karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 06:27:55

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 163 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-07 11:50:52 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

44. päivä

Tää aamupäivä onkin sit mennyt puhelimessa istuessa. Vähän ennen kymmentä havahduin siihen, että äkkiä munakkaan paistoon jotta kymmeneltä voi taas alkaa paastoamaan. Tein sit kahden munan munakkaan johon heitin väliin purkin tonnaria ja vähän mausteita. Juusto oli päässyt loppumaan. Salaatiksi loput kaapista löytyvät vihannekset.

Munakas kitusiin ja prossasuklaata jälkkäriksi. Sit taas soitteleen. Olen tänään soittanut työkkäriin, KELA:n, työttömyyskassaan ja verotoimistoon. Ja kaikkialla melkein ensi jonottanut pitkään. Kyllä on niin byrokraattista kaikki tää touhu. Nyt pitäs sit kaikki asiat olla hoidettuna.

Lidlistä haen taas vissyä ja vihanneksia. Vissyn voimalla sit vesijumppaan. Huomenna menen Serenaan mun muutamien ystävien kanssa. Mulle tarjotaan se reissu! :D En oo ennen käynyt siellä vaikka on näin lähellä.

Nyt vähän ulkoilemaan, jotta pää selviää kaikesta asioiden selvittelystä ja setvimisestä...

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-07 13:03:25 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Lainaa:
Huomenna menen Serenaan mun muutamien ystävien kanssa. Mulle tarjotaan se reissu! Very Happy En oo ennen käynyt siellä vaikka on näin lähellä.

Ihanaa! Runsautta elämääsi!
Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-07 16:03:12 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

ihanaa tosiaankin!!!! onnea työpaikan johdosta. ja nauti oikein kovasti siellä serenassa. lähtisin mielelläni mukaan itsekin, mutta jospa sen kunniaksi pulahtasin huomenna mereen.

ja nyt ukon kanssa maten juontiin.

mukavaa iltaa sinne sinulle!!! paasolla mennään ite kukin.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-07 16:21:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onnittelut Kirrimirri, helpompi on vakituista paikkaa etsiä kun on jo työelämässä, joten ei muuta kuin häntä pystyyn ja nautihan vesielämästä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-07 18:36:40 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Onpas täällä ollut vilkasta. Mukavaa kun käy vieraita! :lol:

Kiitos vaan kaikille mukavista toivotuksista! \:D/ Huomenna sit nautin Serenan vesielämästä täysillä ja sit mennään siellä hyvin syömään. Mulla loppuu paasto sopivasti kymmenen jälkeen. Katsotaan nyt sit mihin aikaan maltetaan syömään mennä.

Tänään vesijumpassa sainkin jo mukavaa esimakua, kun jumpattiin koko ajan pötkylöillä ilman vesivyötä. Oli tosi tehokasta ja hauskaa!!! Kyllä nauru raikui uimahallissa, kun vaikka mitä hassua niillä tehtiin...

Vissyä oon juonut 1,5 l päivässä mutta kesken jumpan pamautti pahan suonenvedon. :evil: On taas käytävä ostamassa magneusimia. Suonenvedot ei ookkaan vaivannut nyt pitkään aikaan.

Mielellään ottaisin sut mukaan, Rauli, sinne Serenaan mutta sulla on paljon upeammat uintivedet siellä kyllä... Uitko sä paljon? Mä varmaan uisin jos ois tuollainen mahdollisuus.

Mukavaa illanjatkoa kaikille!

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-07 19:30:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Multaki onnitteluja työpaikasta. Kuus viikkoa tosiaanki parempi kuin ei mitään. Saa työkokemusta ja niitä tärkeitä kontakteja :).

Oispa ihana lähtiä käymään kylpylässä *unelmoi*. Hartiat rakastais niitä hierontasuihkuja :smt050 . Nauti olostas meänki puolesta, joohan? :D Tuot sitte lisää hyvää tuulta tullessas tännekki...

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-07 19:47:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt039

Kurkkaan tänne kun linjoilla olen taas. Mukava kun olet vielä pätkiksessä ja nautintoja sinne Serenaan hakemaan. Minä sain lauantaina jalkojen hierontaa mieshierojalta ja tuntu hyvältä väsyneisiin jalkoihini. Muutenkin piristi reissu vaikkei pitkä ollutkaan ja menomatkalla vähän oli ongelmia.

