karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 22:28:37

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-25 07:55:59 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
Helou kaikki karppisiskot ja -veljetkin ja eritoten pätkäilystä kiinnostuneet kanssaeläjät :smt039

Nyt on tullut aika koota joku kuukausiraportti pätkäpaastosta.
Aloitus oli 25 syyskuuta, eli tasan siis kutakuinkin kuukausi sitten.

-Miksi aloin pätkiä?
---> Halusin kokeilla olisiko tässä se sysäys rasvanpolttoon mikä junnasi paikallaan, eikä painoni pudonnut karpaten. Halusin jotain "uutta".

Mitä toivoin pätkimiseltä?
---> 2 kilon painonpudotusta

Mitä olen saanut pätkimiseltä???
---> Virtaa ja energiaa, hyvää unta, virkeämpää heräämistä. "kirkkaammat aivot", selluliitit ovat huomattavasti siloittuneet, peffa on kiinteytynyt, sain sysäyksen hoitaa monta rästihommaa, kroppa toimii moitteetta, olo ja fiilis on mainiot. Ihosta en osaa sanoa mitään, kun se on ennenkin ollut hyvä, jokunen kommentti on tullut toisilta, että olen "terveen ja hyvinvoivan näköinen" liekö tämä sitten näkyy ihon värissä yms. Edelliset menkat ekalla pätkäviikolla oli niukat, nyt on "normaalit", mutta ei kipua eikä turvotusta.
Paino on pudonnut 81,3 kilosta 79 kiloon. Kävi jo pari päivää 78 kilossa.
Tänä aamuna painoin tasan 79, menkat menossa ja syönti-ilta takana.
Eli pudostuta on kuukaudessa pätkimisellä tullut -2,3 kiloa

Mitä nyt???
--> Tää on kyl niin hyvä systeemi että mä jatkan vielä. Mutta en ota nyt viikonloppuisin stressiä jos syöntiajat menee vähän sekaisin tai vaihtuu illasta toiseen tai syön vaikka molempina iltoina, kunhan sitten palaan takasin ruotuu ja pätkälle. Ehkä saatan ottaa vaikka siiderinkin.
Toistaiseksi ei ole mitään negatiivista sanottavaa tai kielteistä tässä hommassa, joten antaa mennä kun on alamäki!

Tavoite???
--> Paino on saatava suht hyvällä pysymään noin 78-79 kilossa, 80 raja ei saa ylittyä kovinkaan usein! JA mieli ja fiilis on pysyttävä hyvänä ja korkealla ja olo mainiona!

:smt041 joten eikun eteenpäin kuten mommokin meni hangessa!
Tsemppiä ja lämpimiä tukevia ajatuksia kaikille pätkäläisille! Uskotaan tähän hommaan ja ollaan napakasti ruodussa eikä repsuta ja lipsuta, hyvin menee niin menköön! Kuva

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-25 09:08:13 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

Liittynyt: 2006-06-20 08:05:13
Viestit: 6481
Onnea Punapää!
Mä oon jo jonkun aikaa "pohtinu pätkimistä" mut en vaan saa aikaiseksi.
Nyt viel kämppis tulee kahden kk:n reissulta takaisin - eikä hän karppaa, vaan tarvitsee leipää, riisiä, perunaa. (laktoosi-intol.)
lisäks rassaa kirjoituskurssi, lue: teettää töitä! eikä kirjoitin toimi!
eli tuli nyt sulle valitettua...

_________________
102 (joulu 2004) oli jo (2007-2010)70 -sit pitkään 80-82 -nyt 75 ja laskee...
2012:paluuta oikeaan ruokaan ja taas 2015

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-25 10:29:43 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
tarjamaria kirjoitti:
Onnea Punapää!
Mä oon jo jonkun aikaa "pohtinu pätkimistä" mut en vaan saa aikaiseksi.
Nyt viel kämppis tulee kahden kk:n reissulta takaisin - eikä hän karppaa, vaan tarvitsee leipää, riisiä, perunaa. (laktoosi-intol.)
lisäks rassaa kirjoituskurssi, lue: teettää töitä! eikä kirjoitin toimi!
eli tuli nyt sulle valitettua...


Kyllä meille valitusta sopii, anna tulla vaan jos helpottaa :)
Sanopas sille kämppikselle että minunkin mielestä hänen kantsii alkaa karppaamaan, sano multa terkkuja :) Ja varmasti hän huomaa viksuna naisena, miten sinä olet kahdessa kuukaudessa muuttunut positiivisesti niin mieleltä kuin kropaltakin!!! Jospas siitä vaikka innostuisi! Ja sano hänelle, ett mullakin hävis kaikki laktoosivaivat sen siliän tien kun aloin karpata ja käyttää oikeeta rasvaa ja maitotuotteita, kun unohdin koko intoleranssin ja hyla-tuotteet. Partaäiäijää, voita ja kermaa, punaista maitoa ja juustoja ja intoleranssista ei ole tietoakaan enään!
Tsemppiä sulle ja hyvää mieltä!

