Vrk 9. aamu
Nyt on menossa siis syömäaamu, mutta mitä kummaa,
kahvi ei maistu hyvälle, puoli mukia meni viemäriin... ja mä siihen kermankin lorautin punaisen maidon kanssa

Teetä on nyt hautumassa.
Pieni annos partaäijää ja boysenmarjakeittoa maistuu kyllä tosi hyvälle...
Eilen iltainen sienipiirakka-suklaasoppa herkuttelu teki valtavat ilmavaivat, johan rupsutti. Vaikka oli ihan karppia kaikki, eikä noi annoksetkaan mitään tavallista suurempia olleet. Suklaasoppaa otin kyl sit illan mittaan vähän lisääkin, se oli tosi namiskaa!!!
Mutta unissani söin suklaata! Ja oikeen suoraan haukkaamalla Fazerin sinisen levyn kulmasta... Ja olin nolona, että syön salaa! Jätin sen unessa tännekin kirjoittamatta
Ehkä mä täs joku pimeä syksyilta pidän elokuvaillan ja syön kynttilänvalossa suklaata ja sipsiä oikeen mässäämällä ja katson vaikka sen "Meri sisälläni"-elokuvan tai jonkun muun hyvän pätkän ja sit seuraavan päivän voin pahoin ja olen sit taas entistä karpimpi sen jälkeen...
Mutta nyt ei ole tuollaisen aika, nyt on pätkäpaasto vaudissa!
Hyvää päivää meille kaikille! Hyvää mieltä ja ihanaa oloa!
EDITTIÄ vielä lisää... että kyllä se sienipiirakan syönti tuntuu alaselässä, eli ottaa sienet munuaisiin. Kroppa on nyt niin putsattu ja hyvin toimiva, että siellä tuntuu kaikki, herkkä mä olen aina kropaltani, mutta Hepa -kuurin myötä tuntuu maksa ja munuaiset kun syö jotain niitä rasittavaa. Sienet ja appelsiinit ovat niitä munuaisille ja maksalle pahimpia... sellainen lievä jomotus oli iltayöstä ja ehkä himpun vieläkin.

[/url]