä iltapalaksi Polly-nameja reilun puolipussia
Paastoaamu, päivä 9.
Jees, nyt ajattelin pastota tuonne mieheni kotiin tuloon asti, tai ehken sittenkään - tunnin vielä sinnittelen. Aamulla kylläkin söin noi loput Polly-namit. Melkein tekis mieli lähtee paistaan kanaa - uskon, että se veis mieliteot mennessään... Paastolle tulisi siis (aamun repsua lukuunotamatta) 17 h.