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-25 16:09:07 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

Liittynyt: 2006-09-09 04:42:13
Viestit: 1686
miulakin tulee kuukausi lauantaina täyteen, ja aion jatkaa. on tää sen verran mukavata hommaa, ja tuloksellista etenkin. ei kun vaan mummot hangessakin eteenpäin!!!!

_________________
ENKELIT OSAAVAT LENTÄÄ, KOSKA NE OTTAVAT ITSENSÄ KEVYESTI.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-25 19:44:44 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Joo, jatketaan me vaan, kun vauhtiin on päästy...!! Mitä sitä hyvää kesken lopettaan.

Kirrimirri

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-25 19:53:03 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

Liittynyt: 2006-06-20 08:05:13
Viestit: 6481
Kiitos Punis! :D

_________________
102 (joulu 2004) oli jo (2007-2010)70 -sit pitkään 80-82 -nyt 75 ja laskee...
2012:paluuta oikeaan ruokaan ja taas 2015

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-25 20:03:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-01-29 23:23:25
Viestit: 9387
Hyvin menee sullakin niinkuin mullakin pätkis. :lol:

Samoin jäi laktoosivaivat multakin kun rasvaista jugua ja voita syön. Eikä ole mielitekoja usein syödä. :D


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-26 09:32:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-04-22 21:50:19
Viestit: 713
Punapää kirjoitti:
vaki.nainen kirjoitti:
Punis.. voi kuulostaa vähän oudolta, mutta sä olit mun viimeöisessä unessani. :lol:

Nimim. Miten niin liikaa aikaa foorumilla?!


Jesh :) Kerro heti mitä siinä tapahtui?! Olinks mä lihava ja ruma ja ilkeä... vai oma ihana itteni :lol: *Odottaa innolla*


Ihan oma itsesi olit (siis sellainen ainakin kuin kuvittelen sinun olevan :) ), mutta mitään muuta en siitä unesta sitten muistakaan :lol:

Ja tarjamaria, kerro kämppiksellesi terveisiä minunkin puolestani: ei enää laktoosi-intoleranssioireita karppauksen (ja täysrasvaisten maitotuotteiden käytön) aloittamisen jälkeen :wink:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-26 17:01:53 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
Hyvä juttu vaki.nainen, etten mä pöllöillyt mitään omituista sun unessas :)

Tää on ollut sellainen viikko ja muutama viime päivä yhtä hel****(tskuttia)
että elämä on näyttänyt murheensa ihan muissa osioissa kuin karppaamisessa ja pätkimisessä... mutta niin tässä vaan mennään eteenpäin että lumi pöllyää! Isot kiitoshalaukset "karpilliselle energialle" jota olen joiltakin karppisiskoilta saanut isolla roppakaupalla, niin voimasta kuin valosta olen kiitollinen, raulinkin thaimaan aurinko lämmitti eritoten paljon tässä sateisen harmaassa olossa! Kuva

Huomaatteks te miten mäkin olen oppinut laittamaan tänne uusia ja osuvia hymppiksiä :?:

Mutta siis asiaan, eli pätkimisiin... olenkos mä syönyt vai ollut syömättä, pitää ihan miettiä... hetkinen... joo... nyt on kyl mennyt vähän puurot ja vellit sekaisin... tai siis olen syönyt ihan karppiruokaa tottakai mutta vähän on kellot sekaisin, eli kun piti paastota tänään klo 15 asti (vai eikös pitänytkin?) niin mä join sit aamulla laten kylän kahvilassa, sen kunniaksi että selvisin yhdestä myllystä hengissä. Sitten ystävättäreni tuli keventämään taakkaani keittolounaalle ja näin mä sit laitoin kukkakaali-koskenlaskija-pekoni-soppaa, älyttömän hyvää tietysti ja sen kanssa säin Uotilan leipää, voita ja oltermannia. Jälkkäriksi jätskiä ja kahvia kermalla.
Nyt söin äsken klo 17.30 samaa soppaa lisää ja yhden Uotilan. Se leipä pitäis olla kyllä syömättä, en ole aikoihin oikein syönytkään, mutta kun sitä on jääkaapissa peketillinen niin otettua tulee ihan suotta :(
Mutta tosiaan nyt on elämässä nii asioita, että hiilaria palaa vaikka niitä vähän enemmän söisikin... nyt muistan syöneeni jossai kohdin päivällä partaäijää mehukeitolla ja kahvin kanssa suklaakeksin...
Energiapläjäykset mitä olen saanut taivaanpeilin kautta, ovat laittaneet aineenvaihdunnan liikkeelle myös fyysisesti ja olen ravannut pissalla sata kertaa, ja sitä tulee ja tulee, ämpärillinen kerrallaan, joten hyvin on nesteet kiertäneet, otampas taas wissyä tilalle .. kippis... Kuva jotain tiivistymistä on kropassa tapahtunut kun housut pyörii jaloissa ja kaikki vaatteet on isoja, takit roikkuu niin että hyvä kun hartioilla enää pysyvät!