Tsemppiä :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-07 20:47:27 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Ja onnentoivotukset sen kun jatkuu!! :lol: :lol: On mukava kun täällä on niin kannustavaa porukkaa. Kiitos Geri ja Jemi!

Kävin äsken ostaan itselle uuden uimapuvun. (tuhlaa rahat jo ennen kuin ne on edes tienattu! :smt018 ) Entinen oli jo niin kulahtanut ja vähän jo isokin, kun on noita kiloja lähtenyt. Ihan sellasen urheilullisen Adidaksen uimapuvun ostin, kun käyn paljon vesijumpassa ja vesijuoksemassa.

Ihan kokeilematta otin kolmekasin ja onneksi se oli sopiva, kun uima-asuja ei voi edes palauttaa. Tuntuu hyvältä mahtua taas entisen kokoisiin vaatteisiin. :P

Hartioita mä hierontasuihkuissa huomenna hellin.*Unelmoi hierojalle pääsystä* Hartiat ei tykkää, kun vietän aivan liian paljon aikaa tällä foorumilla!!! Kohta sitä ei sit ehdi ihan samanlailla kuitenkaan.

Yleensä en enää juo kahvia iltaisin mutta äsken kun tulin kaupasta kotiin teki mieli mukillista niin. Ja tänne tietty lukeen juttuja...

Huomisia nautintoja odottelen!

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-08 21:50:35 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

45. päivä

Aamupäivästä jo lähdettiin sinne Serenaan ajelemaan. Ihan kiva paikkahan se oli mutta Levin kylpylästä tykkäsin enemmän ja Kalajoellakin on aika kiva.

Ekaksi mentiin villiin virtaan ja se olikin sellasta menoa, että mulla selkä venähti siinä vähän kipeäksi. Enimmän aikaa olin sit porealtaassa sitä parantelemassa. Onneksi siitä sit vertyi...

Kamalan paljon siellä on venäläisiä! Koskas se on oikein rakennettu, kun ne suihkut oli niin alkeellisen oloiset? Turkkilainen sauna jätettiin väliin, kun sieltä kuului vain venäläismiesten puhetta kun avas oven. Ei sit vaan enää innostanutkaan.

Korpilammella oltíin syömässä seisovassa päydässä mutta ei ollut kyllä hintansa väärti!! Gulassikeitto lampaanlihasta oli kyllä hyvää ja maukasta. Salaattejakin oli aika monenlaista mutta makaronia tai riisiä taas tungettu lähes joka paikkaan. Salaattikastikkeet jätin väliin, kun ei ollut mitään sopivaa. Pääruuaksi söin pari silakkapihviä ja riistakäristystä. Minkäänlaisia keitettyjä kasviksia ei ollut. :evil: Pottua oli kyllä tarjolla monenlailla laitettuna :evil: Jälläriksi sit kuppikahvia, kun tarjolla oli vain herkullisia transrasvakeksejä.

Minusta valikoimat oli muutenkin huonot, saati sit mulle sopivaa ja kallis hinta. Syötiin sit siellä kuitenkin kun oli niin päätetty ja nälkäkin oli jo puol kaks. Mulla ois paasto loppunut jo kymmeneltä mutta hyvin jaksoin tuohon asti.

Nälkää se ruoka ei kuitenkaan pitänyt hyvin, kun oli niin kevyttä. Neljältä tuli kotona nälkä ja kun en sitä jaksanut kauaa kuunnella tein "jämäsalaatin" kaapista löytyvistä aineista. Kauppaan en ehtinyt lähteä, kun illalla oli menoa. Keitin sit kolme kanamunaa ja silppusin ne. Sekaan purkki tonnaria öljyineen ja pala kurkkua pienittynä sekä avokakado palasina. Sekaan majopurkin loput ja eiku syömään. Nyt ruokani oli niin tuhtia etten jaksanut syödä siitä kuin puolet. Mustaherukoita vähän jäisinä jälkkäriksi.

