karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-01 14:30:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 510 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 08:30:48 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Viikko on vierähtänyt tosi nopeasti pätkäillen ja nyt on hehkutuksen aika \:D/

Alaston paino 79.00 kg !!!!! JEEEEEEE WAUUUU JEAH :smt026 :smt041 :smt044 :smt043 :smt048 MÄ TEIN SEN! Ja tällä viikolla oli vielä menkatkin, JESH!
Nyt mä voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että olen vuodesa laihtunut -20 kiloa!

eli pätkäpaastoviikossa on laardia sulanut 81,3 - 79 = 2,3 kiloa!!!
Vitsit on hyvä mieli! Vitsit tää on oikeesti hyvä juttu ja toimii ja sopii mulle paremmin kuin nenä päähän! Mahtava olo!

Tänään paastoilen iltapäivään, sit syön ja toinen pätkäpaastoviikko on hyvin käynnissä, tällä mä jatkan kyllä, on tää niin hyvä juttu!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 08:43:32 
Poissa
maallikkokarppi
maallikkokarppi

Onnittelut 70-luvun saavuttamisesta, Punapää! :smt041 :smt034

Sinulle tämä pätkis näyttää sopivan tosi hyvin, sun kokemukset antaa toivoa ja rohkaisua tällaisellekin joka ei ihan yhtä loistofiiliksissä pätkäile - vaikka myönnän että paremmin menee koko ajan ja eilinen paasto meni jo ihan kivutta. Mietin vain että paljonkohan sitä oikeastaan saa syödä välipäivinä, mulle uppoaisi kyllä vaikka viikon ruoat kerralla mutta yritän toppuutella ettei mene ihan överiksi. Sitten tuntuu siltä, että välipäivinäkin pitää vahtia syömisiä, ja se ei kai ollut tarkoitus? Verrattuna entiseen, jolloin sentään pystyin joka päivä syömään tarpeen ja nälän mukaan eikä tarvinnut huolehtia kauheasti että menee liikaa... :roll:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 08:46:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kovasti onnea täältäkin! Kuva

Sun hyvästä olosta saan omaankin pätkistelyyni kovasti tsemppiä 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 08:59:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Wau, hienoa, onneksi olkoon 70-lukulainen :smt041

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 09:25:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onnittelut! Sulla on varmasti uskomattoman hyvä fiilis. Todella kunnioitettava saavutus!

Mikä sun lopullinen tavoite onkaan?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 10:35:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

HIENO suoritus Punapää :smt038 :smt038
Ja Onnea seitsetkytluvulle pääsemisestä. :smt034
Saan jutuistasi tsemppiä itsellenikin. :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 11:51:42 
Poissa
sintti
sintti

vautsi wau ! onnittelut !!

taitaa olla aika hyvä juttu toi pätkäpaasto.
pitäneekö ihan itekin kokeilla !

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 12:01:12 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Punapää... hurjasti onnitteluja ... :smt041 :smt026
voi kun olen iloinen saavutuksestasi :smt023
Taidanpa minäkin aloittaa pätkittelyn ...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 12:27:56 
Poissa
Karpihko
Karpihko

\:D/ \:D/
Onnea Punis, täällä yksi kateellinen.
Tuleeks sullekkin nyt vuosi täyteen?? Mulla tulee parin viikon päästä, mutta kiloja sun tahdista puuttuu reilut kymmenen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 12:44:00 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

pyöriäinen kirjoitti:
\:D/ \:D/
Onnea Punis, täällä yksi kateellinen.
Tuleeks sullekkin nyt vuosi täyteen?? Mulla tulee parin viikon päästä, mutta kiloja sun tahdista puuttuu reilut kymmenen.

Joo vuosi on tullut nyt just täyteen, heinäkuun puolivälissä vuosi sitten puntari näytti tuon 99 kiloa, jonkun aikaa sen jälkeenkin... koetinhan mä vähän karppailua silloi pitkin kevättä ja kesää, mutta ei se silloin lähtenyt elämäntilanteeni sekavuuden vuoksi oikein käyntiin.... Syyskuun 18 pvä, sitten tää totisempi karppauksen aloitus ja paino silloin 96.6 kg.

Lopullinen tavoite on olla sen verran reippaasti 70-luvulla ettei se aina halposti heilu yli 80 kiloon... tässä on opittava pysymään!