Mutta näin mennään etiäpäin... uskotaan, toivotaan ja luotetaan ja varsinkin Rakastetaan! Kuva

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-27 06:47:18 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

Liittynyt: 2006-09-09 04:42:13
Viestit: 1686
NÄIN TEHDÄÄN!!!

:smt049 :smt031 :smt049 :smt050 :smt049

_________________
ENKELIT OSAAVAT LENTÄÄ, KOSKA NE OTTAVAT ITSENSÄ KEVYESTI.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-27 14:16:50 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
Se on pätkäperjantai, tie monesko päivä, laskut on sekaisin...
syömäaamu, join ekaksi teetä aamutuimaan, vähän partaäijää, sit kävin ulkona leikkiin koiraa koiranilmassa ja kastumassa, kotiin päästyä 10 jälkeen paistelin 5 pekonia ja 2 munaa ja söimpäs sit ne...
kahvit päälle ja kerma seassa...
nyt on nälkä, jotain pitäis väkertää ja alkaa sit paastolle.

Eilinen ja tää päivä on mennyt tälleen ... Kuva

Ihanaa et on viikonloppu edessä, harvoin olen sitä näin odottanut kuin nyt tällä viikolla... mahtavaa, treffit ja kaikkea ihanaa tiedossa, tanssia... ruusuillatanssiakin.... Kuva

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-27 18:10:59 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Heips!
Jaa, sulla oikein rehvit ja kaikkea. No mikäs sen mukavampaa! Toivotaan että sulla on oikein mukavaa! Mitäs olet muuten ommellu? Munkin tarvis kaivaa kone naftaliinista ja alkaa värkkää verhoja kumpaankin kiettiön ikkunaan. Vielä kun muistais joku ilta ottaa mitat ikkunoista, niin pääsee sen jälkeen ompelemaan. Ompelu on ihan mukavaa hommaa, vaik mä en nyt kauheesti osaa mitään ihmeellistä ommellakkaa. Mä teen sellaset kappa-salusiini tsydeemit sini-valkoisesta kankaasta. Niitä on tullu, vuosien saatossa, ommeltua yhdet sun toisetkin verhot, mutta ne kaikki jäi exälle. Mun mielestä parempi on, että ne pysyykin siellä.
Nyt puhaltaa uudet tuulet :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-29 06:27:12 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

Liittynyt: 2006-09-09 04:42:13
Viestit: 1686
onpa mukava, että on noin treffit ja muutkin meiningit mielessä. toivottavasti sinulla on ollut nautinnollinen viikonloppu.

nautihan kovasti elämästä ja ihan joka hetkestä. silleen sitä pitää!!!

_________________
ENKELIT OSAAVAT LENTÄÄ, KOSKA NE OTTAVAT ITSENSÄ KEVYESTI.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-29 22:02:42 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
rauli kirjoitti:
onpa mukava, että on noin treffit ja muutkin meiningit mielessä. toivottavasti sinulla on ollut nautinnollinen viikonloppu.

nautihan kovasti elämästä ja ihan joka hetkestä. silleen sitä pitää!!!


ON ON ja ON...ollut ihana vkl ja 1,5 vrk rehvit :smt007

oonks mää syönyt vai ollut syämäti, en oo varma...
pe ilta taisin jotain syödä ja sit la aamupäivän olla syömäti mut sit tul tarjamaria päiväkahville ja syötiin omppupiirakkaa, jonka päällä kermavaahto-partaäijää ja kermaista pannukahvia, sitä maalaisen espressoa :) ja pari suolakeksiä ja homejuustoo päällänsä...
Sit tein rehvejä ootellessa sellaista suolaista piirakkaa,mihin tyhjensin jääkaappia... siis Arin karppipizza-pohja ja jauhelihaa,sipulia,sieniä, kirsikkatomaatteja, hillosipuleita, juustonjämiä, aurajuustoa ja kuohukermaa, mausteita... namiahan se oli ja sitä sit töin rehvimiehen kanssa tanssiinlähtiessä ja yöllä 4 jälkeen tanssista kotia palatessa.
Muutamia siidereitä tuli juotua myös. Tänään iltapäivällä normaali pekoni-muna-partaäijä.kermakahvi-omenapiirakka Brunssi.... illasta eilistä piirakkaa ja salaattia ja jätskiä Maajussin morsianta katsellessa...
Nyt vois sit alkaa paastoamaan ja palata normaaliin arkirytmiin..