Kotiin tullessa kävin sit kaupasta ostamassa Aurajuustoa ja palvikinkkusiivuja. Mainoslehtiä lueskellessa tulin syöneeksi samalla puolet Aurasta :shock: ja vähän kinkkusiivuja. Pitäs nyt jaksaa aamuun asti. Aura on mun suurta herkkua...

Olo on kyllä ollut koko päivän kylpylän jälkeen mukavan raukea. Voipi olla että tännän meen jo suht aikaisin sänkyyn ja vedän läskit silmille ja alan katseleen oman kullan kuvia...

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-08 23:42:45 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

No voihan nenu!

Kylläpä kuulostaa kurjalta. :cry: Toivottavasti edes jotain hyvää
reissusta löytyi, edes se kullan kainaloon paluu :lol:

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-09 08:28:59 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

46. päivä

Koko reissussa oli varmaan hauskinta matka Serenaan ja sinne. Oltiin liikenteessä sellaisella vanhalla Lada rämällä, kun kävi niin että ystävän autoon tuli jotain vikaa edellisenä iltana ja he joutu ukkonsa kanssa kaivaan tän Ladan esiin ja laittaan ajokuntoon, että päästiin jollain kyydillä Serenaan.

Autosta kuului ihmeellisiä ääniä ja sai tosiaan jännätä että pääseekö sillä perille ja vielä takas kotiinkin. No huumori kukki ja mielikuvitus lensi... Nauraa räkätettiin hirveesti sille autolle ja keksittiin mitä hurjimpia juttuja! :lol: :smt026

Onneksi selkäkin on nyt parantunut. Joutui ilmeisesti huonoon asentoon siinä virran vietävänä jossain hurjassa laskussa.

Viideltä jo heräsin tänään jostain syystä ja väkisin makoilin vaille kuuteen. Valitettavasti en päässyt illalla konkreettisesti oman kullan kainaloon! :( Enkä uniakaan hänestä nähnyt vaan jotain ihmeellisiä kuolemaan liittyviä juttuja. :roll: Enpä enää muista mitä.

On väsynyt olo. Kahvikaan ei virkistänyt. Ehkä pitäisi lähteä ulkoilemaan. On pakkasta pari astetta ja pilvistä. Ei kauhean kutsuvan näköinen keli.

Aamiaiseksi söin sen "jämäsalaatin" lopun ja jäisiä karviaisia. Ovat mun aamukarkkeja. Lisäksi muutaman pähkinän sormivoilla. Korpilammella syömisen jälkeen on ollut tarvetta syödä rasvaa ja tehnyt mieli kaikkea rasvaista. Ilmeisesti rasvavajaus elimistössä vaikka ois mulla vielä muutama kilo sulatettavaa ihraa omastakin takaa...

Ehkä syön vielä jotain pientä ennen kymmentä ja katkaisen sit normaaliin aikaan tän syömisen. Tää syöntijakso jääkin tavallista lyhyemmäksi mutta ei haittaa yhtään.

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-10 12:41:01 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

47. päivä

Ei oo oikein hyvät fiilikset nyt, kun oon saanut tapella :evil: saadakseni karppiruokaa mennessäni retriittin tästä viikon päästä!! Leirikeskuksen emäntä soitti aamulla eikä oikein ymmärtänyt mua ja toiveitani. Meinas vaan, että syö mitä voit, ei tässä kaikenmaailman laihdutudiettiläisille aleta eri ruokia tekeen. Kovasti pidin puoleni ja selitin asiaa. Ei tuntunut auttavan. Just kun mietin, että soitanko hänen pomolle antaakseni palautetta huonosta kohtelusta ja epäammatillisuudesta niin hän soitti uudestaan ja pyys mua vaikka meilillä laittaan listan mikä sopii ja mikä ei.

Jännä miten erilaista palvelua eri paikoissa saa. Huomenna menen sielunhoitokoulutukseen ja sieltä kun emäntä soitti kyselläkseen VHH-ruokavaliosta, niin kohtelu ja palvelu oli täysin päinvastaista.

