Helou kaikki karppisiskot ja -veljetkin ja eritoten pätkäilystä kiinnostuneet kanssaeläjät
Nyt on tullut aika koota joku
kuukausiraportti pätkäpaastosta.
Aloitus oli 25 syyskuuta, eli tasan siis kutakuinkin kuukausi sitten.
-Miksi aloin pätkiä?
---> Halusin kokeilla olisiko tässä se sysäys rasvanpolttoon mikä junnasi paikallaan, eikä painoni pudonnut karpaten. Halusin jotain "uutta".
Mitä toivoin pätkimiseltä?
---> 2 kilon painonpudotusta
Mitä olen saanut pätkimiseltä???
---> Virtaa ja energiaa, hyvää unta, virkeämpää heräämistä. "kirkkaammat aivot", selluliitit ovat huomattavasti siloittuneet, peffa on kiinteytynyt, sain sysäyksen hoitaa monta rästihommaa, kroppa toimii moitteetta, olo ja fiilis on mainiot. Ihosta en osaa sanoa mitään, kun se on ennenkin ollut hyvä, jokunen kommentti on tullut toisilta, että olen "terveen ja hyvinvoivan näköinen" liekö tämä sitten näkyy ihon värissä yms. Edelliset menkat ekalla pätkäviikolla oli niukat, nyt on "normaalit", mutta ei kipua eikä turvotusta.
Paino on pudonnut 81,3 kilosta 79 kiloon. Kävi jo pari päivää 78 kilossa.
Tänä aamuna painoin tasan 79, menkat menossa ja syönti-ilta takana.
Eli pudostuta on kuukaudessa pätkimisellä tullut
-2,3 kiloa
Mitä nyt???
--> Tää on kyl niin hyvä systeemi että mä jatkan vielä. Mutta en ota nyt viikonloppuisin stressiä jos syöntiajat menee vähän sekaisin tai vaihtuu illasta toiseen tai syön vaikka molempina iltoina, kunhan sitten palaan takasin ruotuu ja pätkälle. Ehkä saatan ottaa vaikka siiderinkin.
Toistaiseksi ei ole mitään negatiivista sanottavaa tai kielteistä tässä hommassa, joten antaa mennä kun on alamäki!
Tavoite???
--> Paino on saatava suht hyvällä pysymään noin 78-79 kilossa, 80 raja ei saa ylittyä kovinkaan usein! JA mieli ja fiilis on pysyttävä hyvänä ja korkealla ja olo mainiona!

joten eikun eteenpäin kuten mommokin meni hangessa!
Tsemppiä ja lämpimiä tukevia ajatuksia kaikille pätkäläisille! Uskotaan tähän hommaan ja ollaan napakasti ruodussa eikä repsuta ja lipsuta, hyvin menee niin menköön!