Olipas kiva viikonloppu, tosi kiva juttu että tarjamaria bongas meitsin tosta fillaroimassa kylän raittia partaäijän kanssa :) kiva oli tavata ja turista ja löytää elämistämme paljon yhteistä, oikein rattoisa lauantai-iltapäivän hetki uuden ystävän kanssa!
Olipas ihanat treffitkin *huokaus* :smt060

Leppoisan mukavaa sunnuntai-iltaa kaikile! Nautitaan siitä mitä ollaan elämältä saatu, ollaan kiitollisia ja rakastavaisia!

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-29 22:33:43 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

Liittynyt: 2006-06-20 08:05:13
Viestit: 6481
kiitos viimeisestä, Punapää! Oli namitarjoukset! ja näyttely! ja kaik tuliaiset viel kotiin...tänään pistin pannulle voita ja SUPPILOVAHVEROITA ja kermaa ja söin possun kans...maistui ah niin hyvältä!
kiva et treffitkin meni hyvin!

nyt otan pienen omenahillonamin ja painun unten maille. öitä!
tm

_________________
102 (joulu 2004) oli jo (2007-2010)70 -sit pitkään 80-82 -nyt 75 ja laskee...
2012:paluuta oikeaan ruokaan ja taas 2015

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-29 22:38:08 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-25 21:28:23
Viestit: 3519
Voi ihku, on teillä tytöillä ollut kivaa! Ihanaa, että tapasitte! On se kumma, miten se elämä sitten oikein meneekään...ja kaikenlaista yllättävää meille järjestää...

suppilovahveroissa mukana teiän kanssa! O:)

no sen Puniksen kyllä jätän rehvimiehen kans ihan rauhaan...mul on oma rehvimies... :wink:

Lainaa:
ON ON ja ON...ollut ihana vkl ja 1,5 vrk rehvit

IHANAA!!! Että mie olen onnellinen sun onnestas!!!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-29 23:05:10 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
Sirutar kirjoitti:
Voi ihku, on teillä tytöillä ollut kivaa! Ihanaa, että tapasitte! On se kumma, miten se elämä sitten oikein meneekään...ja kaikenlaista yllättävää meille järjestää...

suppilovahveroissa mukana teiän kanssa! O:)

no sen Puniksen kyllä jätän rehvimiehen kans ihan rauhaan...mul on oma rehvimies... :wink:


Toivottavasti sullakin oli ihana viikonloppu rehvimiehesi kainalossa!

Olisit kuule sirutar sopinut hyvin kahvipöytään tarjamarian ja mun kanssa, siinä ne olis yhtäläisyyksineen olleet sinunkin juttusi ihan hyvin seassa :) sen verran henkihörhöjä myö ollaan ja samoja kokemuksia, että juttua olisi piisannut vaikka kuinka :) Ja omppupiirakkaakin olis sulle riittänyt :) Nyt tiskaamaan julmettu viikonlopun tiski ja sit petiin unelmoimaan... Hyvää yötä!

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-29 23:12:38 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
tarjamaria kirjoitti:
nyt otan pienen omenahillonamin ja painun unten maille. öitä!
tm


kiitos kiitos itsellesi :) tervetuloa toistekkin!
Hassu juttu että mun keittämä omenasose mitä tarjamarialle evääksi annoin on hänen tuttunsa omenoista tehtyä...näin se on maalla pieni tää piiri :roll: ...

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-30 09:29:45 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
Vrk. 36. aamu eli 6. pätkäviikko alkaa nyt!

Alaston aamupaino 78,8 kg, joten hienosti on mennyt, vaikka viikonlopun nautiskelinkin karppiruokaa kelloon katsomatta.

Nyt palaan ruotuu paastoamalla tänään iltaan asti, katsotaan mihin aikaa sit on syömäfiilikset... Kyllähän mä tän ihanan viikonlopun jälkimainingeissä nyt olen syömättä vaikka kuinka kauan ja haaveilen vaan Kuva

Maa on valkoisena lunta ja lisää tulee tuutin täydeltä! Kiva jutska kohta pääsee uimaan! Kuva

Rooiboos aavikkokermaa litra aamupalaksi ja kohti päivän hommia...
Mukavaa talvista maanantaita karppisiskot ja veljetkin!

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-30 10:38:46 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-25 21:28:23
Viestit: 3519
Hei, nyt täälläkin jo lumihiutaleita leijailee! Ihanaa!!! Vaikken kyllä mikään talven fanittaja ookkaan...

Ihania unelmoita sulle!!!

Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)