Viikonloppuna en pätkistele vaan syön koulutuksessa mitä on laitettu. En viikolla kai sit taas jatkan. En tiedä oikeesti mitä tekisi kun paino vaan soutuu eestaa. Nyt vaihetteski taas noussut 200g. Kohta kolmeen viikkoon ei oo laskenut yhtään!!! :twisted:

Kymmeneltä paistoin munakkaan kinkkujuustotäytteellä ja nautin reilun salaatin kera. Sit laitoin jäisten puolukoiden sekaan kermaa niin tuli pikajäätelöä. Oli tosi hyvää ja söin varmaan kolmen ihmisen annoksen! Ihan lohtusyöntiä... :oops:

Pännii kun paino ei laske ja ruokavaliostaan joutuu turhaa tappelemaan!! Kahvia juon ja tummaa suklaata syön samalla kun tässä kirjoittelen. Saattaa mennä enemmän kuin kaksi palaa...

Taidan vähentää pätkiksellä ollessa hiilareita sekä prodea vähemmäksi ensi viikolla. Jotain muutoksia on tehtävä, kun homma ei enää tälläisenä toimi tai sit on aika lopettaa jos sekään ei auta.

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-10 16:19:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo monissa paikoissahan suhtaudutaan sillein, että jos on allergioita, niin sitten saa erikoisaterian. Olen sitten siinä kohtaa myönnellyt, että joo keliakia se on joka vaivaa...eli kun halusin pihvin ilman leivitystä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-10 19:11:14 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Niin tääkin emäntä sanoi, että sit ois eri asia jos mulla ois keliakia. Siihen mä totesin, että varmaan mä tulisin hiilihydraateiden syömisestä yhtä kipeäksi kuin keliaatikko kiellettyjen jauhojen, kun en oo kohta vuoteen huonoja hiilareita juurikaan syönyt enkä syö kyllä nytkään!

Voi mun miesystävä parkaa! Taas joutui kuunteleen kiukkuisen purkauksen, kun selitin tuota emännän käytöstä. Oli kyllä tietty mun puolella vaikka ei itse karppaakaan ja rohkaisi minua pitämään puoliani. Mun luona kyllä kiltisti syö täysin karppiruokaa ja on vähentänyt tranrasvojen syömistä, kun oon huolissani niistä hänelle kertonut. (Lähinnä valmiskeksejä on napostellut kahvin kanssa ennen)

Uusi pomokin soitteli ja sovittiin vähän ekan työviikon vuoroja. Enää ensi viikko niin sit se alkaa... Ihan mukavalta tuntuu. Varsinkin kun ekan tilin jo saa loppukuusta.

Koko päivä on mennyt kaikenlaista mussutellessa. Maanantaina on palattava tiukasti ruotuun. Tai muuten ainakaan ei viimeiset kilot katoa!Mieli on jotenkin kireällä. En osaa kyllä sanoa mistä johtuisi. Kuitenkin huomenna on ihan mukava mennä sinne koulutukseen. Sitä odotan innolla!!

Toivottavasti kirjoittelen jatkossa vähän iloisempia viestejä kun eihän näitä muuten kohta kukaan jaksa lukea... Nyt ei vaan tunnu asiat sujuvan niin mukavasti.

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-11 05:43:48 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

ei kaikki asiat aina suju mukavasti, ja kyllä kaikenlaiset tunteet on jollakin tavalla purettava, muuten keräävät turhia patoutumia itseemme sisälle. joten, sillon kun on paha mieli, niin sillon on purnattava, ja sillon kun on hyvä mieli, niin sillon on oltava ihan HAPPYYYYYY!!! sitä kestää parmmin balanssissa, kun purkaa tunteensa silloin, kun niitä tulee esille, eikä jätä niitä asioita hautumaan jonnkkin syvyyksiin.

joten anna tulla vaan kaikki ulos!!! joudutaan jokainen varmasti vaikka mihin tilanteisiin, mutta kun kerrotaan niistä muillekkin, niin kaikki varmasti sitten voivat ottaa opikseen ja miettiä, että sattuuhan näitä muillekkin.

kyllä se ahven vielä syöpi :D

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-13 09:58:06 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

48.-50. päivä

Kiitos Rauli, rohkaisusta tunteiden ilmaisuun. Itselle tuli vaan siinä kirjoittaessa sellainen tunne, että aina mä jotain valitan ja asiat tuntuu olevan huonosti.