Kyllä mä silloin aikoinaan Paikkareissa laihduti 11 kuukaudessa sen 52 kiloa... että kyl lähtee :) ja tulee takaskin nopeesti jossei pidä varaansa! reilun 5 vuotta pysyin tuossa lukemassa ja 10 vuodessa lihoin takasin tuosta paikkareiden pudotuksesta tähän karppauksen aloitukseen noin 30 kiloa! KAMALAA nyt kun sen oikein laskee ja ääneen sanoo! Hyi minua! Luojan kiitos ihan oikeesti että löysin Aloe Veran ja karppauksen, ilman niitä en olisi tänään tässä ja tämä ihminen! Nyt on hyvä olla ja jatkaa pätkäpaastoilua toiselle viikolle, kohta syödään taas kun kello tulee 15 :lol:

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 12:54:06 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Kiitos kaikille onnitteluista :) ihana tätä onkin hehkutella ja olla itteensä tyytyväinen :smt044 On tätä seitkytlukua odotettu ja sinne oltu matkalla koko kesä, tää vaan tarvis tälläistä sysäytystä mikä tästä pätkäpaastosta nyt sopivasti tuli :smt045 Nyt oli tän aika ja hyvä niin!

Tsemppiä kaikille muillekin pätkäläisille ja intoa kokeilla niille jotka vielä miettivät tätä :smt023

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 13:06:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tämä sun onnistuminen antaa varmasti meille muillekin uskoa siihen että pätkis todella toimii :smt023

Kuva

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 16:49:49 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

JIIIIIIHAAAAAAA!!!!!!! HIENO HOMMA PUNAPÄÄÄÄÄÄ!!!!!!! Onnksi olkoon. Sie tartutat meihin kaikkiin innostuksen pätkikseen. Jatka samaan malliin ja nauti olostasi ja elämästäsi. Menen tästä nyt laittaamaan jonkin kommentin omaankin ketjuun. IIIIIHANAAAAAA PUNAPÄÄÄÄ!!!!!!

:smt026 :smt031 :smt040

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 17:40:21 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Edelleen kiitos kaikille myötäeläjille tässä mukavassa tilanteessani :mrgreen: mullon aika levee hymy tänään :smt040

Kauppareissulla sain kolme kommenttia puolitutuilta ihmisiltä että ootpas sä hyvin laihtunut! ja mä hykertelin :whistle:

Vrk 8.

kolmen maissa vaihtui siis paastojakso syömäjaksoon, mulla ei ollut yhtään nälkä ja sit soi ovikello ja tuli kahvivieras, no kermakahvin kanssa otin sit pienen noin 3 cm leveän siivun ruisleipää, voita, juustoa ja iso kasa munavoita päälle.... ja mun syömisen halu siirtyi sillä tänne ilta kuuteen asti. Nyt herkuttelin just äsken... palkitsen itseni ruualla!
Eli tein sienipiirakkaa, suurta herkkua ja namia. Arin karppipizzan ohjeella pohja, se on maailman paras suolasten piirakoiden pohja! ja päälle sit reilusti sienii, sipulia, purjoa ja valkkaria, aurajuustoa ja juustoraastetta ja purkki kuohukermaa ja eikun uuniin... Ziisus sentään mitä herkkua!
Ja jälkkäriksi suklaapuuroa... aattelin että teen maidosta, kermasta, kaakaosta ja liivatteesta "vanukasta", sellaisen suklaavannukkaan mieliteko on ollut joskus tässä viime aikoina kun niitä mainoksia aina tulee telkusta... No laitoin maidot ja kermat kattilaan ja hokasin ettei ole Van Houtenia eikä liivatettakaan... Maidon sekaan sit tummaa Kalevin suklaata ja sellaista pikakahvijauhetta, karamellin makuista lusikallinen... no joo, on siinä hiilaria hirveesti varmasti... ja sit sakeutin sen Fiber huskilla ja Maizenalla, molempia vajaa ruokalusikallinen. Vaniljatippoja muutamia ja makeutusnestettä ja kylmenemään. Ja annoksen päälle lusikallinen kermavaahtoa... Ziizus että oli namia jälkkäriä kun en ole aikoihin (vuoteen) tuollaisia syönyt! Nyt on maha täynnä ja olo raukea!
Taidan köpsähtää kirjan kanssa soffalle nauttimaan hyvästä olostani.

Tästä on hyvä jatkaa! Tsemppiä kaikille ja kiitos kannustuksesta ja yhtymisestä ilooni
:smt006

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 17:59:56 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Kun lukee sun tekstiä niin ihan vesi herahtaa suuhun!!!Ja alkaa miettiä miten sitä huomenna itseänsä hemmottelisi klo 10 jälkeen kun saa taas syödä...

