45. päivä
Aamupäivästä jo lähdettiin sinne Serenaan ajelemaan. Ihan kiva paikkahan se oli mutta Levin kylpylästä tykkäsin enemmän ja Kalajoellakin on aika kiva.
Ekaksi mentiin villiin virtaan ja se olikin sellasta menoa, että mulla selkä venähti siinä vähän kipeäksi. Enimmän aikaa olin sit porealtaassa sitä parantelemassa. Onneksi siitä sit vertyi...
Kamalan paljon siellä on venäläisiä! Koskas se on oikein rakennettu, kun ne suihkut oli niin alkeellisen oloiset? Turkkilainen sauna jätettiin väliin, kun sieltä kuului vain venäläismiesten puhetta kun avas oven. Ei sit vaan enää innostanutkaan.
Korpilammella oltíin syömässä seisovassa päydässä mutta ei ollut kyllä hintansa väärti!! Gulassikeitto lampaanlihasta oli kyllä hyvää ja maukasta. Salaattejakin oli aika monenlaista mutta makaronia tai riisiä taas tungettu lähes joka paikkaan. Salaattikastikkeet jätin väliin, kun ei ollut mitään sopivaa. Pääruuaksi söin pari silakkapihviä ja riistakäristystä. Minkäänlaisia keitettyjä kasviksia ei ollut.

Pottua oli kyllä tarjolla monenlailla laitettuna

Jälläriksi sit kuppikahvia, kun tarjolla oli vain herkullisia transrasvakeksejä.
Minusta valikoimat oli muutenkin huonot, saati sit mulle sopivaa ja kallis hinta. Syötiin sit siellä kuitenkin kun oli niin päätetty ja nälkäkin oli jo puol kaks. Mulla ois paasto loppunut jo kymmeneltä mutta hyvin jaksoin tuohon asti.
Nälkää se ruoka ei kuitenkaan pitänyt hyvin, kun oli niin kevyttä. Neljältä tuli kotona nälkä ja kun en sitä jaksanut kauaa kuunnella tein "jämäsalaatin" kaapista löytyvistä aineista. Kauppaan en ehtinyt lähteä, kun illalla oli menoa. Keitin sit kolme kanamunaa ja silppusin ne. Sekaan purkki tonnaria öljyineen ja pala kurkkua pienittynä sekä avokakado palasina. Sekaan majopurkin loput ja eiku syömään. Nyt ruokani oli niin tuhtia etten jaksanut syödä siitä kuin puolet. Mustaherukoita vähän jäisinä jälkkäriksi.
Kotiin tullessa kävin sit kaupasta ostamassa Aurajuustoa ja palvikinkkusiivuja. Mainoslehtiä lueskellessa tulin syöneeksi samalla puolet Aurasta

ja vähän kinkkusiivuja. Pitäs nyt jaksaa aamuun asti. Aura on mun suurta herkkua...
Olo on kyllä ollut koko päivän kylpylän jälkeen mukavan raukea. Voipi olla että tännän meen jo suht aikaisin sänkyyn ja vedän läskit silmille ja alan katseleen oman kullan kuvia...
Kirrimirri