els kirjoitti:
Tosi kiva, että jatkat raportointia täälläkin!
Jos jotain oleellisesti tähän liittyvää tulee mieleen, niin tottakai raportoin. Vaikka eihän tätä kuviota enää pysty pätkäpaastoksi sanomaan hyvällä tahdollakaan...
Kunpa tietäisi mikä tekijä tässä vaikuttaa alkoholinsietoon ja nukkumiseen... Siis iho on nyt huonompi, mutta nukkuminen ei silti ole muuttunut takaisin tavalliseksi. Tulee vielä vaikeaa kun yrittää päättää jatkaisiko tätä kauemmin.
Kuten Winekin sanoi, olisihan se kiva että ei tarvitsisi aina lasillisen ottaessaan miettiä mitä kamaluuksia siitä seuraa. Toisaalta unentarpeen väheneminen ja vain kerran päivässä syömisen mukanaan tuoma ajansäästö on ainakin minulle aika arvokas. Ja on hurjan mielenkiintoista tietää millaisia asioita pikku aivoni pyörittelevät yöllä. Toisaalta unien muistaminen kertoo kai katkonaisesta nukkumisesta. Mutta jos pelkästään siitä olisi kyse, luulisi että huomaisin jo tässä vaiheessa jotain univajetta tai muuta väsymystä. Enkä koskaan aiemmin muista että olisin nukahtanut näin helposti kerran herättyäni, saati nähnyt jotain unta. Tuntuu että varsinkin aamuisin nukun nyt ehkä 20 min pätkissä ja sitten havahdun kesken unen hereille. Sitten nukutaan taas. Mies sanoo että pyörin öisin unissani paljon enemmän kuin ennen...
Onhan nyt tietysti mahdollista, että minun ei tarvitse edes päättää "jatkanko", jos tilanne näillä syömisillä palautuukin normaaliksi.
Ikävää tajuta, että ei ihoni tämän parempi ole ollut karpilla ennenkään. Siis lähinnä tajuta se, että potentiaalia parempaankin olisi. Tämäkin vaan on parempi olotila kuin ennen karppausta, silloin kuori syksykylmillä nahat koko naamasta ja silmänympärykset menivät verille.
Kaikkein eniten tällä hetkellä kiinnostaisi tietää kuinka pienellä paastouksella tämän homman hyödyt saa käyttöönsä. Minähän en ole paastonnut 24-24-jaksotuksella, vaan syönyt aina iltaisin. Ja silti käsittääkseni olen saanut samat hyödyt (ja vaivat) kuin muutkin. Ja tällä viikolla joka toinen päivä olen syönyt myös aamulla ja siitä ei ole seurannut kuin ihon huononeminen.