12. päivä
Tällä syöntijaksolla tuli kyllä syötyä vähän tavanomaista enemmän. Eilen klo 10 söin lounaaksi savusilakkamunasalaattia ja jälkkäriksi mustaherukoita ja totalia sekä pari mukia kahvia jonka kaa meni sit vielä kaks palaa %-suklaata.
Iltapäivällä meni kahvin kans vielä toiset pari palaa suklaata!

Klo 15 oli nälkä ja söin pari kourallista suolapähkinöitä. Oli sittenkin se salaatti liian kevyt, kun ei pitänyt nälkää päivälliseen asti.
Päivällisellä söin ens alkupalaksi kananmunan majoneesilla ja pari palaa maksamakkaraa. Sit possusuikalepataa kukkakaalilla ja salaatilla. Jälkkäriksi olin tehnyt omenapaistosta ka söin sitä kermavaahdon kera ison annoksen. (Liian ison!)
Omena paistos alkoi huudella mulla ilalla jääkaapista ja vielä ennen nukkumaan menoa söin sen lopun pois.
Aamupalaksi söin punaherukoita ja rahkaa öljylisäyksellä
sekä kahvia tietysti. Vielä ennen kymmentä syön varmaan vähän manteleita ja omenan.
Ei oikein mennyt putkeen nää mun syömiset tällä jaksolla! Mutta jostain syystä syötätti kovasti mutta siitä huolimatta omenapaistos ois saanut illalla jäädä syömättä!!! Ja kaks jälkkärii samalla syöntijaksolla. Hyi mua!
Iho on mulla kans tullut kuulaaksi ja hehkeäksi mutta on edelleen kuiva. E-epaa ostan heti kun saan taas rahaa, kun se auttaa siihen. Vatsamakkara navan päältä on kutistunut 3 cm mutta muut mitat on ennallaan. Eniten mä haluaisinkin, että maha pienenee. Muuten oon jo aika ok omasta mielestä. Ekalla viikolla ei lähtenyt senttejä. Tätä se kihelmöinti vatsassa ennakoi...
Mä oon huomenna lähdössä mökille ja voi olla, että mulle tulee kaks syöntipäivää kun en jaksa aina olla selittelemässä näitä mun syöntikuvioita. Katsotaan nyt sit...
Hyvää viikonloppua kaikille!!!
Kirrimirri