En oo nyt koko viikonloppuun ehtinyt kirjoitella mitään, kun lauantaina meni koulutuksessa iltamyöhään asti ja sunnuntaina kiiruhdin isänpäivänviettoon heti kurssin loputtua. On kyllä ollut ihan antoisa viikonloppu!!

Huomasi kyllä miten hyvin elimistö on tottunut tähän ruokavalioon nyt, kun joutui kuitenkin syömään erilaista ruokaa mihin on tottunut. Meidät erikoisruokavaliolaiset oli sit niputettu yhteen kasvissyöjien kanssa ja ruoka oli aivan liian kevyttä minulle! Porkkanasosekeitto oli maidotonta ja juusto 5% polaria. Salaattiin pyysin oliiviöljyä ja lorotin sitä reilusti salaattin, että jostain saisi edes vähän rasvaa.Kevytjuustoa söin jotta jotain prodea saisin. Ainoastaan hedelmiä oli pullan lisäksi tarjolla kahvin kanssa ja iltapalalla sopivaksi syömiseksi. Mulla oli NÄLKÄ! Kotiin tulin kaupan kautta ja ostin juustoa ja metukkaa. Niitä kuluikin rutkasti illan aikana kotona!!!

Sunnuntaina tein aamulla ison munakkaan juustometukkatäytteellä että jaksaisi paremmin. Jotain laktoositonta kasvislaatikkoa oli tarjolla. Se oli ihan hyvää mutta ah, niin kevyttä!

Isän luona otin sit kohteliaisuuttani kermakakkua pienen palan. Veljen pojat söi siinä Fazerin sinistä ja päätin maistaa miltä se maistuu nyt, kun en oo syönyt palaakaan koko karppausaikana vaikka se on ollut mun herkkua ennen. Maistoin palasen. Maistui äklömakealle mutta siitä huolimatta otin pari palaa lisää. Sit alkoi tökkiä. Enempää ei voinut syödä! Ei mennyt kauaa aikaa kun mun tuli tosi pahaolo!! Onneksi se meni siinä illan kuluessa sit ohi. Kadutti suklaan maistelu. Nyt tiedän: ei ole enää niin hyvää, että kannattas hankkia pahaolo!!

Kotona paistelin illalla vielä pekonia ja munia ennen nukkumaan menoa runsaan salaatin kera, jotta ei näläisenä tarvii maata panna.

Koko viikonloppu on siis mennyt syödessä. On raskaampi ja väsyneempi olo. Olen nyt nukkunut pari tuntia pitempään aamuisin kuin pätkäillessä. En herää niin virkeänä. Kevyt energinen olo on muisto vain.

Jatkan pätkäilyä ehdottomasti, mutta tuohon kohti se olisi ollut hankala toteuttaa. Samoin on ensi viikonloppuna kun menen retriittiin. Sinne täytyy ottaa omaa evästä lisäksi sillä tarjolla on taas kevyttä kasvisruokaa. Nälkä siitä tulee kun elimistö ei oo sellaseen tottunut.

Vaakaan en oo uskaltanut mennä enkä taida kyllä mennäkään muutamaan päivään. Ehkä sitten loppuviikosta ennen retriittiä.

Reilun munakkan söin tänäkin aamuna kun jääkaapista ei oikein muuhun löytynyt aineksia. Siihen paistoin loput pekonit ja mustaleima-emmantal maistui taivaallisen hyvälle. Vattuja pakasteesta ja maapähkinöitä vielä vähän mutustin ennen kymmentä. IHANA PÄÄSTÄ PAASTOLLE!!

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-13 19:20:07 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Iltapäivällä lähdin sit salille oikein neljän naisen voimin. Koko päivän on väsyttänyt ja olo on ollut jotenkin nuutunut!!! Salilla olo kuitenkin vähän virkisti ja lisäksi puolen tunnin vesijuoksu siihen päälle. Kurkussa vähän tuntui vesijuostessa. Liekö eka flunssa tekee tuloaan tälle vuodelle? Hieman jo tuntui kurkussa eilen illalla. Kahvit juotiin kuntoilun päälle uimahallin kahviossa ja olo oli jo siinä vaiheessa aika hyvä!

