karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-04 06:17:36

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-07 19:52:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei Punis!

Vähän olen juttujasi kaivannut, kirjoittele joskus tännekin.
Mulla on energiaa vaikka toisillekin antaa kun piristysreissun tein.

Tsemppirutistus :smt052

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-08 13:09:10 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

kiitos vieraille käynnistä ja kommenteista :) ootte ihanii :)

Palailen pätkitellen pätkäilyyn...
eilen söin päivällä ruisleipää kahvin kanssa, savuliha-juusto lisukkeilla ja palan piimäkakkua. Sit paistoin illemmalla voissa 300 gr possua ja valkosipulivoita päälle... no sehän olis mennytkin ihan komeesti karpisti ja pätkitelleen jos en olis tilkkukurssilla juonut kaffetta ja ottanut ohutta palaa unelmatorttua (mikä ei edes maistunut unelmatortulle) ja yhtä suffeli suklaakeksiä...joten lörinäksi meni ja sehän tätä likkaa ketutti :( mihin mun selkäranka on kadonnut??? Höh... :oops: No mutta oppia ikä kaikki, sen verran pahan hajuisia pieruja on ilmassa, että omiakin silmiä kirveltää.,.---- joten eikun takas ruotuun ja kiireesti. Tänään puolen päivän maissa annos äijää ja mehukeittoa, pari mukia kermakaffetta... Pöydällä nötköttää puolikas kaali ja yksi kukkakaali...taidan ostaa jauhelihaa ja tehdä niistä pataa ja syödä ennen tanssikurssia klo 18 ja sit paastoilla huomiseen iltapäivään! Sehän onkin hieno idea, näin mä teen!

Upea aurinkoinen keli, ulkona vaan tosi pirun liukasta, pitää liikkua hissutellen hiihtämällä... ompelukset sujuu ja valmista tulee, mieli on hyvä ja mukava, tästä onnesta ja ilosta ei puutu kuin lottovoitto! Tervetuloa sille!

Aurinkoa ja leppoisaa oloa päiväänne karppihörhöystävät!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-09 09:32:04 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

tulin tähän sinua tervehtimään, ja toteamaan, että kyllä se lottovoittokin tulee, jos lottoaa. tai sillon on ainakin mahdollisuuksia. omalla kohdalla lottovoitto olisi jo suuri ihme, kun en lottoakkan. mutta eipä sitä ikinä tiedä...

torstai on toivoa täynnä!!! toivorikasta torstaita sinulle!

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-09 09:39:32 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

rauli kirjoitti:
tulin tähän sinua tervehtimään, ja toteamaan, että kyllä se lottovoittokin tulee, jos lottoaa. tai sillon on ainakin mahdollisuuksia. omalla kohdalla lottovoitto olisi jo suuri ihme, kun en lottoakkan. mutta eipä sitä ikinä tiedä...

torstai on toivoa täynnä!!! toivorikasta torstaita sinulle!

Kiitos, näin minäkin uskon että minulle on tarkoitettu lottovoitto! Ja kyl mä lottoankin, joten mahdollisuudet ovat suuret :smt045
Eikä sitä tiedä vaikka sun kohdalle osuu joku arpavoitto ilman lottoamista, eikös maailmalla ole vaikka mitä "lottereita" :)

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-09 17:54:30 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Terve taas pätkäläiset ja muu lukemaan erehtyvä karppikansa, päivää jokaiselle :smt039

Enhän mä sit eilen ehtinyt saada aikaan mitään uunissa muhinutta kaalilootaa, vaikka näin aioinkin... mut sit mä tein sen pannulla ja Jösses kun tulikin hyvää... likan kans syötiin eilen pannullinen ja tänään sit tein jo ittelleni toisen pannullisen lisää.... eli näin:

Ohueksi silputtua kaalia ja sipulia ja muutamat hillosipulit isoon pannuun reiluun oliiviöljyyn muhiin
himpun saa ruskistua, muttei varsinaisesti paisteta.... muhii hetken ja on kohta jo puoli kypsää ja pehmeää.

Toisella pannulla samaan aikaan ruskistin voissa jauhelihaa, maustin sen valkosipulijauheella ja cayennepippurilla melko tujakaksi.

yhdistin nämä sitten kaalin kanssa kun molemmat alkoivat olla ns. Kypsiä.

Sekaan sopivasti suolaa- loraus Saarioisten kiinalainen salaatinkastiketta, josta tuli ihana hapanimelä vivahde. Vielä koko komeuden sekaan puoli purkkia Creme Bounjour Cusine kermajutskaa-- makuna valkosipuli-yrtti.
Annetaan hetken muhia kannen alla ja sit herkutellaan! Olihan hyvää sapuskaa ja ah miten karppia!