Kokeilin olla ilman kahvia tän paastojakson mutta illansuussa alkoi päänsärky hiipiä niin sit keitin yhden mukillisen kahvia. Niin koukussa mä oon... Mutta enempää en nyt juo kahvia tällä jaksolla ja yritän pikkuhiljaa vierottaa itseni kokonaan kahvinjuonnista paastojakson aikana.

Kaikenkaikkiaan tää pätkäpaasto on tosi mahtava juttu!Sulla on lähtenyt hyvin paino alas niin kuin minullakin. Onnea meille!

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 19:34:43 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

HUIPPUJUTTU---onnittelut!!!! :D

Mulla on oma versio menossa pätkittelystä, mutta jos se ei toimi, niin otan mallia sitten Punapäästä!!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 20:01:29 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

:smt045 =D>

Mä oon tosi onnellinen sun puolestas, voi kuinka saisin edes promillen sun positiivisuudesta. Mä en töissä pääse foorumille, kun tulee access denied (prkl) jännitin iltaan asti, kkun tulin kattomaan sun tulosta.

Kumarrus !!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-02 20:28:29 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Kiitos kaikille myötäeläjille ja kommentoijille! Kyllä mulla onkin hyvä mieli ja olen saavutuksesta ylpeä! Tää on oikeesti mun juttu tää karppaus ja nyt pätkäpaasto. Muiden vaihtoehtohoitojen kanssa tää toimii mulla loistavasti ja kroppa ja mieli on ihan toista kuin ilman näitä! Olen onnellinen että olen ymmärtänyt alkaa kokonaisvaltaisesti hoitamaan itseäni!

Nyt on siis syämäilta ja huominen aamupäivä, klo 15 vaihtuu taas paastolle, meinaan jatkaa vielä pätkäpaastolla kun se näin hyvältä tuntuu!

Kiva jos saan pikkaisen välitettyä energiaa jollekin, positiivinen energia ja tsemppi on tarkoitettu kierrätykseen :)

Hyvää yötä, aamulla on uusi päivä taas, nukkukaa sikeesti!

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-03 07:56:12 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Vrk 9. aamu

Nyt on menossa siis syömäaamu, mutta mitä kummaa, kahvi ei maistu hyvälle, puoli mukia meni viemäriin... ja mä siihen kermankin lorautin punaisen maidon kanssa :( Teetä on nyt hautumassa.
Pieni annos partaäijää ja boysenmarjakeittoa maistuu kyllä tosi hyvälle...

Eilen iltainen sienipiirakka-suklaasoppa herkuttelu teki valtavat ilmavaivat, johan rupsutti. Vaikka oli ihan karppia kaikki, eikä noi annoksetkaan mitään tavallista suurempia olleet. Suklaasoppaa otin kyl sit illan mittaan vähän lisääkin, se oli tosi namiskaa!!!

Mutta unissani söin suklaata! Ja oikeen suoraan haukkaamalla Fazerin sinisen levyn kulmasta... Ja olin nolona, että syön salaa! Jätin sen unessa tännekin kirjoittamatta :roll:

Ehkä mä täs joku pimeä syksyilta pidän elokuvaillan ja syön kynttilänvalossa suklaata ja sipsiä oikeen mässäämällä ja katson vaikka sen "Meri sisälläni"-elokuvan tai jonkun muun hyvän pätkän ja sit seuraavan päivän voin pahoin ja olen sit taas entistä karpimpi sen jälkeen...

Mutta nyt ei ole tuollaisen aika, nyt on pätkäpaasto vaudissa!

Hyvää päivää meille kaikille! Hyvää mieltä ja ihanaa oloa!

EDITTIÄ vielä lisää... että kyllä se sienipiirakan syönti tuntuu alaselässä, eli ottaa sienet munuaisiin. Kroppa on nyt niin putsattu ja hyvin toimiva, että siellä tuntuu kaikki, herkkä mä olen aina kropaltani, mutta Hepa -kuurin myötä tuntuu maksa ja munuaiset kun syö jotain niitä rasittavaa. Sienet ja appelsiinit ovat niitä munuaisille ja maksalle pahimpia... sellainen lievä jomotus oli iltayöstä ja ehkä himpun vieläkin.

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-03 09:04:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Laitanpa tännekin vielä onnittelut! Hieno suoritus, Punis! =D>

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 510 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00