Vrk 37 ohi... yö siis ja aamulla on Vrk 38.
On lunta tulvillaan.... ainaskin 30 senttiä

kohta se on oikeesti mulla avanto, vähän vielä pakkasta lissee.... jeee... jokohan viikonloppuna olis vai onko se Pouta luvannut poutaa ja sadetta?
Vähän meni plörinäksi tänään taas pätkimisaikataulut, huomaan etten ole enää niin napakka tuossa kelloon katsomisessa...
Ystävättäreni soitti tänään klo 11 ruokatunnin alussa Siwasta, että lounastettaiskos yhdessä, hän haluaisi nähdä miten mun chakroihin ja energiakenttiin on vaikuttanut onnellinen viikonloppu.. Johan se mulle sopii paremmin kuin nenä päähän... sanoin äkkiä laittavani munakasta pannuun ja hän lupasi tuoda lisukkeita.
Näin sit tein ison pannullisen pikamunakasta -sipulia-kinkkua-munia-aurajuustoa-mozarellaraastetta-pippuria. Hän toi metukkaa, oltermannia, kaalia, suolakurkkua ja jälkkäriksi tummaa Fazerin suklaata ja kermaa kahviin. Näin me herkuttelimme lounaan, juttelimme siitä mitä mies voi tehdä minun energiakentälleni ja miten silmäni ovat loistavat ja chakrat kirkastuneet ja voimistuneet jne jne... Ihana hetki!
No tämä ruoka-aika tietty sopi mulle hyvin yhdistetyksi aamupala-lounaaksi... Päivällä sitten tuli toinen ystävä leipäjuustopaketin kanssa, ja näin sit kahvittelimme ja söimme leipäjuustoa, nämä ihanat ystäväni ovat jo oppineet mitä meille kantsii tuoda

etteivät tule korvapuustien kera!
Illasta oli sit kutsut kynttiläkutsuille kylään ja tiesin entuudesta että siellä on sen seittemän sorttia emäntä väkertänyt... ja mun olis pitänyt alkaa klo 15 paastoileen...
Noh, hän oli mua ajatellen leiponut Gluteenittomista jauhoista lihapiirakkaa, enhän mä voinut olla sitä ottamatta ja mustikkapiirakka oli tehty mua aatellen ohrakkaasta, sitäkin sitten otin. Minusta sekin on jo hienoa että joku ajattelee sen noin, etten syö vehnäjauhoja, joten jos joku mulle erikseen tekee ilman niitä, en mä sit kylässä liian nirsokaan voi olla...eikä tarviikaan olla, mullahan on painokin ihan hyvin hallinnassa enkä mä noista nyt hirveen kipeekskään tule. Join sit pari kuppia kahvia kermalla ja otin molempia piirakoita, ihailin kalliita kynttilöitä ja nautin mukavasta naisenergia-illasta! Mutta kotiin tullessa meinas kyl matkanteko hyytyä, ihan julmettu myräkkä ettei meinannut tällä kropalla eteenpäin tuiskussa päästä kävelemään... Mutta kotona ollaan! Ja huomenna paastoten klo 11 asti ja sitten syön lounasvieraan kanssa kaalilootaa jonka laitan aamutuimaan muhimaan. Näin se elämä etenee täällä sisäsuomessa...
Kauniita ja mielenkiintoisia unia.. mitä kellekin 

[/url]