Paastoaika oli eilisestä klo 17.15 tähän päivään klo 13.30 asti. Sit piti lähteä tuonne muutamaksi tunniksi menolleen ja syötävä ennen sitä.
Likka toi äipälle kaupasta tuliaisena tummaa taloussuklaata ihan sen takia kun joku ilta olin sitä ääneen kaivannut, joten taidan illasta keitellä kaakaota ja nautiskella parit palat suklaatia, sehän on karppia sekin.
Huomenna on hyvä paastoilupäivä taas, lauantaina ja sunnuntaina sit vierihoitoa ja herkuttelua, tosin karppihengessä sekin.... eikun mullahan onkin se kurssinpito lauantaina päiväll ja siellä on kyl seittemänsortin kahvipöytä... ja tuleehan mulle huomen ilta vieraskin jolle pitää kyl iltakahvit tarjota ja sunnuntaina on mentävä kotokonnuillakin käymään, eli hälyttävän paljon on kahvipöytiä edessä tulollaan.. voi kiesus taas, se kysyy meikäläiseltä kaffitelua rakastavalta sukulaissielulta selkärankaa!!

Mutta eikun eteenpäin, tästä on hyvä jatkaa!
Voidaan hyvin!

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-10 13:01:11 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

....sun pitää varmaan ottaa kaffe-eväät mukaan... 8)

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-10 17:33:29 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

Tsekkaas Punis kenen kans mul on treffit tänään :smt004

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-13 10:08:50 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

tarjamaria kirjoitti:
Tsekkaas Punis kenen kans mul on treffit tänään :smt004

Niimpä... vähän olen vaan kade :smt044 ihan vihreenä! Ja kaikki kuuluu kehuvankin miten komee Tomppas on :smt103 tahtoo nähdä omin silmin!

Pätkäilyt on taas jääneet viikonloppuna väliin... tai toisaalta pätkällä meni lauantai kun pidin kurssia koko pitkän päivän ja eväät jäi kotiin, joten söin yhden kuivakakkupalan ja kaffetta ja pullon vissyä join... illasta sitten gourmeeta vasta seiskan jälkeen, kun ei jaksanut ja viittinyt mitään oikeeta ruokaa laitella, niin laitettiin namusen kanssa foliopussiin saunankiukaalle makkaraa ja telkkarin ääressä sit syötiin ja jösses että se oli hyvää! Wilhelmiä ja Tapolan aurellaa ja kun ne oikeen ajan kanssa muhi kiukaalla, niin olihan herkkuva!
Eilinen meni sit sukkuloimassa sukulaisissa ja kun satuttiin sopivasti siskon luo ruokapöytään niin söinhän mä yhden leivitetyn pihvin, lusikallisen aurajuustoperunoita ja kahvipöydässä kakkua minkä pohja oli Diggestivekeksistä.... Ja äitin kahvipöydässä lapsuuteni herkkua, oikeaa unelmatorttua....Mutta jätimpäs sämpylät ja pullat sentään syömäti... ja kotona telkun ääressä jätskiä... illasta oli kyl vetelä ja väsy olo, tosin vaikuttaa sekin kun oltiin koko päivä reissussa ja autossa lähes 400 kilsaa.... mut suolaisen näljä iski illasta vielä vaikka oli maha täysi ja sit piti paistaa kananmunaa ja syödä kurkkureliksen kanssa....
joten taas sitä saa ittensä selvittää hiilarihuppelista täs alkuviikon....
Tänään voi pätkistellä ja huomennakin aamun paastoilla, mut huomen ilta mä järjestän ne kynttiläkutsut ja kahvipöydän, leivon jotain karppia kyl kummiskii.... Ehkä mun pitäis lopettaa täällä pätkäpaastono puolella kirjoitus kun en enää niin puhtaasti ja selkeesti pätkäile, mutta katsotaan miten täs käy ja missä kirjoittelen...
Eletään kuitenkiin karpisti ainaskii taas tää arki :)

Voidaan hyvin ja nautitaan pienistä iloista ja rakkauden runsaudesta!

Mukavaa viikkoa kaikille! \:D/

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-13 14:48:45 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Tervehdys Tarmokarpitar!

Sullahan on taas ollut vauhdikasta, taisitte päästä myös nauttimaan lumimyräkästäkin. Varmaan paremmalla onnella kuin mie, jonka auto yritti sanoa sopimuksen irti puolivälissä paluumatkaa. Olis sittenkin pitänyt lähteä luudalla! :shock: No, kiitos kännyköitten ja kiitos ystävien, matka kuitenkin jatkui ja kotiin pääsin.

Itsekin alkanut tässä miettimään, että onko järkeä kirjuutella tänne, kun viikonloput ja välin viikollakin menee pätkäilyt risaiseksi. Ehkä pitäisi siirtyä vaikka siihen yhteen ateriaan päivässä, tiiä häntä.