Olo on nyt ihanan kevyt, kun vissyä vaan lipittelen menemään.Yleensä paastopäivänä on olo virkeä ja energinen mutta tänään ei ole jostain syystä ollut. Kyllä tässä taas virkistyn kun syön kunnon karppiruokaa ja pätkäilen jonkin aikaa...

Kävin kaupasta ostamassa jauhista ja mieli tekee tehdä niistä huomenna lihapullia ja siihen kaveriksi höyrytettyä ruusukaalta itusalaatin kera. Sain niitä idätettyä tässä viikonloppuna taas salaatin sekaan. Hyvänmakuista tuoreravintoa!

Eipä tässä sen ihmeempiä kuulu...

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-14 20:27:05 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

51. päivä

Punnitsin sit kuitenkin itseni tänä aamuna. Paino noussut vain 0,2 kg vaikka pätkis oli katkolla viikonlopun. Paino nossut nyt alhaisimmasta lukemasta (3viikkoa sitten) 0,8 kg eli ei tää pätkis toimi mulla enää laihdutukseen!!! :evil:

Kerran päivässä syöminenkään ei oikein sovi tähän tilanteeseen, kun manantaina aloitan työn joka on iltapainotteista. Pääsen kotiin vasta yhdeksän jälkeen. Ei silloin enää huvita mitään päivällistä alkaa väsäämään.

Vaihtoehdot on joko palata taviskarpiksi tai jatkaa tätä mutta osata tehdä muutoksia jotka auttais taas laihtumaan. Siinäpä mulle pähkinä purtavaksi!! Toisaalta tekis mieli tätä jatkaa edelleen, kun muuten voin niin hyvin.

Ehkä vois viikon kokeilla tosi alhaisilla hiilareilla. Jättäs %-suklaan ja marjat, pähkinät kokonaan pois ja vähentäis maitotaloustuotteiden käyttöä. Pätkistely sopis kyllä hyvin tuohon uuteen työhön.

Tälläkin kertaa vesijumpassa tehtiin pötkylöiden kanssa ilman vöitä. On tosi tehokasta! Vielä tehokkaampaa kuin vöiden kanssa, kun koko vartaloa joutuu hallitsemaan eritavalla ja tekeen töitä pysyäksen pinnalla. Lihaksissa tuntuu että jotain on tehnyt! Tänään siis on syömäpäivä.

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-15 18:44:33 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Väsyttää!!! Se on tää marraskuu. Ei auta karppaus ei pätkistely. Tulis jo pian tammikuu niin sit helpottaa heti!!!

Salillekin ei ois jaksanut mennä millään mutta menin kuitenkin. Tunnin huhkimisen jälkeen vielä puoli tuntia vesijuoksua ja sauna ja kahvit päälle niin olo oli paljon freesimpi. Tulin sieltä aika pirteänä mutta nyt alkaa raukea väsymys iskeä päälle.

Uusi työ alkaa maanantaina. Vähän jo jännittää uuden aloitus... Kuinka lie sit väsyttää ens viikolla. Uuden työn aloitus on aina aika rankkaa. Ja just tässä marraskuun valjussa olossa mutta ei voi mitään. Liikkua täytyy kovasti. Se auttaa ainakin jonkin verran.

Pänniii aika rankasti kun paino ei laske yhtään vaan on päinvastoin nousussa!! Hemmetin sitkeessä nää viimeiset kilot kyllä on. :evil: :evil: saakohan niitä ikuna pois???!! Kunpa osais olla stressaamatta.

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-15 20:25:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Niin väsyttää muakin, eikä mullakaan paino laske, tosi tarkkana saa syömisten suhteen olla ettei vaan nousisi. Voi kuinka helposti ne kilot karisikaan vuosi sitten kun juuri oli karppauksen aloittanut, nyt on ihan eri fiilikset.
Voi kuinka sua kadehdin kun salilla kuitenkin jaksat käydä, mä olen tänään treenannu vaan vähän käsipainoilla ja sitten maannu sängyssä lukemassa ja niin, tietty suhannu eestaas viemässä ja tuomassa muksuja harkkoihin.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 163 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00