Mutta sinun kirjoituksiasi on kuitenkin mukava lukea, joten toivottavasti pysyt linjoilla jatkossakin!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-13 16:32:19 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

Hei Punapää! Onkohan sun luukku täynnä, kun mun meili on tullu kaks kertaa takaisin?
Käypäs siivoomassa ja mä lähetän sulle sitten kutsun gmailiin, niin paljon parempi kuin luukku, ei tule roskapostia eikä hevillä täyty!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-13 16:38:22 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

No siitäks se johtuukin? Että luukku täys...Mie jo eppäilin, että
jokin virus on ryövännyt koko mailin, kun kaikki postit tulee
takaisin... :shock: No kohta saat sitten postia tuplana ellei
peräti triplanakin, hihiii... :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-13 19:45:46 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

No voi hyvät hörhökarppisiskot, sitäkös se onkin ettei kukaan vastaa mun meileihin... loota siis täysi-- no niin näyttää olevan.... mutta nyt se on siivottu ja taas mahtuu :)

Kävelin naapurin tätin kanssa reilun tunnin lenkin, johan teki hyvää tän hiilarikrapulan hoitoon... taidan paistaa munaa kun on niin näläkä....
pitäis lisätä lihaa taas roimasti ruokavalioon, että pysyis näläkä loitolla...

Mukavaa iltaa!

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-15 08:51:06 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Hippasin sitten itteni äsken vaakalle pitkästä aikaa alasti aamulla... hyvältähän se näytti 79,7 kiloo. Eilisen kynttiläkutsuillan ja isomman herkuttelun jälkeen oikein mieleinen tulos, tuohan se tavoitteeni on, että tässä "normaalielämässä" ja vähän soveltaen ja lipsuen pysyn alle 80kg.

Eilen olin kutakuinkin muuten pätkällä... aamu syömäti, päivällä pinaattimunakas aurajuustolla, illasta karppia broileripiirakkaa, mutakakkua ja yksi joulutorttu. Nyt paastoilen puoleen päivään asti ja sitten karppivieraani kanssa herkuttelen iltapäivästä broileripiirakalla ja mutakakulla, illan voin taas paastota kun on tanssikurssi :) tulee se sepelvaltimokin hoideltua siinä humpatessa samalla :)

Joten hyvin menee mut menkööt vaan :)

Mukavaa oloa kaikille! Ihanaa keskiviikkoa!

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-20 14:55:54 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Mä taidan nyt jättää tän pätkisketjun tähän kun en oikeeoppisesti enää pätkäile, silleen tiukasti kuin alussa ja mun filosofiani mukaan tää ei toimi jossei ole oikeesti 24/24 pätkimässä.
Tää on ihan pirun hyvä sydeemi kun vetää tän oikeen läpi, tällä voisi arkioloissa olla vaikka kuinka ja kauan, periaatteessa vaikka aina, mutta kun luonne taipuvainen tälläiseen kissanristimiseen ja nautiskeluun, niin sit menee viikonloppuisin ja kekkereissä pätkät sekaisin ja sit ehtii viikolla muutamat pätkät ottaa, niin ei se sit mene oikein.
Mulla tää oli pelastus ja vei jumista ja lepsuiluista hyvin pitkään kaivatulle 70 luvulle, joten suosittelen tätä kaikille, mutta tiukasti ptiää olla 24 syömättä välillä, että elimistö hiffaa mistä täs on kyse!
Juomista se vaatii tämäkin sydeemi paljon ja monella kuuluu menevän huonosti osin sen takia etteivät olet tiukkoja eivätkä juo tarpeeksi ja heti kun mielieteko iskee niin sit syödään.... kyl täs pitää selkäranka olla napakka. Tahtoa tää vaatii kuten muukin karppaus :)
Mä kokeilin toista kuukautta ja hyvin meni nelisen kiloa ja olo oli kaikinpuolin mainio. Voisipa ottaa taas tammikuussa alkuvuodesta uudelleen käyttöön, kunhan tässä on elämästä nautiskeltu vähän pimeänä aikana ja joulua odotellessa :)
Pätkäilen tässä varmaan päivän silloin ja toisen tällöin, muttei se ole sitä oikeeta ja virallista pätkäpaastoa sit kuitenkaan kun ei ole säännöllistä.

Joten tämä nyt tällä erää Puniksen pätkistä jatkan tuolla omassa ketjussa lisää omia jorinoita....
Voidaan hyvin ja nautitaan pienistä asioista! Kuva

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-20 16:05:08 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

moi moi punis!!

jatketaan turinointia siellä sinun ketjussasi!!!

naatiskele ja naatiskele ja naatiskele!

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-21 00:25:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei!

Mukava varmaan olla normaalipainossa ja kun saa sen siellä pysymään. Käyn lukemassa juttujasi tuolla ketjussasi kun lopetat täällä. Älä nyt kokonaan katoa foorumilta. :)

Kaunista huomista ja aurinkoisia ajatuksia sulle. :smt052

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00